Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Gek joh ben even aan het kijken voor een andere banner.. maar nu heb ik er 1 die geeft een dag langer zwanger aan..!?!

2. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Meryem laat je maar eens goed verwennen bij je zus, heb je volgens mij wel verdiend! Laat je vriend maar voelen dat je het niet meer pikt, weet hij vanavond ook wat het is om alleen in de kou te zitten maar ik denk dat ie vast niet thuisblijft. Jullie waren toch ook op zoek naar een ander huis? Hoop voor jullie dat dat snel lukt of in ieder geval voor jou.

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

zow meiden dat weer gehad was vet lief vrouwtje!1 :D en ging niet in mijn huis snuffelen hihi gelukkig :) ik ga nu eerst wat eten dan de stad in daarna tas inpakken daarna in bad spreek jullie maandagavond wel weer doeidoei en spirit suc6 morgen met de uitslag duim voor je dat alles goed is

Doeggies!

4. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Veel plezier flexgirl, geniet er maar van!

5. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    fl3xgirl bedankt en lief dat je aan me denkt! Zorg dat ik morgen een druk programma heb zodat het snel half 4 is want dan kan ik pas bellen. Morgen maar fanatiek aan de poets in huis dan vliegt de tijd voorbij en morgenmiddag komt mijn vriendin langs zodat ik wat afleiding heb.
    En voor jou een heel erg leuk weekend gewenst!

6. Hanna77

Hanna77 Lid

19 sep 2007
    18
    0
    0
    Veluwe
    Hi meiden,

Ik ben weer even stil geweest omdat ik weer eens in een heerlijk onzekere fase zat. Maar vandaag doen mijn boobs weer een beetje zeer, dus ga er vanuit dat het toch wel goed zit.

Voor iedereen die mooie echo's heeft gehad en hartjes heeft mogen horen, IK BEN BLIJ VOOR JULLIE!

Heb vanmiddag mijn afspraak in het ziekenhuis kunnen verzetten, mag nu 4 december al voor de nieuwe "foto" van mijn twee beebjes! Erge zin in. En natuurlijk dan ook gelijk de intake bij de gyn.

Ook hier steekjes in de onderbuik trouwens, volgens de verloskundige kan dit vroege bandenpijn zijn, maar misschien dat dat bij mij iets anders ligt omdat ik natuurlijk 2 van die hummels van bijna 5 centimeter in mijn buikje heb zitten.

Voor de records, ik woon vlakbij Zwolle, waar precies ga ik niet vertellen omdat ik in een niet zo groot dorp woon en er hier enorm gekletst wordt. Als je de bakker binnenstapt op een zaterdagochtend ben je gelijk weer helemaal op de hoogte. Dat was trouwens wel even wennen want van origine kom ik uit de mooie stad achter de duinen, ben pas 2 jaar geleden verhuisd. Mijn mannetje komt wel van deze kant van het land vandaan.

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0

Hoi Paula ook ik voel me buik regelmatig, een soort menstruatiepijn maar dat schijnt normaal te zijn, je baarmoeder wordt opgerekt en je banden komen op spanning te staan, heb in bed ook vaak last van steken in de buurt van mn liezen ( iets erboven ).

8. vlademira

vlademira Niet meer actief

heb wel vaak na de sex (sorry ) last van wat pijn in mijn onderbuik

9. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Hoi Sjoon,

Ik heb precies hetzelfde probleem. In het ziekenhuis heb ik met 7wkn+3dgn een echo gehad en pas daarna vertelde ze dat ik daardoor geen recht meer had op een 12wkn echo. Dit vond ik erg jammer dus ik heb bij het inschrijven bij de verloskundigepraktijk meteen gevraagd of ik die echo niet alsnog kon krijgen. Desnoods met zelf betalen maar wel die echo. Dit kon niet zeiden ze, want pretecho's deden ze pas vanaf 16 weken..... :rolleyes:
    Nu heb ik gewoon een echo bureau in de buurt gebeld en daar kan ik een 12 weken echo krijgen. Moet hem wel zelf betalen maar dat maakt me niets uit. Mocht ik nou geheel onverwacht toch nog een echo krijgen bij de verloskundige (dromen mag toch? ;) ) dan zeg ik die bij het echobureau weer af. Misschien ook een idee voor jou?

Gr Prima

10. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @bwtje: Fijn dat je het hartje hebt horen kloppen! De tijd gaat snel, hè!
    Het is vandaag precies zeven weken geleden dat ik positief testte!

@Femmes: Ik kan me voorstellen dat je je een beetje ongerust maakt, maar dat de symptomen minder worden hoeft geen slecht teken te zijn. Sterkte en probeer maar zoveel mogelijk positief te blijven denken.

@fl3xgirl: Heb je al ander werk gevonden?

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB

ik ben 24 feb 1985 geboren dus ook 22

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb vanmiddag een contract getekend voor gastouder,

bedankt voor jullie leuke reacties ik ga zeker genieten. ben nu misselijk een beetje maar hoor komt van de honger denk ik... heb net me pilletje ingenomen ;) over 15 min komt mijn mannetje en dan lekker broodje gezond eten :D

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik ben 31 en woon in Zuid-Holland :D

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

dat is inderdaad wel een goed idee! ik zal dat even in gedachten houden, en er met mijn vriend over hebben als die thuis is.
    en weet je ook ongeveer wat dat kost? om zelf die echo te betalen? of is dat per bureau weer verschillend?

15. JenP

JenP Actief lid

11 okt 2007
    124
    0
    0
    Wormer
    Hallo meiden!

Eindelijk weer puf om hier ff binnen te wippen. Ik heb een paar erg slechte dagen achter de rug: erg moe, misselijk, beetje down. Maar vandaag echt een TOPdag! Niet misselijk, eindelijk weer energie en ik heb het niet meer koud, hoi hoi!

Zou dat betekenen dat het einde van 'de nare periode' in zicht is? Ik hoop het, dan kan ik eindelijk gaan genieten zonder dat ik knorrig ben!

Hier ook trouwens zware borsten...Nou had ik die al (75G), maar dit is vrij pijnlijk.

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

mooi zo dat het eindelijk beter gaat met je!
    idd die borsten, zelf doen ze bij mij ook heel pijn, zit op d/e dat is al pijnlijk, en dan een g. auwie

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@Prima

heb je gewoon zo'n bureau gebeld waar je de 20 wkn echo's en zo laat maken? want verder kan ik er namelijk geen in de buurt vinden!

18. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Hier ook erg zware borsten, echt niet prettig meer :cry:

oja ik ben 30 en kom van de zuid hollandse eilanden

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik kom uit breda

en morgen me 1e echo ben zo benieuwt

20. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Hoi Meiden, ik ben 30 en woon in het noorden van Friesland.

Deel Deze Pagina