ja dat had ik met de eerste,was nergens bang voor,en nu ik op al die forums zit,ben ik wel wat onzekerde.maar we houden moed, bij ons weet iedereen het zowat al,ook omdat we al zolang bezig zijn geweest
Bij ons weten ook best veel mensen het al, ook omdat zij al wisten dat we in het ziekenhuis bezig waren. Ben ook nog wel onzeker hoor, of het allemaal goed blijft gaan. Heb er eigenlijk wel een goed gevoel over, maar dat is mischien ook wel omdat ik het zoooo graag wil...
Oh gelukkig maar. Voel me soms zo'n zwartkijker.... terwijl ik dat normaalgesproken niet ben.. Oke laten we het er vanaf nu op houden dat alles vast goedkomt. Mijn moeder (=ha) zal mij morgen ook wel gerust stellen.. of juist niet haha zo'n pragmatisch iemand.
ik nog aan niemand... tja aan mijn therapeut Maar ik wacht denk ik de echo van 15 oktober af en als er dan een kloppend hartje te zien is vertel ik het wel aan een paar mensen. Ook als het mis gaat is het wel fijn als er wat mensen op de hoogte zijn! Maar werk en bekenden pas met 12 weken ofzo
ik heb vandaag gezellig met mijn vriendinnetje gegeten bij haar. was echt heel gezellig. ik vond het alleen heel moeilijk om het voor me te houden. maar het is me gelukt. mijn ouders weten het wel en mijn collega.
ik vond het ook erg moeilijk. gelukkig heeft ze ook niet gevraagd hoe het er mee stond qwa zwanger worden. dat scheelde al een hoop. heb ik niet hoeven liegen. dat kan ik niet zo goed namelijk.
mijn vriend wil het niet hebben. en ik wil zelf nog even wachten. tot ik een paar weekjes verder ben. ik kan het nu nog voor me houden dus we zien wel hoe ik het verder doe.
dames ik kom me hier ook melden..... precieze datum weet ik niet want ik had een laat ei.... ik zit nog steeds te rillen vanaf vanmiddag, had zondag ook al getest maar was negatief en nu had ik zoiets van test dan weet je zeker dat je eraan komen.... en was er vast van overtuigd dat ze eraan zaten te komen
ktje; welkom hier! En natuurlijk gefeliciteerd! Ook hier heb ik het nog tegen niemand verteld. Nou ja, niemand... 1 collega en 1 beste vriendin weten het. Zij houden het stil. Mijn ouders weten nog van niets, ze weten overigens wel dat we bezig zijn. Moeilijk om stil te houden, maar des te groter is straks de verrassing. Ennuh; het is hun eerste kleinkind, dus moet het wel een beetje op een 'speciale' manier verteld worden .
hoi hoi wat zijn jullie toch aktief hier hahahaha vandaag een drukke dag geweest .. jongste zoon vandaag jarig .. met moeite me buik kunnen verbergen en me mond moeten houden alleen pc stond nog aan met banner op bureaublad niet echt slim .. maar gelukkig niemand gezien .. dus snel een site opgezet van muziek hahahha... hier weten enkel de beste maat van gerdjan en mij zus .. omdat ik positiekleding nodig had hahaha tot morgen allemaal kus en slaap lekker
wou dat het maandag was nu voel ik me helemaal niet lekker . overgeefneigingen slaap niet echt heel lekker op het moment ..dus eigelijk einde van de week energie t e kort .. maar we blijven volhouden heel veel s6 vandaag allemaal