Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha dat is wat me vriend zei nou dat zal wel geen vakantie worden ik hoezo nie we kunnen toch naar center parcs? hihi :p

2. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Ja, ik vind het altijd zo leuk om die jonge gezinnetjes in centerparcs te zien. Samen met je baby in het zwembad.... heerlijk! Wij hebben met vrienden ook al afgesproken dat we samen een keer naar centerparcs gaan. Zij zijn bijna uitgerekend dus dat is wel leuk met 2 koters. Het lijkt me wel heerlijk om in de zomer nog naar zo'n huisje te gaan....... Goed idee!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

heerlijk is dat he hmmmzzzzz kan niet w88 hihi...

4. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Hoe is het nu met je trouwens? Voel je je alweer wat beter of is het nog hetzelfde? Nog moeten spugen? Wanneer komt je mannetje thuis van zijn werk?
    Wat een vragen hé!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

kan beter hetzelfde heb wel zo'n gevoel middennacht ja :p :p :p hihi

plaag maar wat voel me niet geweldig heb gevoel dat ik moet spugen ofzo :(

6. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    ooohhh mijn brood is klaar. Even eruit halen en een nieuwe erin doen. Maak er ook even één voor mijn moeder want daar ga ik morgen even naartoe. Gezellig!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

oooh leuk wij hadden ook zo'n ding maar gebruikte hem nooit vond brood nie lekker hou niet zo van brood :pale:

8. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    wanneer krijg jij weer een nieuwe echo? Ik zie dat jij hem hebt gehad met 8wkn en 1 dag. Ik met 7wkn en 3 dgn. Ik mag nu pas weer met 20 weken maar dat vind ik veel te lang duren. We gaan nu een echobureau zoeken waar we met 12 weken een 'extra' echo mogen laten maken. Dan maar zelf betalen maar ik wil wel weer even naar ons kindje kunnen kijken!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

3 december met 12 weken ;)

10. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    oh dat wil ik ook! Waarom zou de een nou wel een echo krijgen met die weken en de ander niet? Met een medisch traject snap ik wel dat ze het goed in de gaten moeten houden maar bij ons was de eerste echo ook in het ziekenhuis omdat wij bij de fertiliteitsarts liepen. Nu alles goed bleek te zijn, hadden wij geen recht meer op die 12 weken echo. Bij de verloskundige (waar we ons daarna moesten aanmelden) werd gezegd dat ze geen pretecho maakten voor de 16 weken. Maar als ik een normale echo met 12 weken wil is dat toch niet echt een pretecho?

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    wat raar prima,

Ik heb ivm met 2 miskramen een echo met 6 week gehad en 1 met 8 week, en ik ga gewoon wel voor de 12 weken echo.

Volgens mij zijn de 12 weken echo en de 20 weken echo juist de 2 echo's die normaal worden vergoed...

En als je nou een nekplooimeting zou willen?
    Dat kan vlgs mij vanaf de 11e week en ook maar een paar weken lang.

Ik zou er toch nog even achteraan gaan als ik jou was.

Enne ik jank ook bij het minste of het geringste..
    Haha laatst nog bij eiegn huis en tuin...Dat is toch wel heel triest!

Slaap lekker voor straks!

12. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Hmmm, ik ga van de week toch nog eens de verloskundige bellen. Ik zag wel dat de fertiliteitsarts op het verwijsbriefje voor de verloskundige had geschreven "geen termijnecho". Zij heeft dus heel bewust aangegeven dat we er geen recht meer op hebben (omdat we dat recht ws al gebruikt hebben bij de 7e week). Bij de verloskundige zeiden ze dat ze geen pretecho voor de 16e week maken maar ik vind het een rare regel. ff bellen dus.... Wordt vervolgd!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

raar zeg! pfff jij mag zelf weten of je nog echo krijgt ja of nee al betaal je het zelf kost maar 34,40 moet um ook zelf betalen krijg het later pas terug van verzekering ;)

14. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Dat is idd wel vreemd, is jou de nekplooimeting wel aangeboden?

Ik heb nu 2 echo's gehad bij de gyn, en kan nu naar de verloskundige. Daar krijgt iedereen bij haar 1e bezoek een echo....ik heb de Nekplooimeting nog bij me gyn op 4-12.

Nu twijfel ik of ik nu al de VK bel en eerdaags daarheen ga (en dus die echo krijg)....of dat ik wacht tot na de nekplooimeting en dan weer een echo heb tussen de 12 en 20 weken.

Bij mijn zoontje had ik me 1e afspraak bij de VK met 17 weken en kon ze het geslacht al zien!
    Ze vond het toen zo leuk om wat langer te kijken omdat de meeste vrouwen veel eerder komen bij haar voor de 1e keer en dus nog minder te zien is etc etc.

Tja wat zal ik doen.....

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

meiden ik denk dat ik maar es probeer om in bed te komen voel me echt niet lekker zo raar ow hoop dat me mannetje snel thuis is :cry:

16. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    ik heb wel zo'n folder meegekregen over zo'n nekplooi meting. Gaan jullie dat doen? Cellie dus wel maar de rest.......?

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

ikke niet maar heb op echo formulier aangevinkt dat als ze iets gek zien dat ze ons wel op de hoogte moeten brengen

18. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Oh meid, ik hoop dat je je wat beter voelt als je hebt geslapen. Zorg goed voor jezelf hoor! Ik kom morgen meteen weer even kijken hoe het met je is. Welterusten.

19. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    ik doe geen nekplooimeting, elk kindje is bij ons welkom.
    Mocht er wat aan de hand zijn dan zien we dat wel bij de 20 weken echo en dan kunnen we nog wennen...

Maar iig, vlgs mij heeft elke zwangere vrouw daar recht op.

Dan zou jij dus ook nog eerder een echo kunnen krijgen, moet je gewoon zeggen dat je de nekplooimeting wilt ;)

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

dankje is lief van je nog 1½ uur alleen denk ik pfff zie er tegenop om trap mte lopen :(

morge naar me schoonzus (ook zwanger) ze is een meimama hihi :D want daar komt me schoonmoeder op visite (de echte moeder van me vriend)hihi heb dus 2 schoonmama's hihi

Deel Deze Pagina