goede morgen meiden. hier gaat alles oke. voel me heel erg goed. maar wel een beetje verkouden. ik heb ook een angelsound ik ga vanavond maar even proberen of ik iets kan vinden. zal wel niet maar is leuk om te proberen
Goeiemorgen ik lag er weer vroeg in want als ik slaap voel ik niets gisteravond voor het eerst sneetje geroosterd brood gegeten, en dit bleef binnen! YES! Vandaag maar verder met die sneetjes gaan meer durf en kan er nog niet in pfff voel me gelijk vol! Ik vind het btw ook leuk om buikfoto's bij te houden, de echoscopiste voelde mijn baarmoeder al zitten en kon dus ook al een uitwendige echo maken... Dus ja deze piep komt al eerder boven te liggen dan de eerste, dat duurde echt een eeuwigheid voordat ik wat zag en nu dus wel! helemaal trots natuurlijk Ook al schuift die kleine al het vet omhoog hihi ik ben er trots op
goeimorgen hebbe nwe een beetje lkker geslapen ..ik wel slaap altijd goed alleen moest ik vanmorgen heeel erg nodig plassen dus als een gek naar benee gerent voor ik het in mijn broek deed ik heb zin in een broodje kipkerrie
misschien te vroeg gezegd...pfff voel me ineens weer niet lekker worden ga maar weer ff iets pakken nu... zucht! ben jaloers mo! ik wil ook eten! hihi pssshhtt dames hebben jullie deze site ook al in je favorieten gezet? http://www.vraagalex.nl/index.php?p=anti echt doen hoor! alle alternatieven voor de 0900 nummers wat een uitkomst!
hey meiden, weer beroed geslapen vanmorge de ha maar weer gebelt vanmiddag na 4 uur kan ik me medicijn weer ophalen. hoop dat ik niet weer zovaak moet spugen vandaag
Pfffff... ik ben moe! Heb gisteren weer veel te veel gedaan. Voelde me goed en denk dan meteen dat ik de hele wereld aankan. Niet dus . Gelukkig vanmorgen niet al te misselijk. Heb vannacht als probeersel op twee kussens geslapen (schijnt ook te helpen tegen maagzuur). Zou dat het zijn? Vanavond maar weer proberen.
hoi hoi meiden nou super spannend vandaag natuurlijk! we komen net bij het ziekenhuis vandaan en tja ik ga deze maand verlaten .. ik ben namelijk iets verder dan we hadden gedacht ben 27 mei uitgerekent volgens de echo ik wens jullie allemaal heeeeel veel s6 en geniet lekker van de zwangerschap .. ik kom af en toe nog wel eens hier kijken ... dikkuh kus en knuff sandra
Meiden ff een ego bverichtje. Ik stond vanochtend op met wat bloedverlies ,ben zo bang nu. Ik heb de vk gebeld en mag vanmiddag komen voor een echo om te kijken of alles nog intact is. Ik vindt dit zo eng, Werdt er vorige week gezegd dsat ik moet gaan genieten probeer ik dat krijg ik dit. Ik heb hele lichte buikpijn nu weet ik ook niet of dat de spanningen zijn, en me zoontje is erg grieperig die heeft het benauwd. Het gaat vandaag allemaal niet zo soepel. Ik ga maar weer eens naar boven bij de kleine kijken
meiden super lief van jullie heb de echofotos in mijn boekkie gezet blijf denk toch maar hier hangen ., jullie zijn super gezellie allemaal dikkuh kus sandra
Ik heb net ook weer een beetje bloed gespot, wordt met de minuut onzekerder maar om half 3 heb ik me echo. Zou het ook een late innesteling kunnen zijn of opruiming van oud bloed, op deze 2 hoop ik dan maar.
ohhhh meid ik duim zo voor je dat alles goed is want ja bloed kan er helaas bijhoren dus dat hopen we maar bij jou! ik kijk vanmiddag snel weer en hopelijk gewoon een kei goede echo! dit is voor mij ook een hele spannende week want mijn moeder had altijd bij 8 weken een miskraam...dus ja ik ben blij als ik dat punt sowieso voorbij ben... En dan ook nog de buikgriep maakt het niet makkelijker.. ik durf alleen niet te bellen naar de vk om eventueel eerder een echo te krijgen stom he? NOU MEID ik ga heeeeel erg voor je duimen het moet gewoon goedkomen! @ sangerdjan kei mooie echo meid! en gezellie dat je toch ff blijft plakken! Ik ga zo maar ff in bad en daarna ons dametje in bed doen...
Meid, gelukkig maar dat je vanmiddag meteen terrecht kan, hopen maar dat alles goed is! Ik zal aan je denken om half 3!