hoi meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben waarschijnlijk de 15e juni uitgerekend. Nog erg pril zwanger dus, maar niet minder spannend! Liefs Marieke
bevallingslijst 1 juni: els2806, josie, dannie81 2 juni: sandra 3 juni: reulf, ienieminie 5 juni: essiegirl, mashaa 6 juni: derona, bulldog 8 juni: mereym, Zonneschijn, mo1978 9 juni: ilona 11 juni: paula 15 Juni: Mariek agenda oktober 8 okt: sangerdjan naar vk, spirit gyneacoloog 9 okt: bulldog dokter 10 okt: josie 1e echo 11 okt: josie intake 15 okt: zonneschijn 1e echo, paula echo + bespreking uitslag 16 okt: josie gyneacoloog herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 20 t/m 27 okt; ienieminie op vakantie 23 okt: Derona Intake verloskundige 30 okt: els2806 1e echo 31 okt: ilona intake november dec
Goedemorgen! Nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Ik heb mijn 1e primeur: heb vanmorgen mijn eerste innige omhelzing met de wcpot gehad. Had al 2 dagen spontaan opeens kokhalzen. Verder ben ik erg moe en 's nachts slaap ik onrustig. Hoe voelen jullie je?
sorry lach niet,haha maar vind het zo grappig hoe je het omschrijft nee dat heb ik nog niet gehad, ben wel veel moe,en last van de boobs
oh jeetje. als het zo vroeg al doorzet. dan hoop ik voor je dat het snel weer ophoud. ikzelf heb beetje pijn in boobies en een kriebel in mijn buik. de misselijkdheid is hier met vlagen.
Hallo Meiden Mag ik me ook bij jullie komen melden? Ik heb vanmorgen een cb digi gedaan en er staat gewoon dat ik zwanger ben. Ik ben zooooooo blij. Als ik heb goed heb ben ik op 8 juni uitgerekend. Liefs Zoe
bevallingslijst 1 juni: els2806, josie, dannie81 2 juni: sandra 3 juni: reulf, ienieminie 5 juni: essiegirl, mashaa 6 juni: derona, bulldog 8 juni: mereym, Zonneschijn, mo1978, Zoe10 9 juni: ilona 11 juni: paula 15 Juni: Mariek agenda oktober 8 okt: sangerdjan naar vk, spirit gyneacoloog 9 okt: bulldog dokter 10 okt: josie 1e echo 11 okt: josie intake 15 okt: zonneschijn 1e echo, paula echo + bespreking uitslag 16 okt: josie gyneacoloog herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 20 t/m 27 okt; ienieminie op vakantie 23 okt: Derona Intake verloskundige 30 okt: els2806 1e echo 31 okt: ilona intake november dec
hoi zoe van harte gefeliciteerd en ontzettend welkom. ik zag op nod okt dat je de vk ging bellen heb je dat al gedaan. want anders zetten we die er even bij in de agenda. hier gaat alle oke. beetje moet maar voor de rest voel ik me super.
Hallo Ilona Dank je wel. en ik heb idd geprobeerd de vk te bellen maar krijg antwoordapparaat. Straks nog maar even proberen. Ikvoel me redelijk goed. Ik heb al een week veel buikpijn maar vind het ineens niet zo erg meer. Heb ik een beetje het gevoel van zwanger. Want behalve mega borsten en die buikpijn heb ik (nog) geen symptomen, oooh ja wel warrig, moet teksten steeds over typen want maak veel fouten. Hoe is het met jullie verder? Ook nog een beetje onwerkelijk of zijn jullie al 100 % zwanger.
oh dat warrig komt mij heel bekend voor. alles valt uit mijn handen wil soms veel dingen nog een keer doen. en ik stoot me overal aan. en moe ja dat ben ik ook. maar dan is het op mijn werk ook heel druk. het is bijna weekend. en ik heb er zo veel zin in. vanavond een feestje van mijn tante. lekkere hapjes eten en drinken(cola).
bevallingslijst 1 juni: els2806, josie, dannie81 2 juni: sandra 3 juni: reulf, ienieminie 5 juni: essiegirl, mashaa 6 juni: derona, bulldog 8 juni: mereym, Zonneschijn, mo1978, Zoe10 9 juni: ilona 11 juni: paula 15 Juni: Mariek agenda oktober 8 okt: sangerdjan naar vk, spirit gyneacoloog 9 okt: bulldog dokter 10 okt: josie 1e echo 11 okt: josie intake 15 okt: zonneschijn 1e echo, paula echo + bespreking uitslag 16 okt: josie gyneacoloog herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 20 t/m 27 okt; ienieminie op vakantie 23 okt: Derona Intake verloskundige 25 okt: Zoe intake vk 30 okt: els2806 1e echo 31 okt: ilona intake november dec zoe ik heb het erbij gezet
hallo meiden, Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! @Blondie: Oh wat vervelend, zo misselijk. Gaat het nu weer een beetje of heb je de hele dag last ervan? Ik ben nu wel veel misselijk maar houd alles wel binnen, moet eigenlijk steeds wat eten. Ik heb ook een cracker naast mijn bed, moet ik opeten voor het opstaan en dan gaat het wel. En zo onwijs moe.....lig bijna alke avond al om 21:00 in bed. Niet zo gezelligmaar mijn zoontje is meestal ook om 6 uur weer wakker dus moet er wel vroeg uit. Oh ja, mijn bh's gaan al een beetje strak zitten. Ik heb nog wel van die zwangerschapsbh's van de vorige keer. Ga die maar van zolder halen. Ze zijn wel niet zo charmant, maar het zit wel lekker. Ik had net vorige maand allemaal nieuwe ingerie gekocht (na alle borstvoedings bh's enzo), manlief helemaal gelukkig met mooie kanten setjes, kan hij nu weer tegen die oude dingen aan kijken Liefs, josie
ik pas de mijne ook bijna niet meer. ben net even naar de mac geweest met collega's maar dat had ik beter niet kunnen doen. komt zowat weer omhoog, bah bah.
OOh lekker mac hahahahaha, het is eigenlijk niet datik nu veel meer trek heb op een dag lijkt juist minder
Misselijk! Zei gister nog zo dat ik eigenlijk zo weinig merkte...vannacht geen oog dichtgedaan, zo misselijk... Op een gegeven moment MOEST ik echt een ei koken...hihi, raar wat zwanger zijn met je doet... maar helaas is de misselijkheid nog steeds niet weg, stond net in de AH kokhalzend bij de kassa, was echt bang dat het daar zo hup over de vloer zou gaan...maar gelukkig is dat me bespaard gebleven. Heb 16 oktober mijn eerste afspraak bij de verloskundige, waar ik daarnet al een leuk pakket aan folders, kraamzorgformulieren, borstvoedinginfo, zwangertijdschriften kon ophalen...word wel echt hoor nu! Kon ook de Weleda-zwangerschapsmassageolie niet laten staan net en heb een grote pot Zwangerschapsvitaminen met foliumzuur gekocht. Wat ben ik ineens blij met mijn lijf en wil ik het o zo goed verzorgen! Net mijn beste vriendin aan de telefoon en had ik nog zo besloten echt te wachten met vertellen, het floepte er zo uit...wel fijn om te delen en wat was ze enthousiast, zo leuk! Zo, hier word ik ook enthousiast van hoor, ben blij dat dit forum bestaat, waar ik echt al lekker zwanger mag zijn, haha. Liefs voor alle juni-mama's! Marijn