Ben je alleen thuis? Misschien kun je iemand bellen die bij je kan zijn? Verschrikkelijk meid, ik denk aan je!
heel joel dat is ook lang geleden Ik hoop ook voor jou dat 2008 een mooi jaar gaat worden en dat ook jou dan gezond zwanger kan zijn! laat het wel even weten he als het weer raak is
Gelukkig ben je bij je ouders! hmm mijn dametje wordt weer wakker lijkt het.. ff gaan kijken zo vlademira laat het snel weten meid he! sterkte
@Joyce: Sterkte! Balen dat het mis is gegaan. Hoop dat 2008 een mooi jaar voor jullie wordt! ....wordt wel een beetje stil van alle verhalen. Dan realiseer je je opeens dat alles zo kwetsbaar is en er nog van alles mis kan gaan!
had met 8 weken zo'n mooi en gezond kindje gezien en dan zal het naar 10 weken zeker mis gaan heb altijd pech en dan zal dat nu zeker weer zijn
Hey vladimira, sterkte meid! het is vast een adertje. Zeker als je net naar de wc bent geweest. ik duim voor de goede afloop!
ik denk dat het aan het minderen is klinkt echt als een adertje nog even vol houden en dan zie je strax gewoon weer een gezond kindje in je buik zitten
Als ik jou was vraag ik gewoon aan mijn ouders om me naar spoed te brengen. Dan weet je het meteen. Dat wachten en in paniek zijn is niet goed voor jou en je kleintje.
Da's een heel goed teken! zul je zien dat het door het toiletbezoek was, en bruin bloed = oud bloed. Dan is het bloeden van het adertje al gestopt. Meid, hou je taai he! lfs.
heb je al de vk weer gebelt? wat zeggen hun eigenlijk pffff ik vindt echt dat je eerder moet komen hoor dit is niet goed... hoe kunnen ze je nou zo in onzekerheid laten zitten
ha meissie echt sterkte voor jou vlademira duim voor je. ik zou ook gewoon naar spoed gaan of andere vk bellen kijken wat die zeggen maar snap jou en je moet niet blijven wachten ze kunnen toch zo zien wat het is nee heb je ja kan je krijgen. succes maar ik zal idd laten weten als het weer zo ver is heb van t weekend mijn eerste ongie gehad maar die was ook zwaar maar we hebben ook een stop van 2 maand ivm met niet hoogzwanger willen zijn op bruiloft. maar we gaaner dalijk gewoon weer all the way voor haha