Ik heb hetzelfde, beslist geen naam die zelfs in de top 20 voorkomt! Nou moet ik zeggen dat mijn dochter alweer 12 gaat worden en die naam zie ik daar wel staan, maarja, 12 jaar geleden niet dus...met de naam van mijn zoon van 9 idem dito! De laatste 2 niet, maar wie weet over 5 jaar, dat kan je echt niet voorspellen. Ik vind voor een jongen zoveel moeilijker als voor een meisje, maarja die heb ik al vaker moeten gebruiken en opnieuw moeten bedenken Mijn ventje is net wakker, lekker in bad geweest en lekker zijn pap op, nu zo boodschappen doen voor 'de groten' alweer uit school zijn
Cellie ziet er leuk uit! Donderdag mag ik op echo. Dan ziet het er al uit als een echt mensje zo te zien!
Ja klopt! En donderdag weer, maar dan voor een nekplooimeting. Denk dan niet dat ik een foto mee krijg. Proberen doe ik het wel hahahahahaa
hey meiden ik ben were terug in nederland vanaaf terug naar huis maar ben nu te moe om nog langer in de auto te zitte was wel even 5 uur reizen en moet nog 1½ uur. heb het wel erg leuk gehad morgen werken kreeg in de auto telefoon dat ik moet invallen 6 uurtjes ik ben moe tot vanavond en anders tot morgen
flexgirl welkom terug! Cellie mooie echo! Ik heb het vandaag op het werk verteld. Ze vonden het erg leuk! Dit was de eerste keer dat ik weer even op het werk was sinds ehh ..........erg lang 3 uurtjes volgehouden en toen (ook mede door griep) weer naar huis gegaan....
Ik was vandaag voor de tweede keer naar de verloskundige. Gelukkig was vrijdag de echo helemaal goed, dus al mijn onzekerheid is inmiddels weg . Bij de verloskundige kreeg ik onder andere de uitslag van mijn bloedtest van een tijd terug (ik was hem al weer helemaal vergeten!): blijk ik een negatieve bloedgroep te hebben. Ik heb me totaal niet gerealiseerd dat dat zou kunnen. Volgens haar is er verder niets aan de hand en krijg ik alleen maar een extra controle en antistoffen in week 30. Inmiddels heb ik er het een en ander over gelezen dat lijkt toch wel weer een beetje eng... Verder was alles wel goed geloof ik. Mijn ijzer is te laag en ik verlies gewicht in plaats dat ik zwaarder wordt, maar beide dingen had ik zelf ook al geconstateerd. Ik voel me verder prima (totaal geen klachten, alleen duizelig en heeeel erg moe), dus dat zal verder wel goed zitten. Pfff... wat een gedoe. Ik mag de dag voor kerst weer. Als het goed is kunnen ze dan eventueel ook het hartje horen, maar ik weet niet of ik dat wel wil. Als we nou niks horen dan zit je de hele kerst (en dan ben ik ook nog jarig) in de zenuwen. Nu hebben we het niet eens geprobeerd. Ik heb het afgelopen vrijdag gehoord en volgens de echoscopiste zit mijn baarmoeder erg diep, dus waarschijnlijk kun je toch niets horen. Zijn jullie al echt zwaarder geworden? Zijn er mensen die aan jullie zien dat je zwanger bent? Bij mij totaal niet Liefs en groetjes, Esther BW, je krijgt morgen toch je echo? Succes!
Esther: Wanneer ik het zeg, zelfs tegen mensen die me enkel kennen van de buro en het dus niet kunnen afleiden uit eten of drinken, antwoorden heel dikwijls zo van: "ik had het precies al willen denken maar nog niet durven zeggen". Dus ik vermoed dat ze het al kunnen zien. Voor die negatieve bloedgroep hoef je niet bang te zijn. Het kan vooral invloed hebben bij een volgende zwangerschap, maar tegenwoordig volgen ze dat zodanig op dat het risico echt wel miniem is.
hey meiden alles goed hier wat namen betreft wij gaan vernoemen dus daar zijn we al over uit we moeten alleen nog ff 2de naam bedenken maar dat zal ook wel lukken
Nope! Al mijn kids hebben 1 naam, een naam die wij mooi vinden....en je kan er ook maar 1 gebruiken Vandeweek bij de verloskundige met 10 wkn en 6 dgn kon je het hartje al horen met de doptone. Ik heb dinsdag over een week alweer mijn 4e echo, en vermoedelijk ook wel de laatste tot de 20 wkn echo..... Ik begin wel te groeien nu, niet opvallend, maar voor mezelf wel voelbaar en merkbaar aan me kleding.
