nou gelukkig maar meissie heb ook wel zin in zwemmen gaan we dit weekeind ook wel doen in duitsland denk ik
Ow, lekker zeg, een weekendje weg! Heerlijk genieten. Ik zit er ook aan te denken om te gaan zwemmen, dat hou je toch het langste vol. Ik tennis vrij fanatiek, maar dat is bijna afgelopen vermoed ik.... Doen jullie aan sport?
hihi ja ik doe mee aan het wk bankzitten pff sporten moet ik nu echt niet aan denken mssn na mijn zwangerschap
Ik doe aan Tennis op het moment niet zo fanatiek als voor de zwangerschap maar ga er meedoor zolang ik het nog kan
Goedemiddag, Heb vanmorgen mn 1e echo gehad! Ze konden uitwendig niks vinden, dus ik schrok natuurlijk enorm, dus probeerde ze het inwendig en ja hoor daar kwam ons beebje tevoorschijn. Hihi is nu al verstoppertje aan het spelen Was echt heel mooi om te zien en hij/zij bewoog goed. Zal zo proberen om de foto in mn album te zetten, ben niet zo handig in dat soort dingen. Klinkt mischien heel stom maar ik heb nog nooit foto's op de pc gezet, heb net n nieuwe camera dus moet het even uitvogelen. By the way ik ben nu 10 weken en 6 dagen zwanger dus iets verder dan de banner aangeeft, zal ik ook eventjes veranderen als het lukt. Ik doe ook nog aan sport, sportte voor mn zwangerschap ca 5 uur per week en nu ca 2 a 3 uur aan cardiofitness, bodybalance, steps, spinning. Moet me er wel toe zetten hoor maar als ik eenmaal bezig ben gaat het goed. En ik ben in ronde 3 zwanger geworden, zonder te temperaturen of iets.
ja mooi he! Ik had hier eerder al een clipje ervan geplaatst: http://nl.youtube.com/watch?v=AcLgZhXWDmI
Ik probeer het ook zolang mogelijk vol te houden, maar ben op een gegeven moment wel bang dat ik een bal in mn buik krijg denk ik. Ik tennis gemengd, en dat gaat er nogal fanatiek aan toe. Maar we zien wel! Het is wel goed om te blijven sporten met het oog op de bevalling.....
Nou mooi! Alleen maar goede echo's zo zien we het graag! @ ilona.. ik hoor ook nergens een hartje kloppen met mijn "nep"angelsound.. Ja okee tussen mijn borsten Ik zit op badminton alleen nu al een paar weken niet geweest ivm zw.schapsklachten. Als het beter gaat ga ik zeker weer tijdens mijn zwangerschap. Liefs, Paula
@blondie ik hoor wel mijn eigen hartslag in mijn lies maar kan helaas nog niks snellers vinden. ik maak me er niet zo heel druk over. probeer het elke week een keertje.
oow ben opeens zo misselijk, heb tranen in me ogen van het kokhalzen. Snap er niks van.. en me man is werken en kan bijna niet overeind komen om iets te eten te maken (maar denk juist dat wat eten me goed zou doen)
@Eevitaa: Je hebt ons wel in spanning laten wachten. Hartstikke super dat alles goed is gegaan! @minnie1979: Jij ook gefeliciteerd met je mooie echo! @mo1978: Ik heb de hele dag door trek, maar ik zit wel heel snel vol. Ik moest heel hard lachen toen ik dit las. Fijn dat bij jou ook alles goed is!
Fijn, weer een aantal mooie nieuwe echo's erbij! Meryem, hoop dat je je snel beter voelt. Ik tennis ook, op dit moment alleen les op zaterdag. Maar mijn motivatie neemt erg af (en moeheid toe). De lessen duren nog tot half maart, dus dat is nog wel even... pff. Wat eten jullie? Wij gaan zo hutspot eten. Fijne avond!
Er waren weer mooie echo's vandaag gfeliciteerd meiden, en idd slaap maar van marco borsato is een echte tranen trekker Ik kan ook geen warm eten meaken of eten, maar dat neem ik maar voor lief.