pfff had beter effe kunen afkloppen want begin alweer misselijk te worden altijd savonds? vreemd hoor
Hier nog een die steeds misselijk wordt 's avonds... Bah! En over die etenswaren? ik kan geen koffie of thee zien! De visboer had vandaag bij ons op de markt gestaan en die rook je dus aan het einde van de middag nog....Stond zowat te kokhalzen. Verder wil ik erg graag pitjeskaas, maar geen gewone kaas en ik vreet me suf aan kipkerrie-salade, haha! Chips is verschrikkelijk! Slapen: ik slaap altijd al slecht, maar nu is het drama. Moet steeds plassen, slaap slecht in en lig veel wakker. Overdag veel op de bank, maar echt wegzakken doe ik niet. Zal blij zijn als ik weer wat energie terug heb. Lag gisteravond in bed en toen moest ik ineens spugen (al mijn spaghetti weer weg) en daarna had ik honger. Later werd ik wakker en ik wist niet waarvan. Toen ik het doorhad moest ik snel rennen: eindelijk poepen, hihi! En weer later verschrikkelijk plassen. En daarna werd mijn kleine mannetje wakker, maar dat duurde gelukkig niet zo lang. Poeh, wat een nacht!
ik heb geen problemen met slapen gelukkig wordt alleen vroeg wakker uurtje of 7 heb wel rusteloze benen en geurtjes van eten kan ik niet verdragen en hoesten ook niet want dan moet ik kokhalzen erg lastig als je verkouden bent hihi
ik kan ook helemaal niet tongzoenen . komt dat bij jullie bekend voor? ik vind dat zijn 'mondgeur' niet lekker ruikt en ook raak ik er helemaal van buiten adem. Een kusje is leuk maar hoef die lap niet in me mond haha
hihi zoenen wat is dat ben er te misselijk voor hihi ben bang als ik zo'n tong in me mond heb ik ga spugen erg irritant en slecht voor je relatie ook sex heb ik totaal geen zin in maar zal wel niet de enige zijn denk ik?! hihi
@zonneschijn: gefeliciteerd met je huis! @eevita: goed dat je even aankaart dat dat stamcelgebeuren ook nadelen heeft, je hebt gelijk, we zijn al zo kwetsbaar en zoiets verkoopt dan goed. (Waarmee ik dan in het midden wil laten of eht al dan niet zinvol is, heb me er nog onvoldoende in verdiept. Moet iedereen toch voor zichzelf bepalen.) Verder kan ik melden dat ik me ook meestal 's avonds (namiddag) het misselijkst voel. Erg lastig, want dan moet ik de supermarkt in voor boodschappen en dan staat dus echt ALLES me tegen. Koekn vind ik dan nu ook een drama. Kan niet echt zeggen dat er bepaalde etenswaren zijn die me continu tegenstaan. Het slapen gaat wel redelijk. Ben wel af en toe wakker, maar dat was voorheen ook zo. Groetjes! Elke
Gefeliciteerd met je mooie echo! Is het nog gelukt om Nick in zijn stoere grote-jongens bed te krijgen?
Nee je bent zeker niet de enige, heb ook totaal geen zin in sex. Heb het ook constant koud en wil best knuffelen ofzo maar meer ook niet. Wat hebben die mannen het toch zwaar he
Haha! Moet er ook niet aan denken. hij mag wel lekker tegen me aan komen liggen, lekker warm. Ik slaap gewoon onder twee dekbedden, zo koud heb ik het... Ga daar nu ook heen! Truste@!
Els gefeliciteerd met je mooie echo! 5 centimeter alweer, wat gaat dat dan hard he? Grappig om meerdere verhalen te lezen van meiden die 's nachts wakker worden... Ik heb het nu ook al een paar nachten ronde de klok van 3.. echt superirritant! Verder heb ik ook sinds 2 dagen een trekkend/zeurend gevoel in de onderbuik. Weet dan niet wat het is en maakt me weer nerveus... Mss baarmoeder of misschien toch mijn darmen? Ik heb vandaag een gietijzeren wieg gekocht via marktplaats! Echt supermooi. Even overspuiten en klaar. Ik wilde eerst geen wieg maar zag deze en was verkocht. (voor maar 30 eurootjes ) Ik ga slapen! Liefs, Paula
Nick heeft toch nog heerlijk gelspaen vanmiddag in zijn grote jongens bed, ik ga zo ook lekker slapen ff op hubbie w8 die is de visite thuisbrengen
goeiemorgen... mijn kwaaltjes worden ook steeds minder ben niet zo moe meer kokhalsneigingen worden minder slaap als een roosje als ik op bed lig koffie hoef ik nog steeds niet bah ben 6 weke nva nhet roken af ben trouwens met andere 2 zwangerschappen ook gestopt met roken ik vond mijn man ook stinken wat erg zeg terwijl ie wel lekker ruikt hoor daar niet van ik vind mijn stofzuiger ook stinken naar vis haha en de geur in de wc ook smerig vind het wel raar iets dat je weinig last meer hebt van misselijkheid enz enz dan denk ik van zit het wel goed daarbinnuh maar goed denk dat er meerdere dat hebben vandaag naar sint met de kids altijd gezellig fijne dag allemaal
goeiemorge allemaal heb een heerlijke nacht achter de rug ben er maar 1x uit gehoeven. ik ben helemaal niet misselijk geweest af en toe van de rare luchtjes maar echt overgeven heb ik niet hoeven te doen .. nou de gene die vandaag naar sinterklaas gaan veel plezier...
hoi hoi, ik ben op 14 juni uitgerekend. Vandaag dus precies 10 weken! Geeft me wel een apart gevoel hoor, een kwart van de zwangerschap zit er alweer op! A.s. woensdag 1e echo! Spannend! x Marieke
hee bulldog, heb eigenlijk niet echt heel veel kwaaltjes. ben wel erg moe en heb bandenpijn, maar gelukkig niet misselijk enzo. Oja en heb veel last van mijn hormonen. Laat ik t anders zeggen: mijn vriend heeft veel last van mijn hormonen Hoe gaat t met jou? Veel last van kwaaltjes?
hee bulldog, heb eigenlijk niet echt heel veel kwaaltjes. ben wel erg moe en heb bandenpijn, maar gelukkig niet misselijk enzo. Oja en heb veel last van mijn hormonen. Laat ik t anders zeggen: mijn vriend heeft veel last van mijn hormonen Hoe gaat t met jou? Veel last van kwaaltjes?