@Shartje: Sterkte ermee! Vertrouw op je lijf, als het goed zit, blijft het echt goed gaan. Meer dan goed voor jezelf zorgen en afwachten kun je helaas niet doen. Doe het rustig aan!
Ger: wat lief dat je aan me denkt! Ik zie het meer als een mijlpijl om voorbij die 9wk 4 dgn te komen. En volgens mij gaat dat wel lukken, aan mijn moeheid, misselijkheid en boobs te merken. En niet te vergeten mijn slapeloze nachten! Op een of andere manier heb ik er een goed gevoel over. Shartje: suc6 meid, bloedinkjes komen echt heel vaak voor hoor, ik duim voor je! Over bandenpijn: Ik voel het vaak in mijn lies, en af en toe heel scherp, dan moet ik echt ff zuchten. Het wisselt ook wel per dag hoor.
Ik ben het soms (nu al ja) ook helemaal zat! Vooral in de avond bah bah..... Zon pijn dan aan mijn banden. Kan niet zitten niet liggen misselijk koppijn..... Maar ja dit wilde we allemaal zo graag
Essie je heb helemaal gelijk. Dit is wat we willen. Dan zeggen we maar weer: het is voor een goed doel. Die bandenpijn waar iedereen het over heeft is dat een soort ongi pijn? Dat heb ik namelijk een beetje.
Oei zo ervaar ik het niet! Meer als getrek aan de zij van mijn buikkie Maar het is allemaal voor een goed doel zeker te weten! Ik kruip nu lekker me bedje in. Groetjes
Goedenavond meiden, Kreeg vanmiddag weer last van me blaasontsteking en me kuur was al voorbij dus dat was ff rot. Maar weer laten controleren en zat vol met witte bloedcellen en ook wat bloed. Heb nu dus weer een kuurtje gehad voor 5 dagen (4xd 100mg nitrofurantoine). Hoop nu dat het klaar is en hoop ook dat het hierbij blijft deze zwangerschap.. maar ja.. Morgen naar de tandarts, maar zie ik niet zo tegen op Duik nu lekker me bedje in, slaap lekker allemaal!
morgen meiden, moet zo werken van 9 tot 12 en van 13 tot 16 voel me alleen niet zo lekker zo even wat eten en drinken.
Dat ongipijn idee is wrs gewoon de groei van de baarmoeder. Die bandenpijn voel ik soms ook en dat is meer een soort steek telkens op 1 plek die langzaam weer wegtrekt.... LIefs, Paula
goeiemorgen allemaal! Ik kan je nog steeds de hand schudden fl3xgirl! Hoeveel ben jij al afgevallen? ik ga nu richting 6 kilo Maar ik hoop dat het echt tot 12 weken is! [-o< Ik ben sowieso heel de dag misselijk en 1 x overgeven. Maar ik merk nu dat ik eindelijk eens niet iets anders erbij heb dit scheelt heeeeeeeel veel Nou wie van de dames heeft vandaag een echo? Ikke niet hoor Konijn ik mag precies volgende week hehe Shartje het is zeker schrikken ik zou het ook niet fijn vinden hoor, hopellijk blijft het hierbij en mocht het wel meer worden gewoon weer bellen hoor een echo is een kleine moeite @ Ger de lijst is pas weer voorbij gekomen en dan kan iedereen aangeven wat er nog aangepast moet worden en vaak past dezelfde persoon dit wel aan ja Zo dit was mijn geklaag weer hopelijk worden mijn berichies snel anders van aard!
Een hele goede morgen allemaal heb gisteren een baby kamer gekocht komt in maart aan echt een hele mooie zal binnen kort wel wat foto's plaatsen verder is alles goed af en toe wel misselijk kan niet in de keuken komen dan moet ik over geven maar voor de rest valt het wel mee vandaag het huis eens even lekker schoon maken jullie hadden het over namen wij hadden al namen toen we elkaar nog maar net konden (nog geen sprake van een kindje toen ) voor een Jongetje Mike en voor een Meisje Lysanne alleen willen we graag 2 namen omdat mijn vriend en ik ook allebij 2 namen hebben maar dat is nog knap lastig ik moet donderdag weer naar de vk hopelijk nog een echo maar we willen er anders gewoon om vragen vragen dan ook of we het hartje kunnen horen dan ben ik op 1 dag na 12 weken die vrijdag precies 12 weken heen
Meisje (10) bevallen in België Uitgegeven: 28 september 2007 11:51 AMSTERDAM - In het Belgische Charleroi is vorig jaar een 10-jarig meisje bevallen. De bevalling is op natuurlijke wijze verlopen, meldt de krant De Morgen vrijdag. De vader, een schoolvriendje, is enkele jaren ouder. Robert Chef is de arts die de bevalling begeleidde. "Moeders van veertien, daar schrik ik niet meer van. Zo heb ik er elk jaar wel een paar. Dit is natuurlijk wel heel uitzonderlijk." Baby en moeder maken het goed, meldt de krant.
Ik geloof dat ik het al voel....maarrrrr dit is wel me 5e en met 12 weken is erg vroeg! Geloof 18 weken voor een 1e ongeveer, tenzij je een voorliggende placenta hebt, dan nog later.
volgens mijn vk zou ik het vrij vroeg kunnen voelen achterliggende placenta en baarmoeder ligt ver naar voren krijg nu ook al echt een zwangerschaps buijk maar vraag me dan af vanaf wanneer ik het zal kunnen voelen
mijn placent ligt ook aan de rug kant dus ben benieuwd wanneer ik het ga voelen. ik kan ook niet zo goed in de keuken komen. heb veel last van geurtjes. ik ga vanavond denk ik een zwangerschaps tuinbroek bestellen. was een eis zodra ik zwanger was kocht ik een tuinbroek vind ik zo gaaf. hihih
Hoi meiden! joepie ik ben vandaag 2 cijfertjes.. het is dan nog wel geen 12 weken maar voor mijn gevoel komt het nu in de buurt! Ik word af en toe weer een beetje misselijk da's een beetje jammer.. zijn er nog meer meiden bij wie het een week of 2 weg is geweest en later weer begon?