Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

had een vreselijke droom vannacht :cry:

dat ik bloedverlies had :confused: bleh nu wordt ik er onzeker van want af en toe als ik iets droom komt het uit...

er komt nu ook bloed uit een bultje van mijn kin mssn is dat het wel hihi laten we het daar maar ophouden :)

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

oja droomde ook dat ik test had gedaan 2 zelfs dat ze positief waren maar dat je ze moest inleveren bij het stadskantoor voor papierwerk ofzo hahaha hoe kom je erop he :)

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zijn de hormonen zeggen ze hahahaha

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow hormonen ik heb er nog niet zo heel veel last van gehad :rolleyes: hihi ik kan niks hebben me vriend mag me af en toe niet eens aanraken anders wordt ik chaggie :oops: echt te erg voor woorden...

hoe zit dat bij jullie meiden? ook last van jullie hormonen of valt het mee?

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik zeg af en toe dingen verkeerd vrijdag zei ik in plaats van bakje koffie , koffie bakje .. dat soort dignen weet neit of er iets mee te maken heb.
    ik heb eigenlijk geen last van me hormonen wel ben ik snel geirriteert.

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

hihi koffie bakje wel geinig zoiets heb ik volgens mij nog niet gehad wel dat ik ging stotteren enzo maar vooral toen ik nog niets wist dat ik zwanger was was ik heel erg vergeetachtig... toen had ik eigenlijk al het id volgens mij ben ik zwanger hihi

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Geen tijd om alles bij te lezen maar de meiden met goede echo gefeliciteerd!

Hier vanochtend 2e echo gehad, beebje is goed gegroeid en we liggen keurig op schema! Het is de afgelopen dagen 1 mm per dag gegroeid!

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    vergeetachtig heb ik wel een beetje last van is niet echt prettig als je altijd een goed geheugen heb !
    als ze op me werk iets zeggen wat ik moet doen moeten ze het nog wel een paar x herhalen voor dat het gebeurt maar ze kunnen er wel om lachen .

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    bruidje

fijn dat je een goeie echo had en dat hetgoed op schema ligt !

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha klinkt erg bekent idd heb het nu ook nog wel hoor maarja zit thuis dus hoef niet veel te onthouden ;) scheelt weer hihi

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

fijn dat je een mooie echo hebt gehad geniet ervan! ;)

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    thuis vergeet ik de verwarming sàvonds terug te zetten haha

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

was 1 keer vergeten gas van gasstel uit te draaien terwijl mijn eten nog op stond was macaronie hihi was helemaal aangekoekt :rolleyes:

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hihi das je soms van die dingen kan vergeten he ppfff word er zefl af en toe neit goed van .

ik had vorige week de zout in de koelkast gezet en de mayo wou ik zondag in de kast van de hond zetten maar zal er wel bijhoren haha
    kan er zelf ook wel een beetje om lachen

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha ja maar ik vindt het niet leuk want normaal doet mijn vriend dat soort dingen bijv. spekkruiden in de vriezer doen maarja nu k zelf van die rare dingen doe pakt hij me natuurlijk dubbel zo hard terug :)

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zo blijf je een beetje bezig tegen elkaar hahaha
    zolang je er om kan lachen samen .

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja idd en dat kunnen we wel :)

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    das wel fijn dan
    wij kunnen er zelf ook wel vreselijk om lachen samen.

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

wij gaan vrijdag samen met mijn familie lekker lang weekeind naar duitsland pfff kunnen mijn vriend en ik wel gebruiken want ik heb het gevoel dat er iets tussen ons in staat pfff rot hormonen hihi

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hhmmm lekker weekendje weg! geniet ervan

wij gaan het weekend van 8 december een weekend weg kijk er enorm naar uit super veel zin in.

Deel Deze Pagina