inderdaad het is moeder natuur die zijn werk doet... nou hopelijk is het deze week dan toch dat het natuurlijk komt..dat je het ook snel kan gaan verwerken he want zo is ook niet leuk! knuf
Hallo, Zat bij zwangerschap te lezen en las dat je hier mee kunt praten met juni moeders, nou ik ben vrijdag de 13e juni uitgeteld. Voel me goed. ik heb al twee echo's gehad, een met vijf weken en een met 7 weken. bij die van 7 weken klopte het hartje. De reden dat ik zoveel echo's krijg is omdat ik licht suiker heb. maar komt allemaal goed. Heb ook overgewicht. Ben onder controle bij Gyn in ziekenhuis. Groetjes,
Derona, Het heeft mij enorm geholpen na mijn mk, om je te realiseren dat het kindje niet goed is aangelegd. Het is een fout van de natuur, die eigenlijk heel goed zijn werk doet, immers we willen allemaal een gezond kindje. Ik heb mezelf ook de schuld gegeven, maar de vk bleef me ervan overtuigen dat het echt niets medisch kon zijn, dus dat het nooit aan mezelf kon liggen. Puur een foutje in het pakketje DNA wat een mensje moet worden. Maar dat maakt het verdriet er niet minder om, ik weet wat je voelt. De leegte is voorlopig niet in te vullen. Nu ik weer zwanger ben, beschouw ik het als kei-spannend, maar ook als 'nieuwe ronden, niewe kansen'. Ook voor jou gaat de zon weer een keer schijnen, maar neem de tijd! dikke knuffel
ja meis zo denk ik ook,dat het zo moest zijn,en dat het kindje waarschijnlijk heel slecht aan toe zou zijn,
ik moet nu een week wachten,en dan word ik na de gyn doorgestuurd, en dan krijg ik weer een echo,en dan gaan we kijken hoe en wat
Ik denk dat ze je misschien ook wat tijd gunnen om na te denken of je een curretage wil...'t Is niet niks... Ik heb wel eens steken in mijn onderbuik als ik snel opsta...wat is dit?
@ JenP: Ik denk dat het je baarmoeder is die nog moet wennen aan zijn nieuwe vorm. ik heb het heel erg als ik moet niezen. Net of hij gaat scheuren. Waarschijnlijk is hij weer wat uitgezet maar zijn mijn spiertjes nog niet mee gerokken. Helpt wel als ik me vooroverbuig bij het niezen, raar hé