Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik heb ook niet veel last van kwaaltjes ook veel moe en bandenpijn heb ik ook erg veel last van ben niet misselijk en heb af en toe last van me hormonen. maar voor de rest gaat het hiier prima !
    die mannen hebben het maar zwaar te verduren hahaha ...

2. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Mariek: Gefeliciteerd! Ik had het eigenlijk nog niet zo bekeken dat er al een kwart op zit. Eigenlijk gaat het best vlug. Voor je het weet, kunnen onze kinderen al lopen. :)

@Els2806 & erannick: Super dat jullie een mooie echo hebben gehad!

Ik heb gisteren een echo gehad. Het hartje klopt gelukkig nog steeds. Ons kindje was naar ons aan het "zwaaien". ;)

Ik krijg ook geen echo meer met 12 weken, maar pas weer over vier weken. De gynaecoloog zei dat de kans op een miskraam nu klein is geworden. Eigenlijk kunnen we het nu dus al van de daken schreeuwen.

Aan alle meiden die ongerust zijn door afnemende kwaaltjes: bij mij beginnen sommige kwaaltjes ook minder te worden *afklopppen*.
    Ik heb 's ochtends nog wel een beetje last van kokhalzen. :(

Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hee schaapje

fijn dat je echo goed is en dat het hartje nog klopt!
    dus nou kan je het echt gaan vertellen aan iedereen of wist iedereen het al?

wel balen dat je nu weer 4 weken meot wachten !
    ik moet vanmiddag gaan werken een paar uurtjes ga jij nog iets leuks doen?

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    heey meiden fijn te lezen dat het met iedereen goed gaat,en dat de kwaaltjes bij somiggen minder word,

hier gaat het denk ik beginnen vanmorgen roze slijm bij het afvegen,

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    heel veel sterkte derona
    hopen dat je snel weer zwanger mag zijn .

wel beter dat het zelf afkomt lijkt me niks om een curetage te krijgen.

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    nee idd ben ik ook wel blij om dat het dan spontaan komt,wel vaag alleen dat je lichaam je zolang voor de gek kan houden maar ja,ik ga nu eerst ff weg naar mijn mams en broertjes in leiden,

fijne dag iedereen

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ja dat vind ik ook raar ja .

fijne dag.

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden na 3 goede dagen gehad te hebben ben ik vandaag weer super misselijk :confused: bleh... ook niet echt lekker geslapen...

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    nou iedereen een fijne dag vandaag
    ik ga zo werken

10. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Mariek gefeliciteerd!

Schaapje wat een goed nieuws!
    Heerlijk hoor!

Derano, fijn dat het mss begint. Ik zou het tenminste liever uit zichzelf laten komen dan een curretage..
    Wel heel veel sterkte natuurlijk!

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Joepie! We hebben net een Bugaboo gekocht; met 30% kroting omdat het het showroommodel was. En precies mijn kleuren; rood met zwart :) .

Zometeen even bijlezen hier.

Derona, veel sterkte! Hoop dat het snel voorbij is.

12. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Leuk zeg! Is dat het eerste wat je hebt gekocht of heb je al meer? Ik durf nog niets te kopen maar ik ben ook nog minder ver dan jij natuurlijk. Vind het wel leuk om er over na te denken en te praten over de kleuren etc. Weet niet wanneer we voor het eerst echt gaan kijken en kopen. Gelukkig nog tijd genoeg.

13. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Oh meid.... wat vervelend! Misschien zijn die 3 goede dagen een teken dat het wel minder gaat worden. Hoop voor je dat het weer snel beter gaat met je. Je hebt nu wel genoeg misselijkheid gehad vind ik..... ;)

14. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Dit geeft vast een dubbel gevoel denk ik. Sterkte vandaag! Ik denk aan je.

15. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Oh Zonneschijn, nu al zo'n grote aanschaf gedaan! Gaaf hoor.
    En ik dacht dat je vanwege ruimtegebrek een ander huis gaat kopen... haha. Hier zou ik het echt zolang niet op kunnen slaan.

Ik ga zo eens langs n winkel fietsen waar ze angelsounds verkopen.. eens kijken of ik het ervoor over heb..

16. Els2806

Els2806 Actief lid

@ Schaapje: Ik ben blij dat alles goed gaat. Laat dat hartje maar flink zijn werk doen :)

@ Derona: Sterkte. Dat alles vlug achter de rug mag zijn en een gezond beebje in je buik mag groeien

Ik heb ondertussen de echo op mijn site gezet.

17. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    @Els gefeliciteerd met je mooie echo en de goede uitslag van de nekplooimeting.

@Zonneschijn wat leuk voor jullie dat jullie een ander huis hebben gekocht!

@Evitaa bedankt voor de uitleg van de andere zijde van stamceldeling, wel goed dat die dingen hier allemaal aangekaart worden.

@Fl3xgirl en JenP ik hoop dat jullie je snel beter voelen en ook weer lekker kunnen slapen!

@Mariek gefeliciteerd en welkom op dit forum!

@Schaapje leuk hè als je kindje al naar je zwaait.

@Derona ik hoop dat de komende dagen lichamelijk een beetje voor je meevallen. Gesstelijk is dit al zwaar genoeg maar wees blij dat het vanzelf begint, een curretage lijkt mij vreselijk.

Even een udate van mezelf, voel me momenteel wel aardig goed, niet echt beroerd meer, soms heel even maar dat stelt niet zoveel voor. Verder lust ik alles nog wel, koffie ook nog wel.
    Heb me de afgelopen dagen heel erg rustig gehouden naar de vlokkentest, heb wel pijn onder in mijn buik gehad, voel het vooral als ik een poos het gezeten of gelegen met het opstaan, doe dan even rustig aan. Heb gelukkig geen bloedverlies gehad de laatste dagen, alleen direct naar de vlokkentest maar dat is normaal. Maandagmiddag weer naar de gyn. voor controle, krijg dan ook weer een echo.
    We hebben verder nog niets gekocht voor de baby, wacht ook eerst de uitslag af van de vlokkentest maar voor mijn gevoel zit het wel goed!
    Willen jullie ook weten of het een jongen of een meisje word? Wij wel en dat horen we vrijdag dus ook, dat is het enige voordeel van de vlokkentest.

18. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Derona, veel sterkte de komende dagen. hopelijk zit je snel weer op de roze wolk

@zonneschijn: wat een aanschaf zeg.... proficiat, en nu nog zo lang wachten.. pfffff! Ik heb net mn eerste kleertjes gekocht, echt superschattig! kan me niet voorstellen dat ons schatje daar straks in kan! Het was opruiming bij een babywinkel, dus ik dacht: doe es gek :) :)

@Mariek: proficiat met je zwangerschap en welkom! Hier ook enorme vermoeidheid en de meest zere (.)(.) ooit. Ook continu honger, ik pak gelukkig wel steeds 'gezonde' dingen. geniet ervan!

@Schaapje: proficiat met je mooie echo!

@de rest: sterkte met alle kwaaltjes, en slapeloze nachten dit weekend.

We gaan het vanavond mijn ouders vertellen, kan niet wachten! omdat ze 1 dag gaan oppassen, heb ik alvast een pak pampers voor ze gekocht :) :) . Es kijken of het kwartje valt hahaha

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow meiden moet stofzuigen en me tas inpakken maar ben zo beroerd,
    gaan vanaaf nar me ouders dat is 1½ uur rijden :confused: hoop dat ik het redt.....

ik heb er de kracht niet meer voor! hihi moest het ff zeggen :p

20. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven

Deel Deze Pagina