Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @vlademira: Gefeliciteerd!

@Hanna77: Voor jou een dubbele felicitatie voor je zwangerschap! ;)

@spirit70: Sterkte met het maken van jullie keuze.

@Marijn: Ik wens jullie veel sterkte toe en ik hoop dat je snel weer zwanger zal zijn!

@mo1978: Ik heb ook weleens last gehad van trillende oogleden, maar dat had ik ook vóór de zwangerschap en dan voornamelijk rond de eisprong en menstruatie.

@driekeerdaan, Essiegirly & prima: Fijn dat jullie zo'n mooie echo hebben gehad! Mooie plaatjes!

@Derona: Ik reageer niet veel, daar heb ik vaak ook geen puf voor, maar ik lees wel alle berichtjes.

Ik ben tegenwoordig zóóó enorm lui! Mijn man doet al wekenlang zowat alles in de huishouding, waar ik me wel schuldig over voel. Na het werk heb ik ook gewoon nergens meer zin in, ben ook vrij vermoeid. Hebben jullie ook last van luiheid?

Ik heb nog steeds veel trek de hele dag door, maar ik zit veel eerder vol. Verder merk ik dat mijn smaak is veranderd. Ik was bijvoorbeeld dol op zoute magnetronpopcorn. Ik vrat zo een hele zak in m'n eentje leeg. Maar nu smaakt het minder lekker. Ik heb vorige keer meer dan de helft van de zak laten staan. Ik ben daarnet wel speciaal naar de winkel gegaan voor een bus Pringles. Ik had daar gewoon zo'n behoefte aan. :p
    Ik ging echt zowat over m'n nek in de Albert Heijn van de luchtjes bij de broodafdeling. Dat heb ik nog nooit eerder gehad.

Hoe gaat het met de deelneemsters van Moeders voor Moeders? Mijn piesflessen zijn meestal op donderdagochtend al vol en vrijdag is mijn ophaaldag.
    Ik ervaar het hele gebeuren niet als vervelend. Ik vind de stank van de flessen ook reuze meevallen. En jullie?

2. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Spirit wat naar voor je om zo een uitslag te horen.

Ik weet van een zus van een vroegere klasgenoot dat die ook een verhoogde kans had en ze haar advisserden om een abortus te plegen.
    Zij hebben dat niet gedaan en er kwam gewoon een gezond kindje ter wereld!

Prima, gelukkig dat alles okee was!

Hier in Groningen lopen ze St Maarten of vanavond of maandag..
    Morgen dus niet...

Liefs, Paula

3. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hier lopen we vanaaf met lampion want zondag is een rustdag voor de mensen dus hebbe nze liever dat je een andere dag loopt
    whaha een rustdag nou voor mij niet trouwens dom eigenlijk maar ja

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    @ fl3xgirl: Ik heb geen idee van zulke therapieen, dus kan je er helaas niet mee helpen. Maar kan wel voorstellen dat zo'n fobie hardstikke k*t is..

en ik ben inderdaad ook ontzettend lui. Bepaalde dingen heb ik echt totaal geen puf voor (strijken, badkamer schoonmaken, vissenkom schoonmaken etc etc..). Hier was trouwens van de week bij bas van der heijden zo'n vrouwtje aan het bakken in de winkel, en dat viel dus ook niet supergoed.
    Voor de rest heb ik nu ook een afkeer van gefrituurd voedsen en mayonaise, terwijl ik eerst altijd alles met mayonaise at. heel apart.

5. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Goedemiddag meiden.

Vanmiddag lekker wezen zwemmen met nick, hij ligt nu uitgeteld op bed.
    Ik zou zelf ook wel een dutje kunnen doen maar dat gaat niet. helaas

Ik ga er weer vandoor

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi ik ben ook heel bang voor spinnen, laatst was ik mn pyama aan het aandoen zie ik opeens een enorme spin lopen, begin daar toch keihard te gillen, en je raad het al ik was alleen thuis.
    Van het gegil is die spin richting trap gelopen en ik ben gauw de slaapkamer ingesprint met de deur dicht, heb daar een half uur gezeten voordat mn vriend thuiskwam, en toen kon die hem nergens meer vinden natuurlijk, nou de rillingen liepen over mn lijf, mn vriend moest die spin eerst pakken.
    Gelukkig kwam hij hem tegen in de keuken, wat was ik blij zeg dat dat enge beest weg was. Stom eigelijk want ze doen niks maar ze zien er zo vreselijk uit haha. Zo dat was het spinnenverhaal.

