ja was rood en zat ook wat in mijn onderbroek dus meteen maar vk gebeld kan er pas om 20 voor 3 terecht
pff dat ze je niet ff tussen door laten komen he,kan ook zijn dat er een addertje is geknapt he,moest je ook poepen of had je gepoept,sorry klinkt miss raar
zolang je geen kramp hebt hoef je je geen zorgen te maken zal idd wel een adertje zijn geweest maar wel raar dat je niet even tussendoor mag langskomen want stress is niet goed voor je kindje sterkte meis en ik denk aan je
ja sorry vraag ff door,maar is er geen sddertje of een kleine aambei geknaot,als je afveegt komt het dan echt van je vagina af,
heb idd ook wel eens gehad dat ik bloed verloor maar dat kwam duidelijk van een geknapte aambei (ik had 2 weken later een prachtige echo )
Ben wel even rustig gaan liggen heb een laptop dus dat is wel makkelijk het lijkt me tenminste dat rust het aller beste is
ze maken bij de vk een echo ben ik 1 nov ook geweest was toen 7 weken en 6 dagen zwanger was een goed kloppend hartje te zien en zag er toen heel gezond uit maar vanmorgen opeens bloed verlies wordt je wel angstig door hoor
Hallo allemaal, Vanochtend de echo gehad en alles zag er prima uit. Ik ben nu dus 9 weken en 3 dagen zwanger en uitgerekend op 21 juni, midzomer voor mij een hele mooie datum. Vanaf nu probeer ik lekker te genieten. vlademira: Ik hoop dat je vanmiddag gerustgesteld wordt en dat het allemaal in orde is. Derona: Hoe is het nu met je meis? liefs Shar