zijn er nog meer meiden die trouwens last hebben van hun emoties hihi loop heletijd te janken en dan weer te lache hihi ben alleen heb niks te lache wel te janken zoals opvoedpolitie daar heb ik flink bij lope janken hihi
Volgens mij zijn hier op dit moment niet zoveel meiden dus ik reageer weer ff. Ben je me al zat? Ik merk dat ik wel snel jank bij verschillende tv programma's en dat ik snel geïrriteerd ben. Nog geen grote jankbuien gehad gelukkig.
ik jou zat? echt nie ik gaf bij het ete me kat een tik op zijn neus omdat hij mijn pannekoek van me bord af keek en steeds dichterbij kwam om het daadwerkelijk ook te doen hij keek me zo verschrikt aan en ik begon keihard te janken hihi toen heeft ie toch een stuk pannekoek gehad haha hoezo die lieve katteoogjes weerstaan? haha
Ik heb ook zo'n schattige kat met 'puppyoogjes' maar ik zou denk ik toch niet mijn pannekoek afstaan. Ik ben namelijk erg verslaafd aan die dingen en eet hem het liefste helemaal zelf op! Maar.... wat ging je nou doen op je sokken in de regen? Volgens mij ben ik de lijn van ons gesprek ergens verloren..... Sorry!
hihi ik wilde even buiten staan maar het regende en als ik ergens een hekel aan heb behalve spinnen is het aan natte kleding grr.....
ik kijk idols meisje is helemaal van slag vondt haar vet goed maar nie door!? pffff tranen kwamen al weer bijna hihi ging maar gauw hier typen haha hmmm lekker die spekkies nog iemand intresse?
Ik vond haar niet verschrikkelijk zingen maar wel een 'beetje' arrogant! Ik wil wel een spekkie.......
ooohhhh......ja gevangen! Bedankt hoor. Ik doe ook graag meerdere dingen tegelijkertijd. Ben nu idols aan het kijken, met jullie aan het kletsen, brood aan het bakken (nou ja, de machine doet het eigenlijk) én ik wil eigenlijk ook nog koekjes bakken.
ik eet spekkies en ben spekkeis van me scherm aan het afpulken hihi en kijk idols en wil eigenlijk alleen maar naar bed maar tis nog zo vroeg afgelopen nacht er slecht geslapen door de regen die met bakstenen naar beneden voel jeetje niet handig een schuindak met een raam
OMG zij fotomodel pfff volgens mij knapt mijn televisie scherm hihi ooh wat onaardig van me *fluit* ik zei niks hoor
oh nee, zo'n dakraam is idd irritant met regen. Sommige mensen vinden het heerlijk om lekker binnen te zitten als je die regen hoort kletteren maar ik vind het verschrikkelijk! Ik denk dat dit komt door mijn "kamperen met slecht weer trauma".
kamperen omg mijn nare ervaring daarmee is dat me luchtbed lek was was met kennismaking met school zat er een meisje te janken dat ze naar de wc moest maar durfde nie niemand wilde met der mee ik werdt er gek van dus ik zei oke ik gaa wel mee pfff toen wilde opeens iedereen mee wel gek d8 dat ze niet hoefden? naja eenmaal op de wc zaten daar natuurlijk mega spinnen pfff nee voor mij geen kamperen meer hihi
kamperen is best leuk maar niet als het zo'n slecht weer is. Vooral als we straks een kleine hebben, lijkt kamperen ons echt wel weer gaaf om te doen. (Alhoewel onze laatste luxe hotelvakantie op Kos ook wel beviel!)
hahaha dus toch wel weer een keer kamperen? Lijkt me best leuk hoor. Een bungalowpark of hotel/appartementen complex is ook wel leuk want daar is vaak ook veel te doen. Ach ja het maakt mij eigenlijk ook niet heel veel uit. Volgend jaar zal het wel geen zomervakantie worden! Dan zijn we nog druk bezig met een ritme vinden en wennen aan ons gezin...