Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw
    joeppie goed nieuws ben blij voor jou!

ik kon vorige week ook nie naa rde wc echt heel erg!
    heb een drankje gekregen va nde dokter laxeer middeltje zeg maar
    heb het 2 keer gebruikt toen wou het wel
    en nu allemaal konijne... maar goed gaat nu btr dan vorige week

2. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames
    wat staat er op het menu bij julie vanaaf?
    wij eten aardappels bloemkool sausje erbij en een karbo
    en toetje na

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    wij eten hachee :D

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik ben trouwens al 3 kg afgevallen sinds ik zwanger ben. Hebben jullie daar geen last van? Heb echt weinig eetlust en ook niet echt zin in tussendoortjes, friet staat me de afgelopen tijd ook ontzettend tegen.. :(

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Nou wou dat het hier zo was,durf niet op de weegschaal te staan haha
    maar moet wel gaan opletten

6. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Wat een opluchting meid, ik ben erg blij voor je dat het er zo goed uitziet!

Elke

7. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Ook hier vandaan weer even een update:

Moest gister namelijk weer naar de vk voor een extra controle ivm hoge bloeddruk. Goed nieuws en slecht nieuws: geen eiwit in de urine, maar wel een bloeddruk van 145-105! :(
    Moet dus nu voortaan naar de gynaecoloog, de vk heeft meteen een afspraak gemaakt voor as dinsdag.
    Vind het erg jammer, maar goed, beter zo dan dat er iets met het beebje gebeurt natuurlijk.
    Moet misschien wel aan de medicijnen, maar dat hoor ik pas volgende week. Weet eigenlijk niet of ze dan ook meteen een echo maken, maar dat zal wel toch?
    Moest toch al met 10 weken, maar die afspraak had ik nog niet gemaakt omdat ik dit wel een beetje aan zag komen.
    Misschien kan ik ze beter even bellen om te horen of ik dan ook een echo krijg, dan weet ik ook of mijn vriend mee moet en of ik een volle blaas ed moet hebben.
    Zucht :( ......

8. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    YES YES YES!
    Je echo was goed :)!

lekker gaan genieten nu he meid...

Hopelijk hebben we allemaal een geweldige echo straks dan kunnen we allemaal gaan genieten!

Hier ook met poepen (tenminste was zo laatste tijd vloog het eruit hahaha)
    ik ging vanzelf eigenlijk al recht zitten en moest iedere keer wel een hap lucht pakken want anders lukte het me sowieso niet stom he?

Misschien nog overgehouden van de vorige bevalling whahaha!

Tja wat gaan we hier eten ik heb zin in kippensoep en 2 witte boterhammen met kroket!
    Maar ja dat is de zwangerschap die praat, de buikgriep kan nog weinig verdragen zucht...

Ik spreek jullie weer dames fijne avond allemaal en wie gaat er meekijken weer naar babyboom?
    Ik moest eigenlijk werken dus kan nu lekker via de tv kijken :) !

9. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

Sep 4, 2007
    538
    0
    0
    Hoi meisjes en dames,

Nou dat hele poepverhaal gaat voor mij niet op.. iedere dag makkelijker dan tevoren!
    Ik weet niet of ik nou gewoon geluk heb of dat het aan mijn eetpatroon ligt.. voor het geval jullie daar nieuwsgierig naar zijn

-veeeeeeeeeel fruit
    -alleen volkoren producten
    -'s avonds altijd vers bereide maaltijden (vaak aardappels) met veel groente en weinig vlees
    -heel vetarm

Kheb nog wel een tip voor als het lastig gaat: als je op de wc zit met je bovenlijf naar voren en achteren wiegen. Succes ermee...

Babyboom, ja ik ga er weer voor zitten vanavond!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

gefeliciteerd met je mooie echo ;)

11. Shartje

Shartje Actief lid

Jul 1, 2007
    483
    0
    0
    Wat fijn erannick, dat je echo goed was !

Ik hoop dat je nu lekker kan gaan genieten en weer een beetje gerust bent.

Ook ik ben vandaag naar de vk geweest voor de intake. Alles was goed, hb, urine en bloeddruk.
    Alleen was ik 2 kilo afgevallen en weeg dus nu nog maar 54 kilo. maar ja vind het ook niet gek met die misselijkheid van mij.

maandag 19 nov dus de echo en ze proberen het van buiten maar mocht het niet lukken doen ze hem idd inwendig. Volgend de berekening van mij en vk zou ik nu 8 weken zwanger zijn, na de echo stel ik wel mn banner bij

fijne avond allemaal :)

liefs

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik heb mijn echo vanmiddag gehad! alles goed, hartje klopt!
    ben zo blij, ik ben 1 dag minder ver, maar dat is niet heel erg!

13. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Ernnick, super, een goeie echo! Geniet er lekker van hoor :) .

Meryem, ik ben ook al een aantal kilo afgevallen. Voor ik zwanger was snoepte ik best wat en daar heb ik nu helemaal geen zin meer in. En meestal zit ik met avondeten snel vol. Maak me er nog geen zorgen om hoor. Jij wel?

Elke, vervelend zo'n hoge bloeddruk... :( Jammer dat je hierdoor niet bij de VK kan blijven.

Even mijn verhaaltje van de laatste 3 dagen... We staan op het punt om een nieuw huis te kopen. Spannend, maar ik twijfel ook heeel erg. Als het aan mijn vriend had gelegen hadden we vandaag al getekend. Het punt is dat het huis geen tuin heeft, wel een heel groot dakterras van 6 bij 12 meter. Ik ben wel heel erg aan een tuin gehecht eigenlijk, zeker nu er straks een kleine is. Heeft iemand van jullie ervaring met dakterrassen (ipv een tuin) of tips? We moeten volgende week al beslissen, het gaat ook zo snel :( . Een week geleden gingen we er nog vanuit dat we hier zouden blijven wonen...

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

en idd, sinds ik zwanger ben, is mijn stoelgang ook beter dan van te voren!
    terwijl ik niet veel anders eet dan ik al deed!

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    heey meis,
    wat fijn dat alles goed is,
    waarom heb jij zo snel al een echo gekregen?

16. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

Sep 4, 2007
    538
    0
    0
    @Zonneschijn:
    Ik heb een dakterras! Das superfijn, maar soms wel erg warm (op het zuiden) een parasol is geen luxe. Ik zou trouwens niet voor een dakterras op het noorden gaan.......
    Het scheelt je veel geld, want de planten die je plaatst vallen veel meer op dan in een tuin. Alleen kan je koter er niet lekker in rondfietsen door de planken. Voor de rest: geweldig!

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

omdat ik nog een pilcyclus had, dus ook om te bepalen hoe ver ik nu eigenlijk ben!

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    wou dat ze dat bij mij deden,want weet ook niet precies hoever ik ben

19. erannick

erannick Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,356
    0
    0
    Melissant
    Hier vanavond lekker spruitjes op ( kan ze zelf niet koken :pale: ) dus ff me schoonmoeder lief aangekeken.

Deze echo was uitwendig wat veranderd er toch veel in een week voriger week was er uitwendig nog niks te zien. ik heb zelfs weer het hartje gehoord niet zo hard als vorige week wannt dit was uitwendig.

Vanavond staat hier gtst en babyboom op het program.

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ooh lekker spruitjes,als je ze niet te zacht kookt zijn ze heerlijk :D

Share This Page