Goedmiddag meiden, Wij doen ook geen nekplooimeting, elk kindje is welkom. Vandaag nog helemaal niks gedaan , ik heb geen zin straks moet ik nog op visite bij me oma, elke zondag het verplichte rondje. We gaan binnenkort nick in een groot bed leggen ik ben echt benieuwd hoe dat gaat.
goedemiddag allemaal, goh bedenkt me opeens dat ik woensdag de 2de echo + intake heb, ging toch best snel die tijd. Neem me voor om het dan ook aan mijn ouders te gaan vertellen.. (als ik voldoende moed heb). Wij gaan ook geen nekplooimeting doen. We hebben uitgebreid ontbijt, dus moet dan ook weer uitgebreid gaan afwassen hehe.. spreek jullie later wel weer..
Gek he, dat er toch best wat verschil in zit. Maar de beeb van flexgirl is echt met zn armpjes en beentjes aan het wapperen volgens mij Vooral ook veel verschil in vruchtzak-grootte. Ik ben reuze benieuwd, kan bijna niet wachten tot donderdag! Ik hoop dat-ie zwaait.....
ik heb een donderdag de derde echo Wil alleen toch nog even aan de vk vragen hoelang dat bloeden blijft want met vlagen kom ik nog steeds bloederig slijm tegen. Ik kan het trouwens hier op de sit ook wel even vragen
Hey meiden ik ben weer thuis hihi heb net even de blije doos uitgepakt (van vorige zwangerschap) voel em beetje weeig gaan strax patatjes eten op de slaapkamer ivm sint maarten heb geen snoep in huis
wij gaan ook patatjes eten, heb vanmiddag ff geslapen had zo hoofdpijn en morgen is het de grote dag voor mijn zoon want dan gaat hij naar school
word het bij jullie wel gevierd op zondag? nou hier niet tis een heidensfeest wij hebben gister maar gelopen yesss morgen echoooo
hey meiden, pff van dat boven zitte wordt ik nie goed dus denk tis half 8 kan wel weer naar beneden staan ze hier voor de deur nou mooi niet dat ik open doe laat me met rust tis zondag! en heb geen snoep hihi is ook zo lullig sorry geen snoep hihi
hey femmes als ik morgen echo heb gehad komen jullie hem idd ook te zien zal hem er morgen zsm erop zetten zit an de bruinebonensoep gekregen van mijn moeder smaakt goed!
hey meiden nog effe dan zien jullie jullie beebjes leuk leuk leuk mo veel plezier morge met de echo Dorena jij dinsdag al zenuwachtig?
gelukkig heb ik eerst goeie spanningen voor morgen voor mijn zoontje,dan zullen de erge zenuwen wel komen voor de echo haha