Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ja tis zeker k*t !
    ik hoop dat je snel zwanger mag zijn !
    leuk dat je hier nog mee leest !

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja ben wel nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat hihi kletse hier graag mee

3. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    pfff
    huilbuien hier bah

4. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi Goedemorgen allemaal,

Dames die de 12 weken hebben bereikt gefeliciteerd en geniet ervan!
    Ook de echo's zien er goed uit.

Hier gaat het wel. Medicijnen slaan aan maar hoop dat het ook zo blijft als ik ze niet meer heb.

Het eten gaat gelukkig ook beter. Weten jullie of je gesneden cervelaat mag hebben uit de winkel. De snijden ze dan, verpakken deze en dan kun je het op de boterham doen?

doei

5. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ja hoor dat mag je gewoon eten.

Alle GARE beleg mag je hebben....alleen niet teveel paté/smeerworst. (Veel vit A)

En natuurlijke de rauwe varianten laten staan, rosbief, filet american.

6. Els2806

Els2806 Actief lid

Goede morgen meiden, alles OK?

@ Bulldog, super mooie echo zeg. Hoe groot is je kleintje al?

Pffff vandaag een super drukke dag. Eerst een verjaardagfeestje (brunch), daarna een brouwerijbezoek met deugustatie ( :( allé voor de anderen toch), vervolgens naar "Cirque de Solieil" en afsluitend nog een diner. Ik zal mijn bed waarschijnlijk maar zien tegen 1u, en morgen om 6u er terug uit. :( :(

Dat het maar vlug terug vrijdag is :)

Een prettig zondag voor iedereen.

7. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    buldog! wat een prachtig duidelijke echo!

Monique gefeliciteerd met je 12 weken!
    Heerlijk..

Ik nog maar een paar daagjes wachten.

Derona fijn dat het okee met je gaat!

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @ Bulldog, super mooie echo zeg. Hoe groot is je kleintje al?

dank je het is nu zo`n 5,5 cm

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hebben gister de verjaardag van me man geviert
    best leuk heb allemaal leuke dingetjes gekregen en ik was niet eens jarig hihi
    heb en mand met allerlei zwitzal spulletjes gehad en een pyama en spuugdoekjes was wel leuk en lief!

iemand nog iets spannends doen vandaag?

10. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Mijn vk zei dat ik ook geen droge worst mocht eten. Dat vond ik zo raar. Dat is niet rauw toch? Had laatst op een verjaardag wel een paar stukjes op gegeten. :(

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Ooh heb ik laatst ook op een verjaardag gehad...
    Heb er ook niet bij nagedacht :rolleyes:

maar het lijkt me wel rauw?
    Dus beter van niet?

12. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik wist niet dat je het geslacht met een vlokkentest kan zien kijken ze dan naar de chromosomen?

Hier gister weer bloedverlies gehad , twas gelukkig maar een klein beetje maar echt rustiger wordt je er niet van :(

Wij zijn al wsat kleine voorbereidingen voor de kinderkamer aan het doen, het kamertje is nu e washok, dus eer dat daar de rommel weg is, en de spullen verhuisd zijn naar de badkamer en onze kamer zijn we wel een paar weken verder :) Zo blijft een mens toch bezig :)

13. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Had er ook niet bij nagedacht. Beter van niet dus. Ik heb het ook nergens zien staan bij lijstjes die ik van de ha had gekregen. Lever en zo dat wist ik wel, maar droge worst staat er niet bij.

14. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    :D Dag,

A.s. donderdag voor de eerste afspraak naar de vk. Spannend. Wat was jullie ervaring, wat kan ik verwachten?

Duimen jullie mee?

Ik denk dat ik rond 18 juni ben uitgerekend, maar dat hoor ik nog definitief van de vk.

15. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ben afgelopen maandag geweest. Ze stelt een heleboel vragen over geschiedenis, leefgewoonten enz. Daarna kreeg ik een afspraak voor de termijn echo en de nekplooimeting. Duurde wel 45 min de intake!

16. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Lieten ze je nog geen hartje horen? Op de site van de praktijk waar ik bij zit las ik dat ze dat doen bij de eerste afspraak? Het zal wel verschillen per praktijk, vermoedelijk.

17. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Nee geen hartje gehoord bij de intake. Ik was 9w en 2 dagen. Dat weet ik heel zeker i.v.m. geen geplande zwangerschap maar een ongelukje :oops:
    Ze zei dat het dan nog veel te vroeg is voor naar het hartje te luisteren. Dan kunnen ze die nog niet vinden. Maar misschien bij jouw wel, jij bent bijna 2 weken verder op je eerste afspraak. Heb hem wel gehoord met de echo afgelopen vrijdag.

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi meiden de echofoto's staan in mn album, maar nu zie ik dat het 2 dezelfde zijn, ach maakt niet uit ze leken op elkaar! Ben 3 dagen niet op het forum geweest dus ga nu even teruglezen!

19. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Hoi meiden,

Zijn er nog meer van jullie zo lusteloos? Ben vreselijk verkouden en daar word ik moe van, maar ook nog eens van de medicijnen tegen hoge bloeddruk. En het zwanger zijn natuurlijk!
    Ik zit hier nog altijd in de pyama en denk erover weer even in bed te kruipen :oops: .
    Niet best toch?!

Groetjes, Elke

oh ja: -meiden met een mooie echo gefeliciteerd!
    - nieuwe meiden welkom!
    - Derona, fijn te horen dat het goed met je gaat en dat je vol goede moed zit!

20. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Bulldog wat een duidelijke echo zeg, heel mooi!

Mo we gaan gelijk op zie ik, wel een bijzonder gevoel hè de 12 weken?

Erannick vlokkentest houd in chromosomen onderzoek, hiermee kunnen ze met zekerheid zeggen dat een kindje wel of geen syndroom van down heeft. En hiermee kunen ze het geslacht dus ook bepalen. Zoek het maar eens op op internet, ff googlen op chromosomen of vlokkentest.

Minnie jij hebt ook een erg mooie en duidelijke echo in je album staan, is prachtig om dat allemaal te kunnen volgen bij iedereen.

Ik had gisteravond een hele harde buik, precies op de plaats van de baarmoeder, was vanmorgen eerst over en nu is het weer harder. Hebben jullie dat ook? Misschien is het ook wel de blaas die nu iets meer naar voren ligt.

Deel Deze Pagina