ik had zin in patat zelf ff bakken dus heb ff zak patat gekocht frikandellen hadde we nog wel enz enz maar vanmiddag d88 ik gatverdamme had ik er dus helemaal geen zin meer in
Minnie gefeliciteerd met je echo! Wij hebben kip siam gegeten. Ik heb geen moeite met warm eten en ook niet met koken. Vond het net juist erg lekker ruiken in de keuken, vooral toen ik de knoflook door de kip in de pan deed. Zo zie je maar dit is voor iedereen erg verschillend. Een aantal weken terug vond ik alles wel vies ruiken en zat ik ook zomaar vol tijdens het warm eten, denk dat je lichaam erg moet wennen aan de veranderingen.
Schaapje: hoe ver ben jij eigenlijk in je zwangerschap? Jij hebt geen banner, maar ben wel nieuwsgierig...
Jij alweer beter zonneschijn? Shartje beterschap! Ben zelf vandaag wel weeraan het werk gegaan, had maar een halve dag, moest kunnen vond ik. Vanmorgen eerst nog bij de hisarts geweest omdat ik al een paar dagen het gevoel heb dat er een olifant op mijn borst zit . De longen waren schoon en omdat je nu eigenlijk bijna geen geneesmiddelen mag hebben heb ik wat pilletjes gekregn voor het onderdrukken van een droge kriebelhoest. Hoop zo dat het helpt! Heb de huisarts ook nog eens gevraagd om mijn bloeddruk op te nemen omdat het vorige week bij de internist ineens perfect was en daarvoor steeds te hoog. Nou 150-105! Word er niet vrolijk van, bel die internist dus toch maar weer op ... liefs, Elke
Elke, ben wel beetje beter, wel weer gaan werken. Nog steeds zooo moe en dan in de loop van de dag meteen weer hoofdpijn. Vervelende van werken in de zorg is, dat als ik niet kom, mijn collega's dan harder moeten werken... 150-105, is hoog toch? Heb er niet zo'n verstand van. Wel vervelend hoor. Morgen ook werken?
Wij hebben lekker penne met kip, brocoli en pesto gegeten. Maar heb ook geen trek in warm eten meer, doe mij maar een lekkere verse bruine boterham met kaas Jummie....! Doe het alleen nog voor de groenten. Ben ook vaak zo moe dat ik al geen trek in eten meer heb als ik uit mijn werk thuis kom. truste dames allemaal, ik ga zo weer mijn mandje in.
Effe een stomme vraag misschien : waar dient een zwangerschaps-buikband voor; gebruik je die zodat je je eigen niet positie-kleding eronder kan blijven dragen? Of geeft het ook steun of is het mooiigheid? En nog zo'n vraag; is er verschil tussen een meegroei-bh/zwangerschaps-bh en een voedingsbh? Of is dat hetzelfe?
bij een voedings bh kun je de vlappen naar voren halen zodat de tepel vrij komt om borstvoeding te geven. hoe je niet je hele bh uit te doen. goede morgen trouwens. hier gaat alles wel redelijk. heb vanmorgen gedroomd dat ik een grote bult net boven mijn schaambeen had die de vorm had van een vraagteken. en daar zou dan mijn beeebje in zitten. echt heel lach wekkend.
Goedemorgen dames, Ben ik ook weer even, ben aan het werk dus moet even snel. @evitaa en minnie1979: gefeliciteerd met jullie mooie echo! Ik kan ook niet wachten.....mag volgende week vrijdag! Ik sport 1x in de week, spinning. Ben toe nu toe nog geweest, gaat goed maar moet mezelf er wel heen sleuren. Warm eten heb ik geen zin in, ik eet het omdat het moet. Het rare is dat ik wel veel zin heb in vette dingen (patat enzo) maar daar geef ik niet iedere dag aan toe natuurlijk. Boterhammen kan ik blijven eten! Verder alles goed hier, alleen van de week 2x een beetje overgegeven 's ochtends. Als ik 's ochtends moet hoesten of boeren ga ik meteen over mijn nek, gebeurd dit niet dan gaat alles goed. Maar prima te hebben hoor! @Zonneschijn: Ik heb in mijn vorige zwangerschap een buikband van Anita gekocht. Ik had toen wat last van mijn bekken en die band gaf steun. Deze buikband draag je onder je kleren (soort ondergoed). De stoffen buikbanden voor over je kleren zijn vooral erg makkelijk als je truitjes wat korter worden en een mooie manier om je buik te accentueren. Over BH's: het enige verschil tussen een zwangerschapsbh en een voedingsbh is dat de voedingsbh open kan om te voeden. Ik ben voedigsbh's pas gaan dragen toen ik bevallen was en borstvoeding gaf. De meeste verdienen geen schoonheidsprijs ! Ik zou een goede meegroei bh kopen om nu te dragen. Fijne dag allemaal!
