ik had van iemand ook nog een pb gehad die bood er ook 1 aan volgens mij had die er namelijk 2 nu hihi en die vroeg er 35 voor incl verzending en daar liep de garantie nog tot augustus misschien wil je anders haar pbén hier bij te koop aangeboden en op marktplaats staan er ook een hoop op Ik ken ook een andere site waar die nieuw voor 35 euro te koop is! Die link kan ik je ook wel ff pbén laat maar weten
volgende week donderdag komt iemand van berend bodje gastouder bedrijf voor een intake gesprek ben benieuwd of het wat wordt
hebben er nog meer meiden een baby site de mijne is http://babybakker.babysite.com iedereen is welkom om een kijkje te komen nemen
hebben jullie trouwens al kraamhulp geregeld? Me verloskundige zei me dat ik dat toch echt nu moest regelen
hallo dames vandaag een brand oefening gehad voor de deur was weer erg spannend. verder doet me scooter het elke keer niet. echt heel vervelend.
is een beetje lastig weet niet helemaal hoe het werkt ben verzekerd bij menzis die hebben een zorg beurs of zo iets
over twee weken ga ik het regelen samen met de 20wk echo. mijn vk zij dat ik de 20wk echo wel kon boeken maar ik vind het een beetje eng om dat nu al te doen. de vorige keer had ik alles geregeld en toen kreeg ik alsnog bij 15 een curetage. vandaar dat ik een beetje wag
jeetje inderdaad vroeg zeg gewoon lekker doen als je er aantoe bent hoor voor mij is het wat makkelijker mijn oudtante gaat het weer doen ideaal!
ja vond het ook zo vroeg, maar ze zei me dat ik het echt voor de 3de maand moet regelen omdat ik anders waarschijnlijk te laat ben..
wat een klets zeg :S iedere VK weet dat het in de eerste 3 mnd fout kan gaan zucht dus dat je nog niets regelt wat dat betreft zijn onze verloskundige wel goed afgestemd iedere keer info als het zover is om iets te regelen wel zo fijn! gewoon even bij je verzekering kijken en informeren die weten prima wat het beste is en er is genoeg kraamhulp hoor
hoi hoi meiden nou gisteren na de verloskundige geweest voor het eerst het hartjuh horen kloppen .. helemaal super .. bloeddruk was goed en bloed uitslagen ook allemaal perfect .... dus gaat super hier vandaag afspraak gemaakt voor de 20 weken echo.. 18 januari kunnen we terecht lekker vroeg om 8.45 dus weten we het heel vroeg wat het wordt hoop ik dikkuh kus sandra