nee hoor erranick.. niemand die het nog weet. Een echo met 12 weken kan nog geen duidelijk geslacht laten zien. Het was iemand die in hij en hem sprak vlgs mij... Bwtje beterschap! Agnes irritant he? Meryam gefeliciteerd met je 12 weken!
ahh spirit weet het wel... Maar er was vlgs mij iemand die hiervoor iets schreef dat iemand een blauwe banner had.. Dacht dat ze daar op doelde! Liefs!
Ja, ik zit boordevol ideetjes... Omdat de kamer best klein is, willen we maar één muur in een kleurtje verven, zodat het niet te druk wordt. Deze wordt dan waarschijnlijk (lime)groen voor een jongen of roze. De andere 3 muren worden zandkleur denk ik. Meubels weten we ook al wat we willen. De commode hebben we al, de Diktad van Ikea. Hierbij moeten dan nog het ledikant en kledingkast komen. Verder heb ik al een heleboel leuke dingen gezien, zoals schilderijtjes, gordijntjes enzo, maar kan nog niks kopen, want we weten natuurlijk nog niet wat het wordt. Maar ik heb er echt superveel zin in om er aan te gaan beginnen.... Spannend!
ik heb nog geen idee van de kinderkamer. Heb wel al wat leuke dingetjes gezien bij Ikea, en die zijn ook niet zo heel prijzig. De kleuren weet ik nog niet. Wil wel graag weten wat het word dus zal het daar dan ook wel op aanpassen.
krijg me foto niet in me album hij wil hem niet verkleinen. kijk morgen wel verder vanavond verjaardag van me man.
Wat gaat het snel he... Sommige van ons al aan de beruchte 12 weken-grens. Ik ben helaas nog niet zover, nog bijna 2 weekjes wachten. Maar toch, sinds dat ik de echo heb gehad, ben ik wel een stukje zekerder erover hoor.
Ja dames ik weet al wat het gaat worden door de vlokkentest. Vanmiddag heb ik heerlijk geshopt, heb een spijkerrok gekocht en een zwarte broek. Ik had al 2 spijkerbroeken. Verder een leuk roze shirt, korte mouw met de tekst super mama erop en daaronder een zwart shirt. Een paars shirt met lange mouw en een rode trui en nog een zwart hempje die kan overal onder en daar kan de buik nog heerlijk in groeien. Kan dus nu wel vooruit met kleding, kan ook alles lekker met elkaar combineren. Voor iedereen een hele prettige zaterdagavond, wij kruipen zo lekker voor de tv.
hey bulldog goeiemorgenhet voelt cker goed! jij ook gefeliciteerd je bent ook over de 12 wkn heen zien ik heb je echo ook ff bekeken is erg mooi grtjs monique
ja had vrijdag de 1e echo en was toen ook 12 weken dus was toen extra spannend maar alles was goed dus mijn dag kon niet meer stuk. nu lekker genieten en lekker shoppen hihi. lijkt al een heel kindje op de echo maar het is niet zo groot hahaha
euuh ja eigenlijk meteen al, natuurlijk is het K*T,maar we gaan er gewoon weer voor de volle 100% Voor