Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

de foto van het kasteel staat in mijn album ;)

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    nou ik ga me bedje lekker opzoeken
    morgen weer werken heel de dag ppff\

welteruste

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    mogguh allemaal!

Ik wil ook nieuwe vriendjes op hyves! hihi
    komt ie : http://sanne-sem.hyves.nl/ voeg maar toe :)
    Ik ga die poll zo ook ff posten!

@ Schaapje ik doe nu ook al 5 weekjes mee vind het ook snel gaan en zeker een kleine moeite om iemand anders te helpen met zijn wondertje ;)

Ik heb ook toen de flessen + kolf gekocht van Avent was in de aanbieding toen en van die bekertjes...ideaal na 6 maanden ging ik kolven en kon zo mooi wat flesjes in de koelkast doen en met een gerust hart eens weg gaan :D!

Ik wacht hier ook de 12 weken echo af en dan ga ik alle dozen bestellen!
    Ik heb ze al wel allemaal in mijn favorieten staan :)
    Dus dat wordt lekker aanvragen dan!

Hopelijk voel ik me vandaag wat beter! Vandaag om 16.00 pepernoten bakken met de dames in de c1000 :)
    En ik moet nog steeds Sinterklaas inkopen doen en daar wilde ik me vandaag echt toe zetten!

Nou jullie horen het nog wel of het gelukt is!
    Tot babbels :)

4. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen dames.
    ik heb ook die kalender en vind het echt een uitkomst.
    vooral omdat hij zo met je eigen zw loopt.

ik heb gister een comode gekocht bij de baby-walz.
    is een comode met een uitschuifbaar badje.
    ik heb niet zoveel ruimte vandaar dat ik hier voor gekozen heb.
    ben benieuwd wanneer hij binnen komt.

5. Els2806

Els2806 Actief lid

Goede mogen iedereen,

Ik zit met een vraagje. Ik heb nu al een dag of 2 met momenten echt heel veel pijn in mijn rug. Op de plaats waar mijn bekken vast zit aan mijn rug heb ik het gevoel dat een zenuw of zo gekneld zit. Kan soms niet rechtstaan of normaal lopen van de pijn.

Zijn er nog die dit hebben of gehad hebben?

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ik heb wel hele erge last van mijn rug gehad, maar dit was toen ik dus zo verkouden was en dan hoort het denk ik eerder daarbij dan bij de zwangerschap..
    Misschien toch eventjes langs de dokter mocht het zo blijven ;)

Ik heb ook nog niets gekocht haha ook omdat we natuurlijk alles al heben hihi...een nieuwe kinderwagen en autostoel willen we denk ik nog wel aanschaffen!
    En voor de oudste natuurlijk een nieuwe kamer :)

Maar wij wachten de 20 weken echo af :) want ja dan weet ik of ik dezelfde kleertjes ed kan gebruiken anders mag ik alsnog gaan shoppen :D

7. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    hoi meiden!

Wat zijn jullie al druk met alle spulletjes zeg! Ik heb tot op heden alleen een setje kleertjes en een pyamatje gekocht!

Maar als alles oke is bij de 12-weken echo gaan wij ook vol aan de bak hoor... :)

Ben gisteren enorm ziek wakker geworden, kots- en kotsmisselijk. Bleeeeeggghhh. Binnen no-time heb ik dan ook de pot omhelsd. na een half crackertje en een bekertje melk dacht ik: och, het gaat wel weer! Maar na 20 minuten hing ik er weer boven. En zo de hele dag gisteren... Jeetje, wat voelde ik me slap zeg! Nog steeds hoor, maar ik kan nu al wat beter wat lichts hebben. Heb me lekker ziek gemeld, en op aanraden van de vk rust genomen. Heb nogal een zware job, en dat is me denk ik allemaal even te veel geworden.

Zo blijkt: die kleine heeft nu al invloed :) !

Maar wat voel ik me beroerd zeg...

ps: ik ben over mijn persoonlijke kritische grens heen van 9wkn, 4 dgn, JIPPIEIEIEIEIEEEEE! Op naar de 12.....

8. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Femmes gefeliciteerd met je dag extra al :)
    Voelt fijn he!

Els wat vervelend! Komt mij niet bekend voor...
    Doe maar rustig aan!

Ik heb vandaag de 12 weken bereikt (3 hoeraatjes)en nog 2 daagjes dan mag ik voor echo!
    Superspannend!

Ik doe ook mee met MvM en ik neem gewoon een diepe hap lucht, draai de deksel open, dan urine erin en deksel erop en dan uitademen :)
    Ik doe het graag, ken ook wel meiden om me heen waar het moeilijk bij gaat en ivf nodig is.
    En het gaat best snel :)

Gisteren heeft mijn man een zw boek voor me gekocht waar ook de ontwikkeling in staat van maand tot maand als de baby er is.
    Erg lief. (ik had al 3 zw boeken....)

