Weet niet of ie het doet maar ik heb wat leuks gevonden! En ik kies trouwens ook voor het ziekenhuis!
die is inderdaad heel leuk Hebben jullie er al eens over nagedacht wat een prachtige maand juni is om te bevallen! Hopelijk nog niet al te warm en JUNI, JULI en AUGUSTUS lekker thuis !
ja daar heb ik ook overnagedacht. en als het lekker weer is kun je lekker met de kleine opstap en naar het park en zo. ik heb er nu al zin in
inderdaad. Ik zie me al helemaal door ons dorp lopen en dan iedereen jaloers naar onze prachtige baby kijken
ik ben ineens weer van de bevallingslijst verdwenen..... miepmiep haha, 4 juni als bevallingsdatum 16 okt. eerste afspraak verloskundige.... liefs, Marijn
in augustus bleek ik spontaan zwanger, maar werd een mk, daarna niet meer ongesteld geweest en gelijk weer zwanger... geluksvogel he, niet hoeven wachten, werd tot twee keer toe verrast...
1ste zw schap 2e maand raak (MK) 2e zw schap 8 maanden erna raak (MK) 3e zw.schap 11 maanden erna (9 maanden? ) Mss wil ik wel in't ziekenhuis, maar weet het nog niet..daar denk ik nog helemaal niet overna eigenlijk... Ik ben bij vlagen heel onzeker.. pff nu nog 8 weken zo verder. Vind het echt niet leuk. Zit bij alles wat ik voel alweer te piekeren. Net een beste steek in mijn buik en vaak es een wat weeig onderbuikgevoel... Zucht...