ik heb een vraagje wie van jullie die al een kindje of kinderen hebben is op de dag dat ie bevallen moest bevallen? van mijn 1ste was ik 16 augustus uitgerekent en ze is 15 augustus geboren van mijn 2de dochter was ik 7 september uitgerekent en zij is geboren op 5 september dus ik denk dat dit kleine hummeltje ook eerder komt messchien wel de 5de of de 4de ofzo haha zou wel grappig zijn
hebben jullie ook me twarm eten dat je heel snel vol zit ik wel en vlees heb ik helemaal gee nzin in bah bah
ja dat heb ik ook dan heb ik kei veel honger en dan eet ik 2 happen en dan zit ik al weer vol en vlees smaakt me ook nog erg goed.
goedemorgen iedereen 8) , probeer alvast een afspraak te maken voor de 20 weken echo zodat mijn man meekan (want hij werkt in ploegendiensten en dat is altijd een beetje uitkienen) maar die lijn is al de hele ochtend in gesprek.. vind ik altijd zo irritant..
De 1e was 10 te te laat (spontaan) De 2e was 3 dagen te laat (spontaan) De 3e was 2 dagen te vroeg (spontaan) De 4e was 12 dagen te laat (ingeleid!)
nou de afspraken konden gemaakt worden tot 12 uur, alleen was de lijn steeds bezet of kreeg ik het antwoordapparaat dat de assistente even niet op plek zat. Doe morgen maar weer een poging dan..
Hoi Dames, De echo gisteren was gaaf! We konden zoveel zien, het was heel druk aan het bewegen. Ik had me niet gerealiseerd dat je op een bewegend beeld zoveel meer kunt zien dan zo'n foto die je meekrijgt. Wauw! Ze berekende 9 juni inderdaad en 11 wkn precies. Groetjes
Bruidje en eevita gefelicitterd met de goeie echo's! Vooral in het begin van de zwangerschap vergat ik veel dingen, liep bijna de hema uit zonder het brood te betalen, kwam er net op tijd achter. Ik zeg dingen ook vaak verkeerd, net nog tijdens een tel. gesprek met m'n zus die moest er wel om lachen, ze weet wat het is, is zelf ook 2 maal zwanger geweest.
Eevitaa: Oh super meid dat de echo goed was ! De mijne was ook goed, beebje bewoog zelfs en mn vriend maar juichen en lachen voor dat scherm "het beweegt....jippie het beweegt", en ik maar vragen (met dat ding in mn d**s ) klopt het hartje, is het groot genoeg, leeft het, waar is het hartje...enz. Het was vast hilarisch om te zien volgens mij. Maar later zag ook ik het even bewegen en was al lang blij dat alles goed was. heerlijk meiden dat er zoveel goede berichten zijn. Vandaag doe ik het mooi even rustig aan, ben echt snip verkouden en helemaal niet lekker, heb echt een griepje te pakken. Vind het wel héél vervelend om me ziek te melden op 't werk maar kon niet anders. Ik wens jullie een hele fijne dag toe. liefs een super blije mama in wording
Hallo Meiden ik heb gisteren echt super goed geslapen na het goede nieuws en heb gisteren samen met mijn vriend nog even lekker gezwommen lekker relax na zo'n stressie dag maar alles was goed gelukkig en heb nu tottaal geen zorgen meer kan nu eindelijk met volle teugen genieten van mijn zwangerschap