Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    he dat is toevallig ik heb vanmiddag ook de badkamer gepoetst en de kastjes vanbinnen uitgedaan alles blinkt weer, zou dit al nesteldrang zijn hihi

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ga nu lekker in bad met n tijdschriftje, tot morgen!

xxx

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    oeh dat is ook lekker! genietze!

4. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Welkom Sarina! geniet van je zwangerschap en klets of klaag gezellig met ons meehee!

Mijn mannetje is echt wel lief voor me nu. Zeker nu ik al 2 dagen ziek ben, maar volgens mij heeft-ie t ook best te stellen met mijn hormonen :) :)

Minnie: proficiat met je goede uitslag en nu genieten!

Flexgirl: Fijn he, om over die grens heen te zijn. Ik voel ook gewoon dat het goed zit. Vreemd, maar dat blijkt dus intuitie te zijn.... :idea:

Kreeg vanmiddag trouwens de gids van Baby-walz binnen, echt alleen maar van die 'duitse' dingetjes... niet echt mijn smaak maar wel handig om in huis te hebben.

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    nieuwe meiden welkkom hier!

@minnie fijn dat alles goed is!

ik ben er weer van tussen ga lekker douchen en op de bank liggen ben stik moe en heb vreselijk last van me rug!

tot morgen.

6. saar83

saar83 Lid

16 okt 2007
    34
    0
    0
    Amsterdam
    dank jullie wel :D

De misselijkheid valt nog wel mee gelukkig. De ene dag heb ik er meer last van dan de andere dag ik ben alleen erg moe.
    Ik kan de hele dag wel in bed liggen, maar das ook niet goed. Heb afg. maandag mijn testen van vk gehad en alles was goed had alleen tekort aan vitamine D dus moet meer naar buiten.
    Verder heb ik ook veel last van pukkeltjes op mijn rug, heel vervelend wil er elke x aanzitten. Hoop dat het snel weggaat weer.

7. Ger78

Ger78 Actief lid

29 sep 2007
    281
    0
    0
    Dag,

Ben er ook weer even. Alles gaat goed hier, moe, moe, moe maar dat weten jullie als geen ander.

@Els2806: Vervelend die pijn in je rug. Misschien even naar je huisarts om te kijken wat het is? Of naar de fysiotherapeut. Hoop dat het snel minder wordt!

@Femmes: Balen dat je zo ziek bent, rust maar lekker uit! Fijn dat je de 9w4d voorbij bent, op naar de 12 weken!

@Paula: Gefeliciteerd met je 12 weken grens! Hoe laat heb jij je echo vrijdag? Ik om 10.10 uur.

@Dafke, Patricia24 en Saar83: Gefeliciteerd en welkom!

@Minnie1979: Ook gefeliciteerd met de 12 weken grens! Fijn dat de nekplooimeting goed was, altijd spannend!

@Fl3xgirl: Heerlijk dat uitslapen........ben jaloers! Hier ging de wekker om 6.30 uur. Ben ook nog steeds moe, moe, moe.

@Cellie: Irritant die mensen die het allemaal beter weten. Het is toch heerlijk dat je dit wonder voor de 5e keer mee mag maken? Laat maar lekker kletsen.

Zo, ga ook maar in bad en naar bed. Ben het helemaal zat, zou me wel weer eens wat fitter willen voelen. Maar goed, het wordt echt minder en is voor het goede doel! Fijne avond allemaal!

8. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Zou kunnen.
    Ik wou dat ik dat had :) Het is hier een puinhoop! :oops: Als ik thuis kom van m'n werk wil ik alleen nog maar slapen.
    Kan je niet hier thuis kunnen komen om wat te nesteldrangen :)

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hey meiden!

mijn moeheid begint nu zo langzamerhand wel een beetje te verdwijnen! (gelukkig)
    kan weer langer wakker blijven in de avonden!
    Morgen een lange dag. moet om 7 uur uit bed (ben nog vrij ook) komt een monteur iets maken. en dan 's avonds gezellig met alle collega's uit eten. dus wordt een latertje waarschijnlijk!.
    verder voel ik me op en top. zelfs niet een beetje misselijk. heb alleen heel zere borsten. en af en toe wat steken in de baarmoeder!
    nou, fijne avond nog!

bye

10. saar83

saar83 Lid

16 okt 2007
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Zijn er trouwens meiden uit omgeving A'dam die hier die zwanger zijn. Lijkt me namelijk wel gezellig om met buurtgenoten contact te hebben. Hoeft tuurlijk niet alleen uit A'dam te zijn.
    groetjes

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    @ Ger78 dank je wel!
    Mijn echo heb ik om 9:00
    Dus dat scheelt niet zoveel!
    Hoop dat we beide goed nieuws hebben!

@ Minnie jij ook gefeliciteerd met je 12 weken grens! Voelt goed he?
    Ook fijn dat de nekplooimeting okee was.

