bij een eerste kindje is het gemiddeld tussen de 16 en 20 weken. Heb je al eerder een kind gekregen dan meestal al wat vroeger. Cellie je bent ervaringsdeskundig je voelt het idd mss al wel! Je zult niet de eerste zijn die het kindje zo vroeg al voelt! Bijv. mijn moeder voelde mij en mijn broer en zus al snel na de 3 maanden. Liefs, Paula
ik heb hyves. i-versloot.hyves.nl ik vond het bij de baby-walz niet zo duur vandaar dat ik hem gekocht heb. ik ben erg benieuwd wanneer ik de kleine ga voelen.
ik heb wel een leuke tip voor op hyves heb ik zelf ook gedaan maar miss dat iemand het al heeft, ik heb een poll geopend voor wat het ga worden een jongen of een meisje dan kunnen de mensen stemmen wat het word is wel leuk vind ik!
@Ilona, ik vind jou afteller op Hyves erg leuk! We zijn het nu langzaam aan iedereen aan het vertellen, dus nu nog niks op Hyves, maar over een paar weken zet ik die er ook op, echt leuk!
nee ik heb geen mailtje naar ze gestuurd. als je onder aan mijn banner klikt daar staat wickit op zoiets als je daar op klikt dan kun je daar je gegevens invullen en de code opvragen. je moet wel de html code hebben volgens mij.
mijn hyves is www.fl3xgirl.hyves.nl ben vrij heb maar half uurtje gewerkt en de rest van de 2½ uur thee gedronken hihi
Gelukkig word bij mij de moeheid minder, alleen s'avonds nog n beetje. s'avonds krijg ik ook een vieze gore smaak in mn mond en dat gaat met drinken niet weg. Had het eerst ook overdag dus het gaat vooruit, en ook de misselijkheid is nu te doen. Alleen wel veel bandenpijn! Morgen heb ik de nekplooimeting en krijg gelijk de uitslag vind het wel een beetje eng hoor. hebben meer meiden dit?
ik heb voor dat ik naar bed hele erge dorst. en die bandenpijn heb ik ook erg veel last van. sterkte morgen snap wel dat je het wel eng vind.