Ik heb al gezocht naar een boekje, maar of hij was weer alleen voor oppasopa of oma. Waar zijn boekjes voor opa en oma te krijgen?
Bij ons in het winklecentrum in een boekhandel winkel! Het zijn leuke Kleine boekjes! Super om kado te doen
Els laat je nog ff weten wat voor kussen dat is? Want ik heb er nog nooit van gehoord. Of kun je een gewoon kussen gebruiken, had begrepen dat je dat tussen je benen legt?
Al wel aan andere mensen? Ga je het al bijna vertellen. Bij mij weet alleen mijn hartsvriendin het al vanaf dag 1 en zaterdag gaan we het 1 stel vrienden vertellen omdat we feest hebben en hun natuurlijk niet dom zijn (drink normaal altijd een biertje). En dan 5-12 mijn ouders, en 11-12 moet ik weer naar de VK en als we dan het hartje hebben gehoord willen we het aan iedereen vertellen (na dikke 12 week)
ik heb het wel verteld aan 2 vriendinnen en mijn man aan zijn vrienden. Het geval is is dat mijn vader nogal depressief is en eigenlijk alles wat ik doe nooit leuk vind. Mijn opleiding niet, werk niet, man niet. Nieuw huisje was hij ook niet positief over en is nooit komen kijken. Heb het gevoel dat hij mijn moeder hierin een beetje heeft meegetrokken. Dus ben daarom een beetje angstig erover en ben ook al maanden niet langsgeweest. Misschien vertel ik het binnenkort wel via de tel.
Jammer is dat he om zulke momenten vooral. Wij gaan ook niet echt met mijn schoonouders om, maar mijn man zou ze wel bellen. Je wilt het toch altijd ook graag aan ouders kwijt en willen ook niet dat ze het van een ander horen, hoe je ook met ze op kunt schieten.
ach ja.. en omdat ik de afgelopen periode nogal emotioneel was is het misschien wel goed geweest dat ik het nog niet verteld had. Als ze dan rot hadden gedaan was ik misschien wel in huilen uitgebarsten.. Maar voel me nu een stuk sterker en laat niemand ons geluk en onze blijdschap verpesten door chagerijnigheid! als ze het dan niet leuk vinden is dat verder HUN probleem!
Hey Meryem, wat een vervelende situatie zeg! Heel veel sterkte in ieder geval. Goed van je dat je je er niet door laat beinvloeden! Het is inderdaad jullie leven, het moeilijke is dat het wel je vader is. naja, sterkte meid!
Ik bedoel een body-kussen. Was een beetje te vlug met het typen blijkbaar Je weet wel, zo'n lange rol
Bedankt voor jullie reacties! Heb het vandaag aan mijn collega's verteld en die zeiden ook dat ik goed op mezelf moet passen, heel lief. @blondie en ger 78: veel succes met jullie echo MORGEN, hahahaha
hey meiden, het gaat helemaal niet goed vandaag met me spuug de heledag en heb hoofdpijn en koud zou ik een griepje hebben? in duitsland was iedereen ziek en me nichtje hoeste steeds in me gezicht dus het zou goed kunnen voel me zooo beroerd en ik ben weer alleen thuis *zucht* heb zo'n last van me buik en als ik mijn benen optrek dan voel ik iets in mijn buik vast de bm maar ligt niet lekker ik ga proberen wat te eten nu....
Ik heb hem 10 december. Hoe lang duurt dat en krijg je gelijk de uitslag? of alleen in combinatie met de bloedtest? Ben wel benieuwd. Ben er een beeeeetje zenuwachtig over.
Dank je, ik heb er veel zin in! Ben positief gestemd, dus komt vast goed. @Fl3xgirl: Balen dat je je zo rot voelt, het zit je echt niet mee. Ik hoor veel in mijn omgeving dat ze hoofdpijn of keelpijn hebben of grieperig zijn. Ik zou lekker een paracetamolletje nemen (kan geen kwaad) en vroeg je bed in gaan. Goed voor jezelf zorgen hoor! @Sjoon: Ik moest inderdaad ook aan een voedingskussen denken. @Meryem85: Sterkte met vertellen, misschien zijn ze wel blij en veranderd er iets als ze een kleinkind hebben? Hoop het voor je! Hier weten zowel familie als vrienden het al. Mocht het nog misgaan dan wil ik dat ook vertellen, vind het wel prettig. Gaan jullie nog babyboom kijken? Ik vind het wel een interessant programma, maakt me erg bewust wat een wonder een goede zwangerschap is!
Kreeg meteen de uitslag! Bloed was goed, de nekplooi was goed. Alles zag er goed uit Niet te druk maken meid!
Gelukkig dat de uitslag gelijk komt, anders heb ik nog meer tijd om me druk te maken Gefeliciteerd met je goeie uitslagen!
Essie: Wat heb jij een stel gave echo's met 12 weken! Hij/zij zwaait nog net niet! Wauw, ik word alleen maar meer en meer zenuwachtiger. Maa rmoet helaas nog 2 weken wachten....