Hij zwaaide weldegelijk! We zagen ook echt alle 5 vingertjes! Ik heb gewoon brutaal gevraagd om een foto hahahahaha. Normaal krijg je die niet mee met de nekplooi
Heel ver weg in de familie. Maar mijn vriend wilde wat meer zekerheid, van mij hoefde het niet zo. Vonden ze het ook raar dat je om een foto vroeg? Ik wil ook een foto, maar ben niet zo assertief
wou dat het al maandag was hihi kan niet wachten ons hummeltje weer te zien... ik heb zo'n raar gevoel in me buik heb volgens mij echt een buikgriepje na house ga ik naar me bedje en ga daar verder tv kijke meiden die morgen echo hebben succes!
Fl3xgirl ik hoop dat je je snel wat beter voelt meid En de meiden die morgen een echo krijgen veel plezier en succes
erranick bedankt! ger ik denk aan je morgen. Ik was in de war± ik heb de echo al om 8±20 ipv 9±00 ik ga slapen! Doei doei
Goedemorgen allemaal! @dafke, saar83 & patricia24: Gefeliciteerd! @Essiegirly: Wat een mooie echo! Heel duidelijk. @agnes78: Na de vorige echo moest ik ook bloedprikken. Ik heb het al vaak moeten doen, maar het blijft vreselijk! Ik durf echt niet te kijken. Na het zevende buisje ben ik flauwgevallen op de stoel en ging bijna over m'n nek. @Blondie, Ger78 (en alle andere meiden met een echo vandaag): Veel plezier! Ik heb gisteren de twaalf weken bereikt! Dat vond ik een mooie gelegenheid om m'n collega's te trakteren op taart.
goede morgen meiden. heb afgelopen weeek een druk weekje gehad vandaar dat ik alleen sochtends even kwam buurten. mijn ouders hebben gister naar een kinderwagen gekeken. echt een heel gaaf ding. een licht groene met hele kleine stipjes. ik voel me verder prima heb nergens last van soms wat trekkingen in mijn buik maar dat vind ik juist fijn, geeft een beetje een bevestiging dat er hard gewerkt wordt. meiden die vandaag naar de echo gaan ik denk aan jullie.
Agnes: je krijgt de uitslag van de nekplooi onmiddellijk. De bloedresultaten kan ze maar geven eens ze geanalyseerd zijn. Dus als ze op het moment zelf nog bloed moet trekken duurt het een weekje voordat ze je de volledige resultaten kan geven, heeft de gyn of HA vrij recent al bloedgetrokken krijg je de resulaten inderdaad onmiddellijk. @ Blondie en Ger78: geniet van je echo
goeiemorgen dames.. gister niet in staat geweest om te posten... Had niet zo een fjne dag! Hopelijk vandaag wat beter want ik wil samen met vriendlief als hij thuiskomt een poging wagen tot sinterklaas inkopen.. het moet toch echt gebeuren.. Zo weer mijn manager bellen geen zin in ik heb liever goed nieuws.. Maar ja het is nu eenmaal zo... Ger En Blondie geniet van jullie echo's vandaag ik lees het hopelijk nog wel hoe het geweest is! En verder iedereen een fijne dag! wanneer komt het genieten nu...
Goedemorgen meiden, met mij hier alles goed! Lees dat er weer een paar zieken zijn Wens jullie beterschap!
WHHAAAAAAA, 2 cijfers vandaag! Olehe oleeeee Hey Bwtje, heb je zo'n last joh? sterkte, wat een ellende zeg.... normaal denk je: 'pak ff een paracetamolletje...', maar dat zit er ff niet in. Sterkte meid! Blondie en Ger, Sterke met de echo's vandaag! En wie nog meer? Ilona: Ik heb ook enorme trekken in mijn buik, lijken wel groeistuipjes ofzo. Stelt me ook gerust, 'groei maar lekker door schatje!' Ik heb laatste ook gelezen dat je van nature voelt of bepaalde pijntjes goed zijn of niet, ik denk dat dat ok zo is. Met mijn MK de vorige keer, voelde het nl. helemaal niet goed. Ik voel mijn BM ook zitten, echt grappig, dat voel jij ook vast al? Meiden, fijne dag vandaag!
O ja, hoe heet dat spul van Roosvicee ook alweer? ik moet echt een keer P..pen op korte termijn. Wat een drama zeg....
ja ik voel me baarmoeder ook zitten. ik begin nu ook echt een buikje te krijgen. gister met de angelsound geprobeerd en ik hoor hem heel verweg heel zachtjes. ik ga zo voor de 20 wk echo bellen.
Leuk zeg, eind januari 20 weken echo! voor je t weet is het de 28e! Ik krijg ook 'n puntig buikje, maar het is nog meer een vetrol die naar boven wordt geduwd en concentreert op 1 plek maar daaronder voel je duidelijk een stukje verhard waar ons beebke zit, echt grappig! Ik heb afgelopen weekend ook van die elastieken gemaakt, zodat ik mn broeken wat langer aan kan. Gewoon dun hema-elastiek, knoopje erin, en klaar!