Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Els: suc6 met je rugpijn. Erg lastig inderdaad. Hopelijk gaat het snel beter! Enneh... ik zou ook niet op mn bureau gaan liggen... :) :)

Dafke: Welkom op ons forum, en proficiat met je zwangerschap. Je bent al een ervaren moederke zie ik wel! goed hoor, voor de meesten van ons is het de eerste, maar niet voor allemaal hoor. Ik dacht dat iedere vrouw in het begin een cyste ontwikkelt, die dan vanzelf weer verdwijnt. Maar ik heb daar verder geen ervaring mee, dus kan je helaas niet helpen.

Die krampjes ken ik wel. Ik heb het nu een paar dagen niet gehad en sinds gisteren weer wel. Dat schijnen groeispurtjes te zijn en je baarmoeder moet natuurlijk meegroeien. Ik voel het veel in mijn liezen/bovenbenen en de zijkanten van mijn onderbuik. Soms ook onder mijn navel (een soort kriebel), dat schijnt ook het oprekken van je navel te zijn. Wel grappig eigenlijk... Geniet van je zwangerschap!

2. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    hoi meiden

Ik ben nu zwanger van ons tweede wondertje, en zijn afgelopen maandag voor het eerst naar de VK geweest. De echo was echt super het hartje klopte mooi en hebben het ook gehoord. het minimensje was 2,5cm en het zag er allemaal goed uit, goh wat is dat een opluchting als je dat te horen krijgt. Vond allemaal reuze spannend ook al ben ik voor de 2e zwanger. Nu hoef ik pas terug te komen op 27 december 1 dag voor dat ons zoontje 1 jaar wordt. Ik krijg trouwens geen echo's meer, alleen die van de 20 weken nog, hebben dat er meer hier?
    Ik ben trouwens 29 juni uitgerekend.

groetjes Patricia

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    JOEPIEEEEEEE ik ben vandaag 12 weken zwanger!
    Voor alle andere 12 wekers GEFELICITEERD meiden :)

Moet vanmiddag om 16.10 naar het ziekenhuis voor de nekplooimeting.
    Ga er van uit dat alles goed is maar ben toch een beetje zenuwachtig, laat jullie wel weten hoe het is afgelopen.
    Hebben nog meer meiden binnenkort n nekplooimeting of net gehad ?
    Hoe was de uitslag bij jullie ?
    Heb nog steeds n megeblauwe plek van het bloedprikken van vorige week dinsdag :eek: Echt niet normaal, die muts heeft verkeerd geprikt denk ik.

Ik doe ook mee aan MvM , maar meestal alleen de ochtendurine, ga niet de flessen overal mee naartoe schouwen en ik word echt niet goed van die lucht :rolleyes: Heb daarom maar 3 of 4 flessen in de week :oops: maar ja beter dan niks toch.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Goedemiddag allemaal!

Welkom alle nieuwe juni-zwangeren!
    @ Patricia: ik denk dat het normaal is dat je geen echo's meer krijgt behalve die 20 weken echo. Ik heb er dan 1tje extra gehad met 7 weken vanwege bloedverlies maar anders was het er ook 1 geweest.

Ik las net trouwens dat Kim-Lian ook 3 maanden zwanger is. Dus zal vast rond dezelfde tijd als ons bevallen hihi.. of is ze hier misschien undercover aan het meeschrijven? haha

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Yoehoe Minnie gefeliciteerd met je 12 weken! En kan helaas niet meepraten over die nekplooimeting want heb dat zelf niet laten doen. Wens je veel succes en ben benieuwd!

Hoe is het trouwens met alle meiden met pukkels? Bij mij zijn ze bijna allemaal weer weggetrokken! (moet ik misschien niet te hard zeggen, want je zult net zien dat ik straks weer ergens een reus heb zitten).

Ben trouwens weer thuis, en ze zijn de ketel aan het monteren dus ga straks eerst even lekker een WARME douche nemen in mijn WARME badkamer.

Ik ben nu echt zo verslaafd aan sandwichspread, heb nu al 5 boterhammen op. moet nu toch echt ophouden.. :rolleyes:

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

goedenmiddag meiden,

hihi raad eens wie net uit der bed komt? :oops: hihi ikke was zo moe!

vorige keer kreeg ik met 11 weken een mk maar weet niet precies hoeveel dagen ik was maar volgens mij ben ik al over de grens heen ;)

echt bang ben ik niet geweest deze zwangerschap voel gewoon dat het goed is.

heb ook steeds last van mijn rug en die pijn die je beschrijft had ik tijdens mijn blaasontsteking ze dachten dat ik nierstenen had maar was niet zo heb die pijn nu nog af en toe wel eens ;) was gewoon banden pijn denk ik hihi....

ik ben lui vandaag en heb nergens zin in ben niet echt misselijk maar voel me ook niet toppie...

heb erg last van me boobs hihi in duitsland was mijn nichtje ook mee (4) ze sprong boven op me met haar elleboog precies op me boob :confused: ik gilde het uit van de pijn :confused:

mijn vriend kan daar ook wat van in zijn slaap hihi nog even en hij gaat maar op de bank slapen hihihihi

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi Patricia, ik krijg ook pas weer met 20 weken een echo :(... Jammer hoor..

