Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ja ben er mee bezig om terug te lezen ja ppfff wat een gebeurtenissen zeg .

ja hier ga alles goed !
    ben je nog steeds niet misselijk?

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nope. :D

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    gelukkig maar!

had trouwens een vraag als je de ene dag een test doe en die is positief en de volgende dag is hij negatief wat kan het dan zijn
    weet jij dat miss?

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    poeh dat vind ik erg moeilijk,je hoord het namelijk wel vaker,
    dan zou ik naar de ha gaan om daar te testen en of een bloed test te vragen

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

morge meiden,

pff wat een rot nacht irritante regen :evil: gisteren was me buik opgeblazen leek wel 6 maanden zwanger hihi gisteren niet echt misselijk geweest. vanmorgen moest ik opeens spugen terwijl ik niet misselijk was echt gek mijn mannetje moet vandaag ook extra werken *zucht* niet leuk maarja daardoor kan hij wel aan einde van deze maand mee naar duitsland lekker lang weekeind met mijn familie JIPPE! heb er echt zin in volgende week is mijn nichtje jarig ze viert het zondag de 18de en ze wordt 4 jaar De tijd vliegt voorbij heb haar ook al sinds mei niet meer gezien :cry: bij mijn vorige zwangerschap vroeg ze aan haar moeder of ze mijn babytje mocht hebben hihi echt schattig gewoon haha

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    oke bedankt een vriendin van me die vertelde gister dat ze getest had en dat hij posi was en vanmorgen stuurde ze een sms dat hij nega was dus erg raar maar ze is ook pas net gestopt met de pil dus..

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

was de eerste test duidelijk heb het nl ook gehad en bleek na 2 weken overtijd gewoon ongie te worden ws had ik een vmk zou idd ook naar de ha gaan

8. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Spirit, dat is schrikken zo'n telefoontje met dat nieuws. Moeilijke keuzes hoor... En je moet dan meteen ook nadenken "wat dan als...", tot hoever ga je, etc.
    6% klinkt inderdaad al als een kleinere kans dan 1 op 15.
    Kan een vroege combinatietest een vertekende uitslag geven, of is dat niet wat je bedoelt Cellie?
    Wens jullie veel sterkte toe met keuzes maken.

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    heey zie dat we op dezelfde dag onze echo krijgen spannend,
    ben je er zenuwachtig voor?

10. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Wij gaan vandaag rondkijken voor keuken, badkamer en daktuin voor ons eventueel nieuw te kopen huis. Vind het erg spannend allemaal of we het nou gaan doen of niet :( .
    Eigenlijk heb ik ook nog tennisles vandaag, maar ik ga "spijbelen". Geniet nu al van het idee dat ik niet hoef... :oops:

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

pakte net een beker chocomelk en zet het pak terug in de koelkast zie ik opeens de datum op het pak staan moest wel beetje lachen want de datum was 15-6-2008 hihi mijn uitgerekende datum haha

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hahah dat is idd erg grappig

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Uh ja.... :oops:

Ik mocht echt nog geen bloed gaan prikken, het was nog te vroeg, en alle gegevens moesten ook heel precies ingevuld worden, mijn gyn was zo duidelijk daarin, vandaar dat ik dit zo vreemd vind. :(:

Dit zijn trouwens de statistieken:
    20 1 op de 1070 1 op de 1530
    25 1 op de 950 1 op de 1350
    30 1 op de 630 1 op de 900
    32 1 op de 460 1 op de 660
    34 1 op de 310 1 op de 450
    35 1 op de 250 1 op de 360
    36 1 op de 200 1 op de 280
    38 1 op de 120 1 op de 170
    40 1 op de 70 1 op de 100
    42 1 op de 40 1 op de 55
    44 1 op de 20 1 op de 30

En dit bedoelde ik dat beide onderzoeken pas een uitslag kunnen geven, vandaar dat ik het niet echt logisch vind:

De combinatietest
    Op deze pagina vindt u informatie over de combinatie van twee testen: de nekplooimeting en een bloedtest (serumscreening) en is bedoeld ter ondersteuning van uw keuze wel of niet de combinatietest te laten verrichten. Het doel van de combinatietest is om tijdens de zwangerschap een inschatting te maken van de kans dat u in verwachting bent van een kind met een aangeboren afwijking, in het bijzonder het syndroom van Down. In de combinatietest bepalen de uitslagen van de bloedtest en de nekplooimeting, samen met de leeftijd van de zwangere, de kans op het krijgen van een kind met het syndroom van Down. De hoogte van deze kans wordt na invoering van al deze gegevens met een speciaal computerprogramma berekend. De combinatietest stelt niet met 100% zekerheid vast of uw kind het syndroom van Down heeft.

14. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Derona, het is toch wel weer spannend, ookal hebben we met 6 weken en 2 dagen al kloppend hartje gezien. Jij mag 's morgens al hè? Da's fijn! Wij moeten tot 's middags wachten en hebben daarna gesprek met d egyneacoloog, hoop dat we dan naar VK mogen en niet meer in het ziekenhuis hoeven te blijven.
    Gaatje man/vriend ook mee of ga je alleen?
    Nog maar 3 nachtjes slapen....

15. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal! :)

Marijn, wat vreselijk wat je allemaal hebt doorstaan... Doe maar rustig aan, laat je lekker verwennen door je mannetje en hopelijk knap je snel weer een beetje op!

Spirit, wat een rotnieuws... Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik je voor tips of raad mee zou kunnen geven, maar misschien kun je inderdaad zoals anderen zeggen, een second opinion vragen (nogmaals testen) en aan de hand daarvan verder gaan of je evt. een vlokkentest wil of niet...? Sterkte!

Ik ga zo shoppen, mij broeken zitten zo krap, vooral aan het eind van de dag en dat was vooral gisteren met de koopavond heeeeel vervelend, dus maar eens even kijken naar een andere broek, en dan moet daar natuurlijk ook een leuk shirt op en schoenen bij enzo... ;) :p

16. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    goeiemorgen!
    vandaag ff de stad in verder doen we nie zoveel
    ojah vanaaf lampionnetje lopen met dochtertje
    nog 2 nachtjes slapen dan 1ste echoo leuk

17. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Sorry, sorry, sorry........ heb geen tijd gehad om even te laten weten hoe de echo was geweest. Alles was super goed! Ben 1 dag minder ver maar dat is te verwaarlozen. Verder zagen we al direct het hartje kloppen dus wij zijn helemaal gelukkig. Volgens de arts was de kans dat het nu goed bleef gaan zeker 90% tot 95% omdat we ruim 7 weken zijn en het hartje klopt. Dit vond ik zo fijn om te horen....
    Ben daarna meteen naar mijn ouders en zussen gereden om de echo te showen! De volgende dag op mijn werk aan een aantal collega's verteld want ik kan het wel van de daken schreeuwen!

Bedankt voor je pb trouwens! Erg lief dat je eraan dacht.

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja wij mogen om 10.15 wel lekker ja zo vroeg,
    nou spannnend meis,weer he hihihi,,

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    heey meis fijn te lezen dat alles goed is :D :D :D

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

aaah goed nieuws gefeliciteerd met je mooie echo! ;)

Deel Deze Pagina