goeiemorgen ppff ben netr wakker ! ik ben helemaal niet misselijk geweest af en toe van een geur die ik dan rook maar heb geen 1x over hoeven geven. ben alleen maar moe vanaaf wanneer gaat die moeheid weg?
Jammie! O ik las net dat er meer meiden afvallen hier..... Ik hou zelf niets over hahahahahaha. Ben 3 kilo kwijt, en ik had al niks. Me benen zijn zo mager Maar ja als het maar goed gaat met de baby. Voel me verder niet flau ofzo. Ik eet goed, dus zal wel goed zijn. De 3e weer naar de vk en dan horen we het wel
ik ben ook al 6kilo afgevallen. ik krijg niet zoveel eten naar binnen. kan me er niet toe zetten. maar fruit vind ik op dit moment zo lekker dat ik daar wel weer heelveel van eet.
Ik wil denk ik van de week even gaan kijken naar een draag zak zijn er meer die een draagzak willen gaan gebruiken lijkt mij heel erg handig
vind het trouwens ook zo raar om buikloos bij de positiekleding te gaan kijken haha. Was van de week bij de h&m en zat daar een beetje rond te kijken op de positieafdeling en dan staan er 2 van die vrouwen met toeters om je heen.. ben maar weer snel gevlucht haha
hey meiden ben ik wer ffies moet zo weer weg! ik was voor de vakantie 1 kilo aangekomen... spreek jullie vanaaf weer
Ja ik pas eigenlijk alles nog, zonder moeite, alleen me shirtjes en bh's zitten wat strak vanwege me borsten. En het feit dat ik van mezelf niet mag gaan shoppen is dat ik de laatste tijd een beetje teveel dingen heb gekocht.. (nieuwe tas + portomonnee, leren handschoentjes, dingetjes voor in het huis enz) haha dus vandaar.. @ ilona21: cool! haha vind ik zo leuk zo'n tuinbroek!
Hier ook iemand die verschrikkelijk moe is . Gaaf he z'n tuinbroek ik had er een bij me vorige zwangerschap, is echt gaaf, maar die is helaas kapot ben er in de laatste week uitgeklapt toen ik lag te rusten hahahahaha was niet zo dik toen hoor