Hoi meiden, Misschien een tip voor de echo's. Als je ze inscant als .jpeg heb je best een mooi resultaat en kan je achteraf nog bewerken. Je kan de mijne zien op mijn site.
Ik zie dat sommige ook al buikfoto's plaatsen.... terwijl er echt nog geen babybuik zichtbaar kan zijn Wel grappig natuurlijk dat we nu ongeneerd die buik kunnen laten zien, maarre dat zijn wel nog gespaarde reserves....ikke ook hoor....
Ja toch zo kan je tenminste stap voor stap zien hoe je groeit Voor je het weet ben je een walvis hihihi
leuk leuk leuk allemaaal wie kan mij zeggen hoe ik een zwangerschapsbanner op mijn hyves kan zetten ilona heeft een leuke maar heb al geprobeerd om die er erop te zetten maar wil niet echt lukken
ik weet ook niet meer hoe ik die gemaakt hebt. volgens mij kun je onder mijn plaatje wicket aanklikken en daar kun je alles vinden. ik weet niet of het werkt
Dat is waar.....van vergelijken van die buikjes over een paar maandjes. Ik bedoelde het ook niet lullig hoor (heb zelf ook een rolletje over van mijn 4 kids )
je klikt op wicket dan kom je op een site daar vul je de gegevens in en dan get code ofzoiets dan kies je in het rijtje voor de 2de geloof ik wicket en dan kopieer je de code 2de geloof ik die zet je bij je gadgets
voel me alweer een stuk beter. Lekker broodje tonijn met salade gegeten, ging er goed in! Hoe is het verder hier met de spugers?
mwah het ete blijft tot nu toe nog zitten zit met een probleem moet dat gedoe van mvm wegbrengen maar mijn mannetje is werken en vanmorge was ik te ziek pff hoe krijg ik het ooit daar in die bakken anders lever ik het pas volgende week in zou dat een probleem zijn?
hey hey heb het voor elkaar gekregen heb nu een zwangerschapsbanner in mijn hyves leuk leuk leuk! voel me lkker vanaaf gelukkig 12/11 termijn echo 11/12 controle
hey ff een vraagje hoe krijgen jullie de datums onder jebanner die van mij staat er nu boven ik hoor het wel..
Goedenavond meiden, Ben een paar daagjes niet online geweest en kon gelijk een heleboel teruglezen want ben wel benieuwd hoe het met jullie gaat. Al een aantal meiden hebben al een mooie echo zeg! Wou dat het 20 nov was dan mag ik Ben afgelopen zondag ook naar de jonge gezinnenbeurs geweest met mn vriend en mn ouders, mn moeder is helemaal in de wolken dat ze oma wordt. Heb daar een angelsound gekocht en een badjasje want wil straks op babyzwemmen. Al een paar nachten word ik om 4 uur wakker en kan dan vervolgens de eerste 2 uur niet meer slapen, heb vannacht zowat een heel leesboek uitgelezen, bah heel vervelend :x en nu zit ik zowat te slapen achter de pc. Ben s'avonds ook zo misselijk en weeig, gelukkig heb ik overdag niet zoveel klachten. Zo weer een heel verhaal van mij, nu ga ik die van jullie nog even bijlezen ( nog 5 pag. ) Liefs xxx
Moet je even naar het menu gaan aan de linkerzijkant en dan naar profiel.. Daar kun je het er bij zetten (onder of boven de link van je banner)..wat je zelf wilt. Welterusten!