@ Cellie ja raar dat mensen lauw reageren.
    Dat ze zelf geen 5 willen betekent toch niet dat je niet superblij kan zijn voor een ander?

@ nwe zwangere dames.. welkom hier!

Liefs, Paula

12. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames
    hoe ist hier
    ik voel me wel lekker ben nog beetje moe maar kan er mee leven
    af en toe als ik hoest krijg ik kokhalsneigingen dus probeer dat te voorkomen

voor de meiden met een goeie echo gefeliciteert!

en voor de meiden die nog voor een echo moeten toy toy toy

en voor de meiden die zich nog ziek zwak en misselijk voelen hoop dat het snel over gaat!

minnie jij ook gefeliciteerd met je goede nieuws hartstikke fijn ben blij voor je

zo dit wast ff
    duik zo lkker me bed in

groetjes monique

13. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik moet morgen bloed prikken. Vreselijk. Val altijd flauw met dat soort dingen. (bloedfobie).
    Zal blij zijn als dat achter de rug is.

14. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    heb ik al gehad gelukkig
    heb er ook een heke laan maar ja wat mut dat mut !

15. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Minnie, dat is goed nieuws zeg.
    Alle nieuwe zwangeren welkom en veel kletsplezier.

Jullie zijn wel kletskousen hoor, ff 1 dag niet geweest aardig wat pagina's terug te lezen hahahaha.
    Hier wordt de vermoeidheid nog steeds erger.

Heb vaak pijn op de plek van me bekken en dan de kant van de heupen.
    Maar het is allemaal voor een goed doel.

Zio ga nu even verder lezen

16. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Joehoe 11 weken vandaag.

Ben trouwens benieuwd of ik maandag het hartje te horen krijg, bij me zoon was het wel goed te horen met 11 weken

17. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Heb vanmiddag ook weer een echo gehad, alles was prima! Voor de eerste keer een buikecho ipv vaginaal, leuk!
    Mijn bloeddruk is dank zij de medicijnen gelukkig nu goed, maar heeft helaas wel vervelende bijwerkingen. Slaperigheid, je zwak voelen, trillerig, duizelig, droge mond en depessieve stemmingen staat op de bijsluiter, nou ik heb het allemaal! Had met opzet niet naar de bijwerkingen gekeken van tevoren, maar voelde me dit weekend zoooo ellendig, en ja hoor! Volgens de gyn kan dit ook zo blijven en omdat ik zo extreem moe ben (slaap soms wel 16 u op een vrije dag!) zei ze dat ik dan ook moet overwegen om in elk geval voor een paar weken te stoppen met werken...
    Zij hoopt dat ik dan over een paar weken in elk geval geen last meer heb van de "gewone" zwangerschapsvermoeidheid.
    Ben daar nog niet aan toe in mijn hoofd, ben juist een doorzetter altijd, maar nu zo vreselijk doodop en trillerig dat ik het toch overweeg :cry: .
    Wat zouden jullie mij adviseren meiden?

groetjes, Elke

Oh ja, succes agnes en blondie (ook nog anderen?) met jullie echo morgen!

18. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden.
    gister een druk dagje gehad met nichtjes naar sinterklaas.
    wat een drukte allemaal.

nieuwe meiden van harte welkom.
    meiden met een mooie echo van harte.

19. Els2806

Els2806 Actief lid

Goedemorgen iedereen,

@ Elke: leuk dat alles nog steeds goed loopt. Als de gyn aanraadt om te rusten zou ik dat wel doen hoor. Je kindje en je gezondheid komen nu toch op de eerste plaats hé.

@ meiden met een echo vandaag: veel succes

@ Minnie: proficiat met de mooie uitslag

@ nieuwe dames: proficiat en welkom

Ik heb vannacht voor het eerst met zo'n body-kussen (of hoe je het ook noemt) geslapen. Mijn overbuur had ook heel felle rugpijn en ze zei dat dat wel eens kon helpen. En inderdaad vandaag voor het eerste deze week opgestaan zonder rugpijn. :) :) Moet wel toegeven dat slapen met zo'n kussen niet echt evident is. Als je je 's nachts draait moet dat ding tussen je benen mee natuurlijk :) :)

Bedankt voor de bezorgdheid iedereen!

20. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Mogge dames!
    Goeie Els, zo'n bodykussen. Die staat ok op mijn verlanglijstje. Alleen wil ik er nog ff mee wachten. Ik slaap op zich prima, behalve dat wakkere uurtje.

Ben vanochtend weer gaan werken. Maar ik ben wel enorm licht in mijn hoofd. Heb gisteravond een tijd op de bank gezeten/gelegen, toen ik opstond kon ik bijna niet lopen van de pijn in mijn lies en bovenbeen. Niet normaal meer zeg! Hebben jullie dat ook?

Deel Deze Pagina