Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Dat snap ik meis, hoe is het met je?

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja op en af hihih maar ja hoord erbij he,kan wel posi zijn,maar soms dan barst ik inhuilen uit,maar komt allemaal goed,

3. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Dat zal best nog even duren.. dat had ik ook.. Zelf had ik met een weekje of 2 het ergste gehad.. maar die momenten blijven.. en het tekent je ook wel een beetje voor de volgende keer vind ik.. Ik zou nu helemaal moeten springen en juichen en toch durf ik dat nog niet gek he...

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    nee kan het me wel voorstellen hoor,ik weet ook zeker dat ik pas kan gaan genieten als ik wat gezien heb en eenkloppend hartje eerder ook niet de volgende keer,
    bah het idee dat het na 5 a 6 weken mis is gegaan en gewoon 5 weken niks heb gewetenis hel vaag

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja gewoon zoveel kletsen als je wilt hoor jij hoort er gewoon bij meid!
    en dat geldt zeker ook voor de andere meiden bij wie minder goed nieuws was!

Ik mis je zeker je was altijd lekker veel aan het kletsen en een van de eerste hihi!

Hier net weer lekker mogen spugen hoor BLEGH!

Volgens mij heb k sterk last van ochtendmisselijkheid maar hopelijk blijft het bij 1 x spugen!
    En voor de rest blijf ik me misselijk voelen, energie vretend hoor!

Bruidje fijn dat je een fantastische echo hebt gehad daar gaan we allemaal voor!

Door mijn misselijkheid helaas de angelsound niet op kunnen halen, nu is diegene zo lief om hem vandaag te komen brengen hoezo lief?
    ben helemaal gelukkig! Dus vanavond gelijk proberen wie had hem nu ook in huis?
    Ik wilde hem eerst niet maar nu toch maar wel lijkt me leuk om die geluidjes op te nemen en aan sem en vriend lief natuurlijk te laten horen
    *smelt*

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ja dat is heel zuur... Volgende keer mag je waarschijnlijk wel wat eerder komen.. dan ben je wat eerder uit de onzekerheid dat scheelt.. Eerst even herstellen meis en dan komt jouw tijd weer..! Dikke knuf

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ de meiden die mooie echo hebben gehad gefeliciteerd ;)

vandaag voel ik me weer es verschrikkelijk :evil:

8. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Bruidje gefeliciteerd met je mooie echo!

Fijn he dat het ook goed kan zijn ;)

En BW-tje ik heb ook een angelsound (maar dan ander merk)
    Maar ik hoor echt nog helemaal niets hoor...

Ik denk dat het in dit stadium nog een beetje te vroeg is.
    Maar het is wel leuk om te proberen!

Liefs!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

huh? ik heb geen angelsound hihi maar ga um pas met 12 weken kopen ;)

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik zie dat je het al aangepast hebt hihi :p

ik koop er vandaag dus 1 tenminste ze komt hem dus brengen :) en dat voor 25 euro en garantie tm februari nog ;) dus dacht ik doe het gewoon!

Maar inderdaad ik ga er ook gewoon vanuit dat ik pas vanaf 12 weken iets hoor..maar ja wil het toch ff proberen kijken wat ik wel hoor hahaha
    waarschijnlijk darmen enzo!

11. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Inderdaad zeg... ik durfde het bijna niet meer te hopen..

12. vlademira

vlademira Niet meer actief

hè hallo meiden zijn er hier nog meer die bang zijn dat het mis gaat zelfs na dat je het hartje hebt zien kloppen en de vk heeft gezegt dat het er heel gezond uit ziet had echo met 8 weken zwangerschap en heb ook alle sympthomen nog maar ben zo bang dat wanneer ik heen ga 29 nov dat er geen hartje meer is

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    flexgirl was me net te snel af ;)

Ja bruidje had ik ook. Ik ging echt naar mijn echo met de instelling: Nou ja het zal wel fout zijn...

En toen een kloppend hartje!
    Na 2 miskramen erg bijzonder

En om meteen in te haken op vlademira: Ja heb ik ook... DE kans is klein dat het mis is als je met 8 weken een kloppend hartje hebt gezien maar ik denk ook...zal je wel weer zien bij mij dat het met 12 weken mis is...

Nou ja we moeten maar even doorbuffelen en alle positieve energie op jezelf loslaten :)

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb gelukkig geen angst ben zoo misselijk dat het wel goed moet zijn ;) toch een beetje voordeel dat ik zo misselijk ben maar prettig is anders :(

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hahaha ja dat is dus het enige positieve wat ik nu uit die misselijkheid haal hihi!

we kunnen niets meer dan hopen dat het goed zit dames :)

16. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik ben ook vaak misselijk en moe en pijnlijke borsten maar maak me toch zorgen hoor mischien heel stom
    ben ook veel te onzeker

17. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hallo meiden
    ik denk dat ik vandaag ook een angelsound ga halen weet alleen nie of je hem hier kunt kopen in de stad bij de kijkshop ofzo

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik heb op je babysite ff gekeken leuk hoor ik durf er nog geen te maken zelfde onzekerheid een beetje hou online wel al een dagboek bij hoor ;)

Maar ik zag dus ook je echo meis dat ziet er echt mooi uit en die was nog maar van 7 weken?
    Het is daar al een mini mensje zo mooi lijkt daar al of je veel verder bent!
    hoeveel cm was die daar?
    Het groeien ziet er dus al zeer goed uit als ik dat zo zie hihi
    misschien ook leuk als je hem hier ook in je album zet kunnen de dames hier ook mee kijken ;)

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

kijkshop heeft ze wel dus wie weet ;)

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik was ook wel heel angstig terwijl ik het hartje al had zien kloppen, maar kan zeggen dat ik na gister te hebben gezien dat het kindje goed is gegroeid enzo ik toch wel een stuk positiever ben. Begin er toch wel van te genieten nu.

@ Derona: hoop toch dat je zo nu en dan nog even langskomt hier, vond het toch altijd supergezellig met jou hier. Maar als je er ff helemaal genoeg van hebt snap ik dat ook wel.. dikke knuffel!

Deel Deze Pagina