hoi hoi karin? das geen echo .. maar een intake/onderzoek...dus weet nie of ze dan gelijk echo doen dat hoor ik allemaal die dag
Jeetje wat snel zeg! Van harte gefeliciteerd allemaal en een heerlijke zwangerschap gewenst. Liefs Manuela (een juni 2007 mama)
Hier ook gefeliciteerd namens een juni 2007-mama. Krijg wel een nog sterker gevoel nu van het gemis van de zwangerschap. Wij willen zo rond november/december aan de klus voor nr. 2. Geniet ervan meiden! En hopelijk een gezond kindje over een kleine 8 maandjes... Groetjes!
Goeiemorgen dames, Ik zal me ook ff voorstellen, da's inderdaad wel zo netjes. Ik ben 39 jaar, heb een zoon van 11 jaar en een zoon van 6 jaar. Deze komen, net als bij @Sangerdjan, uit een eerdere relatie. Deze relatie had meer dan 20 jaar standgehouden (niet getrouwd) . 3 jaar geleden ben ik mijn huidige man tegengekomen en we zijn vorige jaar getrouwd. Mijn man heeft geen kinderen uit eerdere relatie. Het gaat allemaal heel goed en we zijn echt super gelukkig samen. Kinderen steken lekker in hun vel en een derde wonder is heeel erg welkom. @Marlieke: leuk dat je ff bij ons meekijkt. Een jaar geleden was jij hier waarschijnlijk druk aan het mailen. Heel veel suc6 met klussen voor een 2e. Och ja..... er zijn ergere dingen... @Karin, ik denk ook dat het een intake gesprek wordt. Er is nog niet veel (ik bedoel geen hartritme) te zien op een echo van 5 weken. Maar goed, wie weet? Liefs, Assie
Hoi meiden!! Hier ook weer een juni-mama... Ik ben 5 juni uitgerekend. Spannend... en jullie allemaal trouwens ook gefeliciteerd!!
Welkom Poohbear en gefeliciteerd met je zwangerschap en nog wel in de 1e ronde! Egg super! Heel veel liefs, Assie
dames, mag ook bij de juni mama's. heb 8 november as. de eerste termijnecho en 14 november een uitgebreide test in ziekenhuis. spannend allemaal, maar voel me oh zoooooo zwanger! (had ik bij de eerste helemaal niet)
Welkom Nela Jana, Proficiat nogmaals met je zwangerschap. Misschien is het leuk als je ff wat over jezelf vertelt. Of het je 1e zwangerschap is etc. etc. liefs en tot meels, Assie
Wow, juni-mama's alweer! Ik weet niet wat ik zie. Wat vliegt de tijd! Gefeliciteerd meiden. Succes en geniet ervan.
hoi hoi meiden welkom allemaal de nieuwe juni mama`s poohbear zag ik voorbij komen. heel veel geluk en geniet van de zwangerschap voel me op dit moment totaal niet zwanger .. nog nergens last van ja onwijs moe lijkt of het met de dag erger wordt. vroeg mij bed uit en vroeg er weer in haald weinig uit .. eet voldoende maar ook dit mag nog nie helpen maar wie weet volgende week beter ..als je tips heb mag je die geven aan mij pleaseeeeeeee!1
Gefeliciteerd aan alle aanstaande mama's en met name de vroege juni mama's voor 2008. Jullie weten het allemaal ook pas net en gaan een spannende tijd tegemoet. Ik ben zelf 1 juni 2008 uitgerekend en mag me dus een zeer vroege juni mama noemen.
He hallo, Ik weet sinds een paar dagen dat ik ook zwanger ben. Ben trouwens waarschijnlijk 1 juni uitgerekend. Das pas echt toeval als je bedenkt dat ik dan jarig ben en dat we dit jaar op 1 juni getrouwd zijn. Dit wordt ons eerste kindje. Echt spannend hoor. 22 oktober voor t eerst naar vk. Dan eindelijk een beetje zekerheid. Volgens mij voelt iedereen zich vooral de eerste 3 maanden onzeker. Ik in ieder geval wel. Ik voel eigenlijk nog niets. Alleen een giga koortslip, maar dat zal wel komen door de verminderde weerstand of zoiets. Ook natuurlijk voor de anderen op dit forum, GEFELICITEERD!
zal me even voorstellen: Ben 35, getrouwd en heb 1 zoon van bijna 5 jaar (27-12-2002). Dus dit wordt onze tweede. Onze zoon heeft al het een en ander opgevangen en heeft geloof ik het hele dorp al verteld dat mama een baby in de buik heeft, en dat hij er een broertje of zusje bij krijgt.
Wow...juni mama's alweer...wat vliegt de tijd toch voorbij.. Een hele fijne zwangerschap gewenst..! Liefs,, MissN en Buikbewonertje...
Hoi Juni mama's. Ik wil me graag bij jullie voegen. Ik ben Josie, 32 jaar en nu 5 weken zwanger van de tweede en uitgerekend op 1 juni. We hebben al een zoontje van 10 maanden. Ik voel me gelukkig nog prima, niet misselijk of zoiets (hopelijk blijft dat zo). Iedereen van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Liefs, Josie
heyyyyy josie, jij ook van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! geniet er lekker van zolang je nog nergens last van hebt .. mogen elkaar de hand schudden . ik heb ook totaal geen misselijkheid.. enkel nu een beetjuh hoofdpijn maar dat komt door de inspanning vandaag denk ik ... heb vandaag een examen gehad op mij werk ... best moeilijk om nog niks te zeggen daar maar goed dat komt straks allemaal wel... welkom bij de junimama`s liefs sandra
Hoi Hoi, Nieuwe zwangeren proficiat en welkom! Hoe gaat het met jullie! Hier alles oke. Ben gewoon op van de zenuwen. Wil een echo! Ik weet niet hoe ik dit nog 3 weken vol moet houden. Heb er al aan zitten denken om naar mijn bekende echobureau te gaan. Jack die kan al heel vroeg zien of alles aanwezig is om het een zwangerschap te noemen. Hij heeft vorige keer ook een echo gemaakt bij 4,5 weken ten tijde van de miskraam. Groetjes Karin