Hoera! Ik heb een angelsound gekocht en heb m meteen uitgeprobeerd. T werkt eigenlijk pas goed vanaf 12 weken dus ik had niet teveel hoop... Bleek dat ik m direct op de juiste plaats "prikte'! Prachtig 160 bpm... en goed te onderscheiden van mijn eigen hartslag. Nu maak ik me he-le-maal geen zorgen meer voor de eerste echo, aanstaande maandag! Groetjes van een blije eevitaa
Ik hoor maandag nog geen uitslag, die krijg ik pas vrijdag! We vertelllen aan niemand wat het gaat worden dat blijft voor de rest een verrassing! Misschien dat ik het hier wel vertel
Ik zou het niet willen weten denk ik, wat het word, en mijn vriend ook niet! mag wel een beetje een verrassing blijven! verder, als ik het wel zou weten, dan ben ik weer degene die echt de mond niet dicht kan houden dus tja...
Nou ik wil het wel weten... en als wij het weten mag de hele wereld het ook alvast horen. Kunnen ze rekening houden met de kadootjes, hihi.
Ik wil het ook weten van te voren al heb ik al een vermoeden wat het wordt ivm. het vele spugen en bepaalt voorgevoel.. kan het helaas niet hier vertellen want me schoonzus leest mee hihi neimand mag het weten alleen mijn mannetje en ik hihi
wij willen ook graag weten wat het word. Mijn man is er heilig van overtuigt dat het een jongen word. Hij heeft het ook steeds over "hij" en "hem" en heeft dus al een paar nike's gekocht.
Wij willen allebei erg graag weten of het een jongen of een meisje wordt. Aan de ene kant omdat we dat gewoon erg leuk vinden als we fantaseren over de toekomst maar ook omdat we het practisch vinden ivm het kamertje, kleertjes etc. We zijn er alleen nog niet over uit of we het de familie, vrienden en collega's ook vertellen. Mij zou dat niet uitmaken want ik zou mijn enthousiasme wel willen delen. Mijn vriend wil het liever geheim houden maar ik weet niet of ik daar zo goed in ben.....
Dat vind ik zo leuk als die mannen er zo enthousiast mee bezig zijn! Mijn vriend is er nog wat voorzichtig mee want hij is bang dat we anders zo'n grote teleurstelling hebben als het toch nog misgaat. (Dat enthousiasme gaat vast de komende weken wel meer worden hoor.) Nu moet ik wel erg lachen om jouw verhaal met die nike's..... Echt grappig!
ja was echt heel schattig, kwam ie thuis met zo'n klein doosje. En het leuke is dat het dezelfde nike's zijn als die hij zelf heeft, alleen heeft hij maat 45 en die in het doosje waren ieniemini.. Je man zal vast wel enthousiast worden als je wat verder bent!
Dat denk ik ook wel. Na de echo (bij 7wkn + 3dgn) werd hij al wat enthousiaster dus het komt vast wel goed.....
Ik wil het ook niet weten... Gewoon omdat het onze eerste is en een verrassing wel leuk vind. maar bij een volgende mss wel, want het is ook wel praktisch lijkt me. @ Zonneschijn leuk dat je ook al iets hebt gekocht. De wieg wordt wrs roomwit gespoten, maar daar wachten we mee tot de babykamer thuis hebben. ik ga slapen! Liefs, Paula
morgen meiden! hoe gaat het hier? vandaag tot nu toe bij mij wel redelijk vanmiddag verjaardagsfeestje van mijn nichtje.
ik heb zin in taart tis koopzondag hier zeggen ze dus ga vanmiddag lkker op zoek naar een winkel waar ik taart kan eten
ik heb nog steeds medicijnen nu gaat het redelijk... een rare smaak krijg je ervan in de mond en droge mond erg irri maarja...