Mo, succes morgen met de echo! Derona veel plezier voor je zoontje gewenst! Zie jij er ook tegenop? Lijkt me best wel wat dat je kleintje opeens "groot" wordt... Liefs!
eerlijk gezegd toen ik hem vanavond naar bed bracht,en hem zo hoorde,kwamen de hormoontjes wel ff op visite
goede morgen meiden. ik voel me super. ben alleen strond verkouden. maar dat hebben we er wel voor over.
Goedemorgen, Meiden die vandaag hun echo hebben: veel succes. Ik heb van sommige gelezen dat ze geen nekplooimeting laten uitvoeren. Hier bij ons doen ze dat sowieso in je 12de week. Ik krijg de mijne vrijdag. Weet iemand hoe lang het duurt eer je de uitslag krijgt?
morge meiden, lekke rgeslapen succes met de echo's voor de gene die er 1 hebben vandaag. ik moet zo naar de tandarts ow hellup hihi
@Derona: suc6 met de 1e schooldag van de kleine! Weer een mijlpaal Ik heb toch zoiets bizars gedroomd, ik moet het ff delen met jullie (ook omdat ik m dan niet zo snel zal vergeten). Ik droomde dat ik een miskraam kreeg, dus ik zat daar op de wc, intens verdrietig (ik voel het verdriet weer) en 'plop', daar kwam het. Dus ik kijken, was het al een flinke baby, met lekker veel babyvet enzo (nog wel klein, maar helemaal klaar). en het leefde! Dus ik haal het uit de wc, (mijn lief was er gelukkig ook bij) en leg het op de grond op een handoek. Helemaal schoon en gaaf. Het bewoog en het deed. Ik zei tegen mijn lief: 'vlug, de dokter bellen', maar eerste even kijken wat het is. We dachten eerst een zoon dus riep ik de naam die hij dan zou krijgen, maar na beter onderzoek bleek het toch een dochter (o jee, die naam hebben we nog niet....). Dus wij daarna op advies naar de huisarts, baby ingewikkeld en naar de verloskundige gesneld. Eenmaal daar aangekomen, was onze dochter ineens al een grote meid en kon ze al lopen. Mijn vader verscheen ook 'ten tonele'.... Die paste even op onze dochter terwijl wij naar de vk gingen . En ondertussen maar doordiscussieren hoe onze dochter dan zou gaan heten... Toen we weer buiten kwamen was daar de hele sportclub van mijn lief, druk aan het verhuizen en onze dochter was druk bezig mee te helpen.... Echt totaal in de war, en een beetje verdrietig van de miskraam (die gelukkig niet echt is) werd ik wakker, en heb er met mijn lief al hard om moeten lachen Zou het echt een dochter zijn, of wat zou dit betekenen, mijn angst voor weer een miskraam maar dat beebje stiekem al weet dat alles kerngezond is en ik nog 32 weken gezond zwanger zal zijn om vervolgens een kerngezonde dochter ter wereld te brengen? Interessant verhaal, maar de hormonen, die hormonen.... hahaha liefs
goedenmorgen allemaal heb vandaag mijn echo vind het best wel spannend allemaal ik heb ook gedroomd alleen weet nog een klein stukje ervan en dat is dat de verloskundige zei tegen mij dat ze aan de kaaklijn kon zien op de echo dat het een jongetje werd hahaha lachwekkend hoor tis trouwens nog nooit eerder voorgekomen dat ik met 1 van mijn zwangerschappen gedroomt had wat het zou gaan worden, nou ga ff wat doen boven stofzuigen enzo gaat de tijd ook wat sneller
Goeiemorgen meiden! Ik voel me alweer wat beter eten gaat ook weer wat beter Nu is het alleen nog de zwangerschaps misselijkheid! @Derona veel succes met je zoontje wegbrengen hihi ons dametje hier gaat in januari als het goed is voor het eerst naar de peuterspeelzaal, eigenlijk is ze in december 2j en 3 mnd maar dan heb je gelijk een hoop feestdagen dus hun vonden beter januari beginnen ! Lijkt me ook erg leuk dan gaat ze echt naar school hihi 8) En Derona en Mo geniet van jullie echo ben erg benieuwd of die zwaait hihi! kom maar snel een fototje plakken hier! @Femmes wat een droom zeg je bent er duidelijk mee bezig, en dat droom je dan ook allemaal hehe maar op een vage manier dat wel! Nou vandaag nog maar een beetje rustig aan doen, en vandaag komen mijn ouders terug uit Portugal misschien daar eventjes langs gaan.. groetjes tot babbels!