Wat is er weer veel gebeurd hier de laatste paar dagen, wat erg voor Marijn, ik dend aan je meis.

Spirit wat een rotnieuws, doe geen overhaaste dingen en bedenk wel, stel dat het een kindje met down is, wat ga je dan doen? Moeilijk allemaal maar jullie moeten echt naar je eigen hart luisteren. Heel veel sterkte en een dikke knuf meid!

7. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ik vind een klein groepje ook wel weer fijn; dat kan ik tenminste bijhouden en onthouden wie wat vertelt. Maar het is natuurlijk ook wel gezellig met een grote groep.

fl3xgirl, zegt me niks die training, maar ben er ook niet zo in thuis. Wel een goeie gedachte om hem te gaan volgen zodat je de angst niet aan je kindjes doorgeeft, knap!

We zijn weer thuis van keukens en badkamers kijken. Conclusie: we hebben een erg dure smaak... :oops:

8. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi!

Hebben jullie je allemaal een beetje vermaakt vandaag? Of gewoon lekker lui geweest en niks gedaan? ;) Is ook erg lekker in het weekend natuurlijk... :)

Ik ben de stad in geweest, en heel goed geslaagd! Heb twee broeken gekocht, en 3 shirts. Ik ben van mezelf al vrij stevig, en nu alles zo opgezet is enzo zaten mijn broeken gewoon echt niet meer lekker. Heb nog 1 spijkerbroek die lekker zit en 1 broek met elastieken inzetten bovenin, dat gaat ook nog goed. Maar nu dus twee zwangerschapbroeken, en dat zit me toch lekker...! ;) Ook 3 shirts gekocht die er mooi overheen vallen, dus ik ben weer helemaal happy.

Verder bij de prenatal nog een slabbetje met "mijn papa is de liefste" (cadeautje ;) ) en een heel lief klein boxpakje, mutjes en slofjes.... Kon het niet laten... ;) :oops:

Gaan jullie vanavond nog wat leuks doen? Mijn vriend gaat straks eerst even met zijn dochtertje Sint Maarten lopen, en daarna gaan we naar de verjaardag van mijn broer.

Fijne avond allemaal!

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Wij gaan vanavond een dvdtje kijken.

Ik heb gisteren een keer friet op met een kaassoufle en een kroket, wat ben ik daar ziek van geweest zeg bah. Dus voor mij even geen junkfood meer. Word trouwens ook ziek van te sterk gekruid eten en knoflook. Heb er nu een afkeer van terwijl ik het normaal wel lekker vind.

Ga zo bami eten bij mn ouders, ik hoop dat dat wel goed gaat, bah word er niet goed van ik vind het altijd zo gezellig uit eten en lekkere hapjes in het weekend maar mn lichaam wil niet haha het is voor een goed doel!

10. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Wat een vervelend bericht meid, dat valt je toch rauw op je dak. Ik duim voor jullie!

liefs, Elke

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja dat is zo,maar het is zo lange lijst en als de helft n iet reageerd,ja waarom meld je je hier dan,
    niet lullig bedoeld,echt niet

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hoi hoi

vandaag lekker naar beverwijk geweest en heb een leuke trui gekocht ben er helemaal blij mee.

spirit wat ontzettend schrikken als je dat hoort.

13. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Hoi meiden,

Ik zou echt wel vaker willen reageren maar ik ben vaak zo moe als ik uit mijn werk kom, dat ik er geen puf meer voor heb.
    De tweede reden is mijn man. Hij is deze week ziek thuis geweest, verveelde zich en is toen ineens verandert in een internetjunk! ;) Ik heb gewoon geen mogelijkheid meer om achter die computer te zitten want hij is keidruk met surfen, info opzoeken, vrienden op Hyves maken, muziek downloaden etc..... Nu is het sportjournaal op tv dus dat won het weer van de laptop..... kon ik weer even met jullie komen kletsen! Wat erg hé?!

oh oh, het sportjournaal is afgelopen en hij kijkt mijn kant weer op! HELP!

14. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    :confused: :confused: hahahaha :) :)

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ga weg ga weg man van Prima hahahaha
    het voordeel is hier dat we een gewone pc hebben en een laptop hah

16. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    hij zegt dat ik weer om 22:30 achter de computer mag. (dan is er weer een sportjournaal!) maar ik ben nog lekker aan het lezen en schrijven op dit forum dus blijf lekker zitten..

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

hihi prima leuk he zo'n man wij hebben 2 laptops en een pc dus nooit ruzie :D

Ik ben zo duizelig viel net bijna flauw gisteren ook al maar toen was mijn mannetje er nu ben ik alleen thuis best freaky eigenlijk :confused: pfff tis toch niet erg als je flauw valt? ik hoef zodra ik bijkom vast geen ambulance te bellen? hoop ik :( :cry: whaaaa ik wil niet alleen thuis zijn als ik me zo voel best eng...

Even over spin verhaal ik heb er ook 1:

Was op een avond in Griekenland we zouden lekker uiteten gaan had net geregent en ze hadden het dakje van de auto open laten staan voor stoelen drijfnat natuurlijk :D ik zat achterin hihi maarja zat net in de auto en zie in mijn ooghoeken op 1 cm afstand van mij een spin! ikke gillen en duwde mijn vriend de auto uit :confused: helemaal in paniek mocht ik aan zijn kant zitten...
    onderweg meosten we even afval wegbrengen ze doen de bak open en wat zie ik! weer een spin aan mijn kant! keihard begon ik te gillen en te janken niet normaal weer de auto uitgestormt en ging aan de anderekant zitten pfew denk je dan dat hebben we ook weer gehad maar het was nog niet voorbij dit waren kleine spinnetjes. we reden verder en mijn vriend keek me opeens aan met een raar gezicht ik zei wat is er hij niks hoor ik zei jawel zeg nou! ik voelde wat over mijn hand heen lopen... was wel bang maar d8 zal wel meevallen tot op het moment dat we er bijna waren ik zag op de stoel voor mijn vriend zo'n gigantish grote spin echt niet normaal moet weer janken als ik eraan denk :confused: ik verstijfde van angst en wees erna mijn vriend probeerde um te pakken maar hij was snel aaaaaaaaah ik echt gillen janken werdt helemaal hysterish was echt in paniek en d8 echt ik ga dood toen besloot me schoonpa toch maar even te stoppen zodat ik uit kon stappen kreeg ik me autogordel toch nie los! pfff eindelijk buiten maar ze konden de spin niet vinden! heleavond voelde ik vanalles kriebelen en zag er tegenop om weer die auto in te stappen we gingen terug ik zei ik ga die auto nie in als dat beest erin zit dus ze doorzochten de auto en ze vonden um op de dashbord me schoonma heeft um naar buiten geslingert en ik kon naar het huis pfffff echt ik heeeeeeel mijn leven ben ik nog nooit zo bang geweest vertel het met tranen in me ogen dit wordt echt een trauma van het leven...*zucht* snappen jullie dat nou?! een spin wie is er nou bang voor een spin :confused: pfff weet niet wat het is maar het is er en wil er vanaf! :cry: :cry: :cry:
    nou dat was mijn ergste spin ervaring

*pink* nog even een traantje weg :oops:

18. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    hahaha sorry dat ik even moet grinniken om je verhaal. Ik kan het zo voor me zien! Het is zo'n k*tgevoel als je ergens zo bang voor bent... Gelukkig ben ik zelf niet bang voor spinnen maar ik kan me wel voorstellen dat jij die auto niet meer in wilde stappen voordat die spin eruit was!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

tja als je het zo zegt moet ik ook wel weer beetje lache hoor maar geloof met dat was het op dat moment voor mij nie voor de anderen wel

20. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    En hoe voel je je nu? Heb je nog het gevoel dat je flauw moet vallen?

Deel Deze Pagina