Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja gaat,zaterdag dan begonnen met licht rozige slijm en gisteren goed doorgezet met dikke stolsels etc,en had flinke krampen in mijn rug en buik,
    heb er ook tabletten voor gekregen,nu nergens last van kwa krampen ff afkloppen,

ben wel erg moe,maar ja dat is ook logish,

maar het gaat,

2. Els2806

Els2806 Actief lid

Moet echt wel schrikken zijn geweest. Veel succes straks.

Ik denk wel dat bleodverlies niet zo uitzonderlijjk is als we denken. Toen ik voor mijn 12 weken echo ging vroeg de gyn of ik bloedverlies had gehad. Ze zei ook dat het vaker voorkomt van wel dan van niet.

3. Els2806

Els2806 Actief lid

@ shartje : proficiat met je echo

@ Derona : ik vind dat je je heel flink houd. Wanneer mag je het opnieuw proberen van de gyn?

4. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Ger gefeliciteerd en welkom op dit forum!

Vlademira succes vanmiddag, kan me voorstellen dt je bent geschrokken maar probeer je rustig te houden, een beetje bloedverlies zonder buikpijn is meestal vals alarm hoor, we duimen allemaal voor je!

Allemaal succes vandaag met de echo, mag vanmiddag zelf ook weer naar de gyn om 15.40 uur,spannend hoor!

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi meiden! Hoe is het het hier?

Het komt vast goed Vlademira.. zeker als je al een hartje hebt gezien.. posi proberen te denken, hoe lastig ook.. Je mag gelukkig even langskomen vanmiddag!

Meiden met goede echo; van harte! En meiden die nog moeten heel veel succes!

Hier verder alles ok prima, morgen weer een echo.. Ben erg benieuwd of het beebje gegroeid is!

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    zou het niet weten ben niet bij de gyn geweest,als goed is word ik vandaag gebeld door de vk,die weten nog van niks dat het spontaan is gekomen,dus wacht het wel ff af

7. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ vlademira: sterkte meis! Hele schrik natuurlijk. Mijn moeder heeft me al gewaarschuwd dat ze toen ze van mij zwanger was tot 3x toe bloed heeft verloren, dus dat ik niet al te erg moet schrikken. Denk alleen dat ik net als jij wel ongerust zou zijn hoor! Houd ons op de hoogte.

@ Derona: hoe is het nu met je?

@zonneschijn: gefeliciteerd met je aankoop, super!

Verder allemaal succes met jullie echo's meiden!

Ben een weekend weg geweest, dus was weer een hoop bijlezen! Zal dan ook vast wel een paar van jullie vergeten zijn, sorry!

Heb zelf de afgelopen 3 dagen alle urine moeten opvangen voor het doen van eiwitonderzoek, wat een gedoe. Over 2 weken moet ik dan weer naar de internist. Volgende week de gyn, kijken of het er 1 of 2 zijn en hoe het ermee gaat. Spannend!

Heb trouwens hier het idee dat mijn vriend meer last van zijn hormonen heeft dan ik hoor. Hij is zo lichtgeraakt, word er niet goed van. Deze week werkt ie alle avonden, vind het eerlijk gezegd wel even lekker rustig. Al die ruzies om niks is ook waardeloos.

Ben vandaag ziek thuis gebleven, ben zo vreselijk verkouden en heb wat koorts :( .

Groetjes, Elke

8. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Derona, gelukkig dat de pijn vandaag wat meevalt... Duurt een miskraam ongeveer even lang als een menstruatie of weet je dat niet? En kun je je verdriet wat delen met je vriend/man? Het zal wel stil zijn in huis nu Delano naar school gaat. Of werk je nog wat als gastouder nu ook?

Veel sterkte meis en weet zeker dat er voor jou ook een mooi baby'tje in je buik gaat groeien in de toekomst.

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik zou niet weten hoelang het duurd,bij de 1 weer langer dan bij de ander,
    ja het is zeker stil in huis,maar gelukkig is mijn ventje thuis,en voor deze week heb ik ff het oppassen afgezeg,mijn lichaam en ik gaan ff voor,kwa verdriet je is niet raar bedoeld valt het nog mee,natuurljk doet het pijn,maar ben blij dat ik niet op de echo een echt klein kindje heb gezien,denk dat het dan nog moeilijker zou zijn geweest,lief dat je nog aan me denkt :D

10. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Vlademira, succes vanmiddag! Probeer je niet te druk te maken (makkelijker gezegd dan gedaan...)