Ja ook bij mij begint de boel nu goed te groeien, veel broeken zitten echt niet lekker meer, heb vandaag zelfs al een positiebroek aan, 2 weken geleden was die nog veel te groot en nu zit hij bijna goed ( nog n klein beetje te groot ) maar dat is beter dan dat het strak zit. Als mn vriend over 14 dagen terug is zal hij het verschil wel zien! Ik heb nog wel gewoon mn beha's aan, heb al wel n meegroei maar die gebruik ik pas als het ECHT nodig is, vind m vreselijk! hihi
goede avond eindelijk weer thuis ! bij mij zitten me broeken ook niet echt lekker meer ga van de week ook lekker ff shoppen! heb toch last van bandenpijn hebben jullie daar ook last van ?
Hoi allemaal Vanochtend was ik een beetje in de stress. Had een rood plekje op 't wc papiertje en toen ik het even extra controleerde door met een tampon naar binnen te gaan zag ik daar ook een (helder) rood bloedplekje op van ongeveer een halve centimeter. De vk gebeld en die zeiden dat ze niet echt dachten aan een mk of dat het fout zou gaan maar dat ze goed begrepen dat ik het heel eng vond en spannend. Ze vonden het niet nodig om een echo te doen. Ookal was het maar een klein beetje, ben toch behoorlijk geschrokken. Daarom heb ik besloten om even een beetje afstand te nemen van het forum, kom nog wel zo nu en dan lezen of reageren maar niet meer elke dag. Ik hoop dat ik me snel weer wat rustiger voel en weer gezellig mee kom kletsen. Het komt vast allemaal wel goed. 18 december mag ik weer voor controle. Ik wens jullie natuurlijk allemaal een heerlijke en onbezorgde zwangerschap toe. liefs Shartje
Hoi allemaal Vanochtend was ik een beetje in de stress. Had een rood plekje op 't wc papiertje en toen ik het even extra controleerde door met een tampon naar binnen te gaan zag ik daar ook een (helder) rood bloedplekje op van ongeveer een halve centimeter. De vk gebeld en die zeiden dat ze niet echt dachten aan een mk of dat het fout zou gaan maar dat ze goed begrepen dat ik het heel eng vond en spannend. Ze vonden het niet nodig om een echo te doen. Ookal was het maar een klein beetje, ben toch behoorlijk geschrokken. Daarom heb ik besloten om even een beetje afstand te nemen van het forum, kom nog wel zo nu en dan lezen of reageren maar niet meer elke dag. Ik hoop dat ik me snel weer wat rustiger voel en weer gezellig mee kom kletsen. Het komt vast allemaal wel goed. 18 december mag ik weer voor controle. Ik wens jullie natuurlijk allemaal een heerlijke en onbezorgde zwangerschap toe. liefs Shartje
@Konijn: Je hoeft je geen zorgen te maken over negatieve bloedgroep hoor! Heb ik ook, kreeg tijdens mijn zwangerschap een anti-d injectie en na de bevalling onderzoeken ze het navelstrengbloed. Mijn dochtertje was positief, dus kreeg ik nog een keer een injectie. Als het goed is voorkomen die injecties dat je bij een volgende zwangerschap antistoffen tegen het positieve bloed van je kind gaat aanmaken. Tegenwoordig komt het regelmatig voor en houden ze het goed in de gaten. Maar kan me voorstellen dat je er van schrikt. @Cellie: Mooie echo's! @Femmes: Hoe kijk je tegen morgen aan? Zie je er tegen op? Ik zie namelijk dat je je vorige zwangerschap bij 9w4d een miskraam kreeg. Ik duim voor je dat je ook snel de 12 weken grens passeert (en dan ben ik er ook bijna ) @Blondie: Leuk dat ze positief reageerden op je werk! Ben eigenlijk nog niet bezig met namen. Hebben nog een jongensnaam in gedachten van de vorige keer, maar daar hebben we niet verder over nagedacht toen we wisten dat het een meisje was. Ik ben wel kritisch met namen, dus wordt een hele klus! Mijn buik is vooral 's avonds erg bol, ben al 3 kg aangekomen maar heb ook honger als een paard! Moet ook echt wat nieuwe kleren gaan shoppen. ....en over de lijst, ik ben nu weer verdwenen....misschien een idee als één iemand de lijst aanpast en 'beheert'? Of hebben jullie het daar al eerder over gehad?
Ik heb al vanaf 7 weken een meegroei bh aan. want niet alle bhs paste nog. dus heb toen meegroei gekocht. ook een om in te slapen. Ik heb wel al een positiebroek maar nog niet aan gehad. Er blijft wel steeds minder over om aan te trekken. Het begint allemaal een beetje strak te zitten.