Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Goeie morgen,
    Wij willen wel graag weten wat het is. Mijn vriend heeft het sterke gevoel dat het een meisje is. en bij andere heeft hij het altijd goed. Dus we willen als ze het kunnen zien toch wel graag weten ook om te kijken of het inderdaad zo is.

Ik heb een beroerde ochtend. Heb heel onrustig geslapen. Ik heb morgen mijn eerste echo en vind het toch nu wel eng worden. We gaan vanmiddag naar oma om het haar te vertellen maar nu weet ik niet meer of het zo'n goed idee is.
    vreselijk die twijfel.

2. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hai Tinus,

Ik begrijp je bezorgdheid. Ik was ook wel bezorgd, zeker na het nieuws van Derona. Ik heb toen wat in medische vakliteratuur zitten neuzen en ik kwam erachter dat de kans dat je ontdekt dat een kindje dood is bij een echo tussen de 10 en 12 weken kleiner is dan drie procent.
    Oke.. let's put it this way: 97 % kans dat alles morgen in orde is! Ik hoop dat je er een beetje van kunt genieten.

3. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Bedankt voor je bemoedigende woorden. Ik begrijp dat je morgen zelf ook moet. Leuk!
    Ik had gelezen dat jij zo'n angelsoud gekocht heb. Geweldig! Ik zat er toen ook aan te denken, maar dacht als ik dat ding gebruik en ik hoor niets word ik helemaal onzeker.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeie morgen,

ik heb a.s vrijdag ook me eerste echo vind het ook eng.
    ben zo bang dat er iets mis is.
    maar positief blijven denken dankomt het wel goed hoop ik.

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Goedemorgen meiden,

Lekker geslapen? Ik dit keer wel ben er maar 1x uit geweest, maar ja ik lag pas om 1 uur op bed en normaal sinds ik zwanger ben rond 21 uur, dat is misschien wel te vroeg.

Idd de stamcellen staan nog in de kinderschoenen, maar ik denk dat ik het toch ga doen ook al kost het wat centjes. Je hoeft het bedrag ook niet in een keer te betalen. Ik denk maar zo, stel dat het over 10 jaar wel helemaal ontdekt is, dan is mijn kindje nog steeds erg jong, maar iedereen moet doen wat zijn eigen gevoel zegt hoor! Snap het ook wel dat vele dit als iets comercieels zien waar ze een slaatje uit willen slaan, maar ik denk zo baadt het niet dan schaadt het niet.

Wij willen ook graag weten wat het wordt, daar willen we dan ook de babykamer op aanpassen, wij denken zelf dat het een jongetje wordt, weet niet waarom ik dat denk, voorgevoel! Wij vertellen het wel aan iedereen van te voren wat het wordt ,maar de naam houden we geheim.
    Heb er echt zin in om moeder te worden! Alleen die bevalling daar zie ik wel een beetje tegenop, maar dat duurt nog wel even hihi

6. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Ja, de bevalling daar zie ik ook tegen op. Lijkt me zwaar en pijnlijk. Maar ja ik denk elke keer maar al door miljoenjaren heen doen vrouwen het en ze kunnen het allemaal. dus dan kan ik het ook.

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja idd al die vrouwen zijn ons voorgegaan dus dan kunnen wij het ook hihi.
    Je weet alleen niet wat je te wachten staat en dat vind ik soms een enge gedachten, maar goed het zal allemaal wel goedkomen en wij gaan elkaar hiet allemaal doorheen slepen of niet meiden!

8. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    zo is dat. we slepen elkaar er doorheen. We kunnen het!

9. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Dames die morgen een echo krijgen, veel succes! Maak je nou niet te druk het zit vast allemaal goed.

Mijn vriend heeft vannacht gedroomd over de baby :) , hij zag de baby maar hij wist niet hoe het heette, toen vroeg hij aan zijn dochtertje hoe heet deze baby? Zegt ze, niet lachen hoor, Jan Klaassen! In zijn droom was de bay al een half jaar oud. Wij lagen vanmorgen dus echt helemaal in een deuk toen hij het vertelde!
    We hebben beide het gevoel dat het een meisje word maar dat zullen we snel weten!

O ja tegen de bevalling zie ik ook erg op, dat onderdeel mogen ze van mij wel overslaan :) :)

10. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Spirit wanneer krijg jij de uitslag van de vlokkentest?

11. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Wij willen ook wel weer weten wat het wordt , mijn is er van overtuigd dat het een jongetje is.

Tegen de bevalling zie ik ook best wel op , maar daar in tegen aan de andere kant zou ik ook wel blij zijn dat het zover is , want dan zal de buik wel hopeloos in de weg zitten.
    Iedereen verder een p[rettige zondag middag

12. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Derona: hoe gaat het met je vandaag? gisteren nog een beetje afleiding gehad, je ging toch op bezoek?

Eevita: fijn dat de angelsound meteen goed werkte! geniet ervan morgen, veel suc6 met de zenuwen, of valt het mee?

Zonneschijn: al proef gereden met je bugaboo?