Shartje, fijn dat je een mooie echo hebt!

Elke, beterschap! Hoop dat je je snel beter voelt.(Ben ook ziek thuis gebleven, zo slecht geslapen en dat lukt dan effe niet, een lange dag werken).

11. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Nee precies, jij ook beterschap!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik zit aan mijn laptop vastgeplakt ben zoooo benieuwd hoe was je echo?! :D

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

:cry: ow meiden nu moet ik eraan gaan geloven *zucht* mag gaan stofzuigen nu heb er geen zin in! moet me ook nog omkleden zit nog in mijn pyama hihi hoezo lui? :oops:

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @TINUS IK BEN OOK ERG benieuwd hoe je echo was.

15. Ger78

Ger78 Actief lid

29 sep 2007
    281
    0
    0
    @Derona: Erg veel sterkte met je miskraam. Ik hoop dat de ergste buikpijn en bloedverlies voor je achter de rug is. Wat een tegenvaller voor je! Hoop dat je het een plekje kunt geven.

@Vlademira: Hoop dat je bloedverlies snel stopt en dat de vk je meer duidelijkheid kan geven over de oorzaak.

@Shartje: Fijn dat je een goede echo had!

Hopelijk heeft Tinus ook goed nieuws, wat is zo'n zwangerschap toch kwetsbaar he?

16. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Shartje gefeliciteerd!

Vlademira wat vervelend meid, maar de kans is groot dat er een adertje geknapt is..

Je bmm is erg doorbloed en als je net hebt gepoept kan het goed komen door het persen.

Derona, ik vind dat je er goed mee om gaat!
    Heel veel sterkte!
    Had je pillen gekregen om een miskraam op te wekken of las ik het verkeerd?

Tinus ik ben ook benieuwd naar jou.

Had Elviraa ook niet vandaag de echo?

Liefs!

17. vlademira

vlademira Niet meer actief

het bloeden wordt steeds erger ben zo bang

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    had ik een heel berichie doet internet het weer ff niet ZUCHT!

Nogmaals dus!

Ten eerste GER gefeliciteerd en welkom :D

Derona ik had je nog een berichie gelaten op miskraam, en ik wil ook ff zeggen dat je je zeker kranig houdt!

Vlademira ik hoop dat alles gewoon goed is en gelukkig kun je vandaag terecht! we duimen dat het goed zit he :)

Tinus je hebt je echo nu al vast wel gehad en kom hem maar snel showen! :)

Shartje whoehoe geweldig een goede echo het zit allemaal dus goed! :) yes!

Elke ik hoop dat jou onderzoeken ook gewoon allemaal goed zijn!

Spirit krijg jij ook een echo vandaag nog? :)

Nou hier is mijn dametje ineens ziek geworden wil niet eten beetjes drinken alleen slapen....:(
    ik vind ze zo zielig als ze ziek zijn :cry:
    Nu moet ik vanavond nog werken ook PVD ik hoop dat ik snel klaar ben en naar huis kan naar ons meisje :(
    En zelf ben ik ook nog steeds niet lekker zit hier ook in pyjama maar de kans ook nog niet gehad om om te kleden ZUCHT!

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ow meid dat is niet goed bel gelijk de VK anders en leg het uit dat je nu graag wilt..
    anders wordt de stress alleen erger!

maken ze wel een uitzondering toch? ....

ik duim voor je meid!

20. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meiden

hierzo alles goed was eigenlijk ook juni mama maar is helas ook fout gegaan
    voor alle meiden hier nog proficiat maar had gelezen dat er wel enkele zijn waar het ook al fout bij is gegaan. voor die mensen heel veel sterkte leef met jullie mee.
    en als je bloed verliest kan t twee kanten in gaan maar wil wel ff zeggen dat je ook niet altijd buikpijn hoeft te hebben.
    heel veel sterkte hier en hoop dat bij jullie alles goed blijft en voor andere meiden kop op wij kunnen in ieder geval zwanger raken maar nu nog houden 2008 wordt een goed jaar.

groeten joyce

Deel Deze Pagina