zow ramen voor gelapt en voortuin aan geveegt en een stomme plant gekortwiekt haat dat ding maar mijn vriend vindt um mooi anyway hij hangt niet zo erg meer over het voetpad heen hihi
Proficiat Tinus, echt heel mooi. Ik heb net het goede nieuws aan mijn baas verteld. Gelukkig was de reactie positief, hij was heel blij voor me.
Tinus wat een mooie echo zeg echt al een mensje Vladimira ik hoop dat de vk je heeft kunnen gerustellen
Jeee Tinus, wat een opluchting he! Mooie echo hoor. Nou ik mag dus vanavond voor het eerst......... (nof worries hier, want kan het hartje al horen) Waar blijft BWtje eigenlijk? al een paar dagen niet gezien.. op vakantie ofzo?
Hey Tinus, wat een toffe echo zeg! Hij poseert echt... hahaha geniet er maar lekker van. Derona: klopt, je hebt gelijk. Ieder lichaam doet het weer anders, maar de statistieken heb ik even opgezocht om vladimira gerust te stellen. Ik ben zo benieuwd.... hoe gaat het nu met jou?
nee natuurlijk meis,hoop echt dat het goed zit voor der,pfff ja hier wel goed,vandaag gaan pijn gelukkig,en verlies ook niet zoveel stolsels als gisteren,dus denk dat ik het ergste heb gehad, vk belde vanmiddag nog,en ze bellen mij einde van de week weeer,om te kijken hoe en wat,ze zijn wel erg lief
mijn vorige zw belden ze me elke week wel een keertje om te vragen hoe het met me ging. ik vond dat zelf heel erg fijn.
hihi leuk om te lezen dat iemand me mist hihi babbel ik echt zoveel? nou ff terug lezen dus Maar ik voel me wel vereerd hoor meestal ben ik het weekend niet online! Maar spannend vanavond je echo en ik lees dat jij dus ook al met de angelsound het hartje hebt kunnen horen geweldig he? Hier is ons dametje net wakker heeft lekker bij mij geslapen, en net heb ik weer mogen spugen ik voelde het weer opkomen blegh Hopelijk gaat het werken wel goed.. Vlademira je zal je echo alwel gehad hebben ben erg benieuwd hoe het allemaal gegaan is..maar ik las al dat het een hele rit is! Tot babbels en morgen ben ik er denk ik ook niet hihi en woensdag ff tot dan!
Ben zo benieuwd hoe het is afgelopen met Vlademira. We moeten allemaal extra hard voor haar duimen meiden! Bah ben heel de dag al misselijk, normaal gesproken komt het s'avonds opzetten maar nu al sinds gisteren, heb gister pizza op dus dat kan wel eens de boosdoener zijn. Vanavond lekker chicken tonight met broccoli, iets gezonder. Wat eten jullie?
Hallo meiden ik ben er weer en met goed nieuws het zag er heel erg goed uit mooi kloppend hartje en het bewoog flink de kleine zwaaide zelfs erg leuk om te zien ben helemaal gerust de vk zei dat het nu wel heel gek moest gaan wil er iets mis gaan is echt niehiel ben echt heeel erg blij ook mooie foto mee gekregen zet hem binnen kort wel in het album en meiden allemaal bedankt voor jullie steun dat heeft me heeel erg geholpen