Als vrijdag de echo goed is gaan we samen een rompertje of pakje oid kopen ;)

En dan ga ik LOS!

Liefs, Paula

9. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Hey Bruidje, proficiat met je 2 cijfers! Ik ben even aan het bijlezen, ben gister nl. erg ziek geweest. Bij mij komt en gaat de misselijkheid, maar het lijkt juist nu sinds een paar dagen even heel erg te worden. :cry: Ook ben ik kei-licht in mijn hoofd, dalende bloeddruk vermoed ik. Geurtjes kan ik ook niet meer tegen, Blééghhh :(

sterkte met je misselijkheid en huppakee op naar de 12!

10. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    In mijn zwangerschapsboek staat het volgende beschreven, misschien is dat wat je ervaart?:

"Naarmate de zwangerschap vordert, velen veel vrouwen af en toe een scherpe pijn in hun billen en aan de achterkant van de benen Dat wordt heupzenuwpijn of ischias genoemd.
    De heupzenuw loopt achter de baarmoeder door het bekken naar de benen. De pijn wordt vermoedelijk veroorzaakt doordat de groeiende, zich uitzettende baarmoeder op de zenuw drukt.
    U verjaagt de pijn het makkelijkst door op de andere zij te gaan liggen. Zo verlicht u de druk die op de zenuw wordt uitgeoefend."

Weet niet of dit het is bij jou natuurlijk , maar deze info heb je dan in elk geval.
    Heb zelf ook al een paar dagen van lage rugpijn, het zal er wel bijhoen denk ik...

Sterkte ermee!

11. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Zit me ook al te verheugen op die dozen hoor, maar heb nog niks aangevraagd. Heb ook nog niks gekocht zelf, voel het net een beetje alsof het de goden verzoeken is...
    Weet ook niet waarom hoor, en hoop ook dat het snel over gaat want heb juist wel zin in dat shoppen!
    Eerst maar eens even afwachten tot zaterdag want dan ben ik jarig en wie weet krijg ik dan ook wel wat baby-dingetjes :D .

12. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ Femmes: gefeliciteerd met het overschrijden van deze voor jullie verdrietige grens! Komt nu vast allemaal goed! Nu maar gauw weer beter worden.

groetjes!

13. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    thanks Elke en de rest, lief van jullie. Ik ga maar weer es ff horizontaal, ben zo duizelig als wat.

14. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    hoi ik ben uitgerekend voor 23 juni 2008 dus kom ik hier gezellig mee kletsen. :D En hoe voelen jullie zich? ik heel misselijk de ganse dag door en moe en heb sinds een paar dagen last van krampen onder in mijn buik. weet iemand wat dit zou kunnen zijn? :(

15. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Hoi Dafke, gefeliciterd en welkom hier!

Mogelijk zijn de krampen in je onderbuik het uitzetten van je baarmoeder? Er moet nu natuurlijk steeds meer ruimte worden gemaakt voor je kleintje, dus het zou kunnen dat dat is wat je voelt.

16. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    bedankt voor de reactie dit is mijn derde kindje en bij de vorige 2 had ik dit niet daarmee dat ik het een beetje raar vond. Ik zie dat er tussen ons niet veel tijd zit wat leuk zeg :D
    ik heb ook een cyste om mijn eierstok had de gyn. gezien op de echo iemand hier ervaring mee? kan dit invloed hebben op het kindje? Ben het vergeten te vragen omdat ik zo blij was dat er niks mis was met het kindje. :(

17. Els2806

Els2806 Actief lid

Bedankt voor de info. Liggen helpt inderdaad wel, maar ik denk niet dat mijn baas het leuk vindt als hij me bovenop mijn buro aantreft. :) :)

18. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Je weet nooit wat een baas daarvan denkt 8) :)

Maar het klinkt idd een beetje als ischias..

19. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Wat een flauwe baas zeg, daar moet ie maar begrip voor hebben hoor! :) :) :)

20. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Femmes!Wat rot dat je zo ziek bent zeg! Maar wel blij voor je dat je ook over je mk grens heen bent! Fijn gevoel is dat he.. vond ik ook.. je leeft iedere keer naar het volgende toe..

Met mij gaat het wel goed, vandaag weer niet misselijk. Wel erg moe en erg emo.. maar ach.. maandag weer naar de vk dan gaan ze het hartje luisteren.. vind het wel eng.. hoop dat het allemaal nog goed is..

Sterkte en beterschap!

Deel Deze Pagina