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    ik kreeg van de week s'nachts een kopstoot van me man, geen idee hoe dat kon maar hij zei wel sorry en wreef echt 10 minuten lang over me hoofd.

Volgende dag wist ie er niets meer van :p

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Meryem fijn dat je nu eindelijk weer warm water hebt en in een warm huisje zit, bah lijkt me vreselijk als het zo koud is. Gelukkig sliep je bij je zus toch.

Zo ga nu even n aflevering Gooische vrouwen op dvd kijken en dan is het zo half 4 en dan ga ik naar het ziekenhuis.

Misschien tot vanavond meiden anders laat ik het morgen wel weten hoe het is afgelopen.

Groetjes

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

mijne houdt geen rekening met me als ie slaapt hij smijt een kussen in me gezicht of een deken gaat met zijn elleboog prcies op mijn boob leunen ga zo maar door oja deken af pakken kan ie ook zo goed hihi maar goed hij zegt dat ik sind smijn zwangerschap snurk :confused:

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    haha dat deken afpakken ken ik, ik trek het later dan net zo hard weer terug.
    Maar vaak lig ik ook dubbel om hem s'nachts. Hij wordt vaak wakker en we praten dan ook, maar de volgende dag weet hij er niks meer van.

Tijdje terug ook stond ik op om even naar het toilet te gaan, hoorde ik opeens:

- "waar ga je heen?"

- ja even naar de wc

- "nee, kom in bed!"

- ja maar ik moet echt nodig

- "nee, kom in bed liggen!"

en vaak loop ik dan maar gewoon naar het toilet en als ik terugkom ligt hij weer te snurken :p en de volgende dag keihard ontkennen. hihi

12. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Welkom Dafke en Patricia.

Ik heb volgende week de nekplooimeting trouwens.

Bij ons weet zo'n beetje iedereen het nu wel geloof ik. De reacties zijn erg uitlopend, toch ook wel wat geschokte reacties.....tja veel vrouwen moeten er niet aan denken 5 kinderen, maar dan hoef je toch niet zo lauw te reageren....of ben ik nou gek?

Ik moet er zelf voor zorgen, is toch mijn probleem, zoals jullie merken kan ik me daar best aan irriteren.

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

wow wat is het stil hier :p

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi meiden de uitslag van de nekplooimeting was heel goed.
    Met mijn leeftijd had ik n kans op 1 op 768 en in combinatie met mijn bloed kwam de uitslag op 1 op 3555.
    Ben zo opgelucht! Hoewel het geen garanties geeft ben ik toch wel heel erg blij. Hoop dat bij de rest van jullie die n nekplooimeting gaan doen ook n goeie uitslag is!

Cellie inderdaad het is niet leuk als mensen zo lullig reageren, waar halen ze het lef vandaan om daarover te oordelen. Al neem je 10 kinderen dat is jullie zorg en niet die van n ander. Gewoon doen wat je wilt hoor, als je altijd naar n ander moet kijken heb je geen eigen leven meer. Geniet maar lekker van je 5e die op komst is.

Het is trouwens wel rustig hier, is iedereen aan het eten of zo?

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

he goed man die uitslag gefeliciteerd ;)

16. saar83

saar83 Lid

16 okt 2007
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo,

Ik meld me ook aan als juni '08 mama :d
    Als alles goed gaat ben ik ronde 25 juni uitgerekend, zelfde datum als mijn schoonzusje dus wordt drukke boel bij ons.
    Wens iedereen veel plezier en sterkte de komende maanden

Groetjes Sarina

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi Sarina welkom op dit topic!
    En geniet van je zwangerschap. Ben je moe en misselijk ?

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi Sarina welkom op dit topic!
    En geniet van je zwangerschap. Ben je moe en misselijk ?

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    oeps 2x gepost sorry

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Welkom en gefeliciteerd Sarina!

en wat goed dat de nekplooimeting goed was minnie!

Ik heb vanmiddag de badkamer schoongemaakt en gedweild. Daarna lekker een lange warme douche genomen. lekker gescrubed en een maskertje genomen, dus voel me weer toppie!

Deel Deze Pagina