ja ik heb hier verder geen kenissen ofzo, dus denk nog even hoe ik dit ga doen. Ik denk dat ik Tinus haar idee maar even ga opvolgen, spreek jullie vanmiddag wel weer en dan horen jullie hoe het is afgelopen.. doei doei!
he Afina80 waar in groningen woon jij dan in de stad ? of ook ergens in een dorpje (heb je msn mischien leuk om te msnen )
Meryem of je duikt lekker je bedje in of je pakt een tas met spullen in en gaat naar je ouders of vrienden totdat de kachel het weer doet! Het is niet verstandig om met een blaasontsteking in de kou te gaan zitten! Misschien dat je vriend dan echt snapt dat er iets aan gedaan moet worden! Kan me echt kwaad maken om de reactie van je vriend hoor, hij mag blij zijn dat hij mijn vriend niet is.
Dit dacht ik dus ook.... Zou het echt niet pikken hoor...! Goed voor jezelf zorgen nu, das heel belangrijk. Sterkte meid!
die van mij zijn ook zoooooooo pijnlijk! en ze voelen heel zwaar aan. als ik nou een a-tje had, dan zou ik blij zijn dat ze gingen groeien, maar dit is niet gaaf!
pff meiden de zenuwen gieren door mijn lijf weet echt niet wat ik kan verwachten van dat gesprek als ze maar niet door mijn huis gaat lopen in die tijd dat ik zo ziek was niet echt kunnen opruimen
He Meryem, ik woon ook in Dordrecht. Je kunt een bedrijf bellen voor de cvketel. In Dordt zit bijvoorbeeld Nestor... Staan gewoon in het telefoonboek.. Suc6!
Hoi hoi, ben ik weer even, bedankt voor het nummer bruidje maar het geval is dus dat er een hele nieuwe ketel geplaatst moet gaan worden omdat deze zo oud is dat hij niet meer gemaakt kan worden. En ik heb daar absoluut geen verstand van, en ga dat ook niet regelen. Ik denk dat ik over een uurtje naar mijn zus vertrek (2,5 uur reizen ) maar dan heb ik tenminste een warme douche en een warm huisje want trek het zo echt niet in de kou met mijn blaasonsteking..
Dat lijkt me niet onverstandig Meryem... Misschien kun je dan een paar nachten bij haar logeren totdat het thuis weer op orde is. En misschien krijgt je vriend dan door dat hij echt actie moet gaan ondernemen...
ja want het is ondertussen al half 3 en er is nog niks ondernomen. Zou toch wel erg graag een warme douche willen nemen. Van mijn man krijg ik te horen dat ik niet zo moet zeuren, nou ik wil zijn hoofd wel zien als hij vanavond onder een koude douche staat of zit te bibberen op de bank. Als ik ben aangekomen bij me zus laat ik me hoofd wel weer even zien! Doei doei!
Ik kom ook uit groningen, mijn hele leven in de stad gewoond en sinds een jaar woon ik in Bedum (dorpje 15 km boven groningen) Hee even een vraagje: Voelen jullie je buik ook regelmatig? Niet buikpijn ,maar wel een beetje een zeurend gevoel? Voelt niet lekker en ik hoor hier niemand over? Gr, Paula
Lijkt me leuk, alleen ik woon in een klein dorpje en niemand weet het nog, dus ik wil me nog even stilhouden. Maar zodra het bekend word gemaakt hoor je het
oh ik ken dat had het alleen mijn ouders nog maar verteld en mijn oma maar op een of andere manier weet heet TerApel het al Gelukkig is dat in Veendam niet zo (zijn ze niet zo roddelig)
*zucht* w88 duurt lang nog 3 kwartier en dan stata dat mens hiero op de stoep geen zin in maarja moet maar ffies. ik wou dat het al avond was lekker bij mijn ouders thuis. en dan morgen 4 uur lang autorijden hoop dat ik dat redt hihi moet wel verveel me en heb geen zin om me tas in te pakken doe ik wel als zij weg is en na het inpakken van de tas een lekker warm bad! en daarna moet ik nog naar de stad allerlij dingen te doen pffff klinkt nog zoveel hihi... ben vandaag echt mega moe niet normaal heb het ook benauwd komt omdat ik beetje verkouden ben. denk dat ik even nieuwe batterijen ga kopen de mijne zijn leeg hihi heb slecht geslapen dus waarschijnlijk daarom zo moe heb behoorlijk lopen draaien in bed...