*inbraak* ten eerste, van harte met jullie zwangerschappen, de kritieke periode is bijna voorbij bij de meesten zie ik Zonneschijn, buikbanden kun je dragen over of onder je kleding. maakt niet uit of het positie kleding is. en volgens mij is het puur en alleen voor de sier! iedereen nog een voorspoedige zwangerschap gewenst! daar ga ik weer. daaaaag
Hoi Zonneschijn, Nou ja, iedereen ligt dus al in bed om half 10 , ik ook hoor, ben echt kapot vanaf een uur of 20.00. Volgens mij hoort de buikband wel degelijk extra steun te geven. Maar bekijk het van de praktische kant: niemand ziet dat je je broek 20cm open hebt staan met een elastiekje ertussen . Volgens mij dient het meerdere doelen! En wat die bh's betreft: ik zou het niet weten, ik moet binnenkort op pad want mijn bh's gaan nu echt te klein worden. (eindeijk van mijn A-cupje af.....!) Volgens mij is niet iedere zwangerschapsbeha een voedingsbeha. Maar we zullen zien binnenkort! Ik ga wel proberen borstvoeding te geven, ben jij dat ook van plan? Wie wil eigenlijk nog meer borstvoeding geven?
Goedemorgen allemaal. Wat hebben jullie veel geschreven zeg; 1 dagje niet komen kijken en 7 pagina's erbij! Proficiat aan de dames die een echo hebben gehad, blij te lezen dat alles goed verloopt. Ik lees ook dat jullie nog sporten. Ikzelf deed aan aerobic maar mijn gyn zei me dat al dat springen en lopen beter vermeden wordt. Ze raadde me aan om te gaan zwemmen. Je lichaam heeft dan geen last van zijn gewicht en het krijgt ook zelfs bij grote inspanningen niet te warm. Heeft er nog iemand van jullie die raad gekregen? Zijn er van jullie die aan zwangerzwemmen doen? Lijkt me wel leuk om met allemaal zwangere vrouwen een uurtje te dobberen in het water zonder het risico te lopen dat je een duw krijgt van een of ander atleet die zijn baantjes trekt
Hallo meiden alles goed ? Heb vanacht niet kunnen slapen sliep ik eindelijk waren er weer van die eenden die begonnen te kwaken en daarna sprong de kat op het bed dus al met al een slechte nacht gehad en vanmorgen stond ik onder de douche en ging mijn vriend bij het warme water dus ik een koude douche maar was wel meteen goed wakker verder tot nu toe wel een goede dag en jullie allemaal wel een beetje kunnen slapen ?
Goedemorgen, Hier ook lekker geslapen, maar steeds zo vreselijk moe. Ik las nog over sporten, ik ben nog lekker aan het voetballen wat ook nog steeds goed gaat. Nog 3 wedstrijden en dan eerst winterstop en voor mij dus een tijdelijke echte stop
voetballen lijkt me eigenlijk best wel eng als je zwanger bent met getackel en dat je zo'n grote bal in je buik kunt krijgen
Maar ja nu ben ik ook niet zo'n voetbalfanaat kan daar ook door komen dat ik er wat negatiever tegen aan kijk
ik heb al een beetje last als ik moet rennen. maar ik wil graag gaan zwemmen. ik vind dat namelijk heerlijk.
goeiemoggel meiden hihi moest um gewoon even doen hoe gaat het met jullie? met mij gaat het goed bijna op vakantie! niet meer zo ziek als ik was gaat echt beter heb ik het id jippie.... nog 1½ week en dan weer een echo man wat een leuk vooruitzicht