@Mo veel succes vandaag met je echo! @Derona heb je het droog kunnen houden op school? @Els je krijgt van de nekplooimeting gelijk de uitslag. Heb zonet met de gyn. gebeld en een afspraakt gemaakt voor de vlokkentest, a.s. woensdag om 10 uur. Heb de assistente gevraagd of ze hier ook veel ervaringen mee hebben en het antwoord was ja. Ze gaf een voorbeeld van iemand die n.a.v. de bloedtest een kans van 1 op 2 had, die deed daarna ook de vlokkentest en er was gelukkig niets aan de hand! We blijven positief hoe moeilijk dat soms ook is maar je kan er toch niets aan veranderen. De uitslag duurt wel erg lang, moet er anderhalve week op wachten.
ik blijf voor je duimen spirit dat het gewoon goed zit wat zegt je eigen gevoel? @ Els inderdaad alleen nekplooi is direct ze zeggen dan gewoon de dikte..maar voor de combinatie test moeten ze 3 uitslagen hebben! Volgens mij kreeg ik die gewoon bij mijn volgende bezoekje aan de verloskundige die had alle uitslagen van het bloed ed en legde uit wat alles betekende! Ben benieuwd hoe dat deze keer zal zijn... PFFFF Ik mag pas 20-11 naar de verloskundige toe...ik hoop dat ik dan niet nog veel langer moet wachten op de echo....
he meiden ben trug van de tandarts geen gaatjes! wat een wonder na al dat gespuug hihi moet in mei maand voor de bevalling trug komen hihi
Mijn eigen gevoel zegt dat het wel goed zit maar dat is natuurlijk ook wat je het liefste wilt! Van mij mag het nu gelijk 23 november zijn want dan krijg ik de uitslag. Het wachten is gewoon het ergste, ik zorg gewoon voor genoeg afleiding, heb een superspannend boek en probeer me alleen daar maar op te concentreren. Afgelopen weekend ook veel afleiding gehad maar door de weeks ben ik alleen thuis, kan het nu niet opbrengen om gewoon vrolijk naar het werk te gaan, moet na de vlokkentest ook een paar dagen rustig aan te doen. Zal zo mijn chef bellen om de situatie uit te leggen, hij zal ook wel schrikken. Vraag of hij tegen mijn collega's wil zeggen dat mijn bloeddruk zo hoog is dat ik nu niet aan het werk mag. Verder vertellen we het aan niemand want stel dat er niets aan de hand is dan zit iedereen voor niets zolang in spanning.
hallo lieve meiden, ja ik heb het droog kunnen houden hahaha het ging allemaal super,hij was eerst helemaal hyper, en toen we er waren,was het alleen even dat ik hem op zijn stoel moest zetten,maar het ging al vrij snel goed,kreeg een kus en hij zwaaide,dus ja ging goed ben benieuuwd al hoe hij het heeft hahaha
Derona: fijn dat het goed ging, is het nu stil in huis? Heb jij na die droom wel je zwangerschap gezond uitgedragen? Ik kom nu bijna op het moment dat ik de vorige keer een mk kreeg, dus ik vind het DOOODENG! Aan de andere kant zit ik ook te tollen op mn werk, omdat mijn bloeddruk weer flink daalt. Dat is dan weer positief. Och, donderdag weten we meer, maar dat duurt nog zooooo lang.................. Geniet van de rust he
ja het is super rustig hihih gelukkig is mijn man thuis hihi, en ik heb het met deze zw gehad, ik eeb wel een boeiende site over dromen etc http://www.droomnet.nl/dromen/zwangerschap.html ja mijn onderuk is meestal 80 of soms wat hoger,en bij de verlos was hij 60 dus toen dacht ik ook van he goed teken haha want bij de erste zw was de onderdruk ook de eerste keer 50 LOl