Nou meid over 15 minuutjes ben je aan de beurt! Ik duim voor je dat alles goed is meid... blijft zo spannend he ! Hopelijk horen we snel iets van je... knuffel van mij
Erannick we duimen voor je. Hebben sommige ook zo 'n last van een opgezette lucht buik, ik heb echt last van mijn darmen.
heb er nu ook zo'n last van maar wat bij mij nu echt giga pijn doet is mijn linker (.)(.) steek echt mega erg
ik heb wel erg last van moeilijk kunnen poepen haha sorry,moet gewoon er uit persen soms pfff,zooo stug is het iemand tips,
ik heb ook last van niet kunnen poepen. soms moet ik er echt een half uur voor zitten. persen is niet goed. je moet recht op zitten en elke keer diep ademhalen. meer weet ik ook niet.
ik kan ook moeilijk naar het toilet.. moet ook echt de tijd nemen en dan is het nog niet veel. Het lijkt wel alsof niet alles eruit wil om het zo maar te zeggen..
Welkom vlademira De echo was harstikke goed en het bloedverlies hoorde erbij, zegt ze nu jullie het over peoepn hebben of dat moeilijk gaat ja ik heb er ookk problemen mee , en waarschijnlijk was er ietsgeknapt in me vagina of het was oud bloed, maar ze zei wel , dat ik niet bang moestt wezen dat het fout gaat want hett zag er echt allemaal super uit, ik ga gauw van de week me printer aansluiten en zal ze dan plaatsen. Ik ben zo opgelucht
bedankt voor je welkom heten en ik hoop dat vrijdag de 13de voor mij een geluks dag is mijn zusje en ik zijn allebei op de uitgerekende datum geboren dus wie weet
haha ja net als van die olifantenpoep Welkom Vlademira! @ erannick: Wat goed zeg! Je zal wel erg opgelucht zijn. Had ik ook de vorige keer nadat ik wat bloedverlies gehad had. Zat met een bigsmile in de auto
meid ik ben blij dat de echo goed was. en ik hoop dat je er nu lekker van kunt genieten. vlademira van harte gefeliciteerd en ontzettend welkom
Ik grijns nu ook van oor tot oor, maar ik ga ervandoor eten bijme schoonouders, kom vanavond nog eefe kijken