Ik moet zeggen dat ik juist uitkijk naar de bevalling, ik kan niet wachten tot ik ons schatje kan knuffelen.... Klinkt als een grote mond, maar het lijkt me een hele belevenis. Ik denk maar zo: er zijn idd al miljoenen vrouwen voor gegaan en er is er nog nooit 1-tj blijven zitten! ;)

Ik heb sinds vanochtend toch iets raars, een beetje een kriebeltje / kleine steekjes net onder mijn navel. Heel vreemd, terwijl mijn baarmoeder daar nog niet zit. Ik heb het alleen als ik zit. :(: :(: :(: Iemand ook van die vage dingen?

Mijn ouders snapte het meteen met het pak pampers, ze vonden het super. Wel heel voorzichtig vanwege mijn vorige miskraam. Zij maken zich nog meer zorgen dan ikzelf... haha. Gek he, dat je zo'n goed gevoel ergens over kan hebben..

Geniet van de zondag allemaal en voor de zieken onder ons: sterkte

lfs

13. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Tinus ik krijg vrijdag de uitslag van de vlokkentest. Ik kan tussen 15.30 en 16.00 uur bellen. Morgen eerst weer naar de gyn. voor controle en krijg ook weer een echo, spannend dus maar ik heb er wel een goed gevoel over maar toch wel spannend de eerste echo na de vlokkentest.
    Morgen pas om 15.40 uur naar de gyn, zal de dag wel lekker lang duren bah

14. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    hey spirit, wat spannend zeg! Hoe zit dan dan precies, kunnen ze met een vlokkentest echt met zekerheid dingen vaststellen? Reuzespannend, ik ga voor je duimen dat de uitslag het allergunstigst is!

Allemaal:
    Wij willen het ook zo lang mogelijk volhouden het niet te willen weten, maar of dat in de praktijk ook zo werkt? Als we het al zouden weten, dan gaan we het zeker niet vertellen tegen anderen. Ik denk zelf dat het een manneke is, maar dat is puur gevoel en nergens opgebaseerd. De chinese kalender vertelt een dochter, dusss.....

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Goedemiddag allemaal!

heb lekker geslapen tot 10 uur, en ben nu een beetje aan het opruimen. Ben trouwens als 4 dagen niet naar het toilet geweest, kunnen jullie ook zo moeilijk? :oops:

16. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

hallo iedereen,

wat hebben jullie al veel bijgeschreven zeg. ik moet echt een hoop bijlezen :D
    "s Avonds heb ik echt geen zin meer om achter de computer te kruipen als ik al de hele dag op mijn werk erachter zit.
    's Avonds ben ik ook echt heeel eeerrrrg moe. Af en toe is dat wel balen; ik lijk net een kluizenaar. Sporten zit er voorlopig ook niet in, want ik ben veelste moe om iets te doen.

Even een vraagje: hebben jullie ook al last van een vervelende stoelgang.
    Het doet zo'n pijn met poepen. :oops: Normaal gesproken ga ik iedere dag, maar nu soms om de 3 dagen en dan doet het toch zeer. Wat hebben jullie er tegen gedaan.

Ik heb trouwens a.s. dinsdag mijn 2e echo. Bij de 6 weken echo hebben we het hartje gezien. Ik ben nu 8 weken en krijg ik weer een echo. Ben heel erg benieuwd. Wat is trouwens de kans op miskraam tussen 6 & 8 weken?

zo dat waren tot nu toe even mijn vragen. ik ga verder lezen met jullie posten.

Gr.
    Bianca

17. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    femmes doordat ik een combinatietest heb laten doen, heb alleen nog maar het bloedondezoek gehad en de waarden die ze dan meten waren niet goed. Ze meten 2 hormonen die alleen bij zwangere vrouwen voorkomt. Hierdoor heb ik in theorie een hele kleine kans op een kindje met het syndroom van down. Met de vlokkentest kunnen ze met zekerheid zeggen of dit wel of niet het geval is. Ze kunnen ook andere dingen vinden maar wat precies allemaal weet ik niet uit mijn hoofd. Als je ff googled op vlokkentest kun je er alles over lezen.

18. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Hey Mereym,

Fijn dat je zo lekker geslapen hebt, mijn nacht was ook beter dan de rest. Maar op een gegeven moment ben je ook zo moe van die slapeloze nachten, dan slaap je wel!

Ik kan ook dagen niet naar het toilet, en dan ineens zit ik een half uur op de wc. De vk heeft me de tip gegeven om er toch vaker voor te gaan zitten en dan maar 'iets beter' je best te doen :) hahaha. Ik heb lekker pruimen in huis en vooral veel vezels.

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Wat vervelend dat sommige niet naar het toillet kunnen, ikzelf heb daar gelukkig geen last van.
    Ik eet veel fruit en drink veel water en ik probeer een paar x in de week te gaan sporten, bewegen schijnt ook goed te zijn voor de stoelgang.
    Ook drink ik iedere ochtend een yakult.
    Misschien hebben jullie wat aan deze tips, anders probeer je de producten van activa of vifit multivezelyogurtjes. Suc6 meiden met poepen hihi

20. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

daar kun je een drankje voor krijgen van de apotheker
    heet lactulose

groetjes monique

Deel Deze Pagina