ik heb nog steeds niet echt het gevoel dat er iets aan het groeien is. Denk toch nog steeds dat het me darmen zijn. Gisteravond in bed leek ik toch wel wat 'groeikrampjes' te hebben, van mij mag het nu wel komen! (het buikje dan he 8) )
morge meiden, ik heb steeds steken aan de linkerkant, je voelt gewoon idd dat er wat gebeurt daarbinnen ik ga proberen wat te eten ben net uit me bed moet steeds kokhalzen als ik hoest nogal lastig als je verkouden bent...
Hallo lieve mensen! Ik wil me ook even aanmelden. Ik ben 15 juni 2008 uitgerekend. Afgelopen maandag hadden we onze eerste echo, spannend! Gelukkig was alles goed, en tot onze verbazing niet 1 maar 2 kleintjes in mijn buik, wat een enorm leuke verassing . Het is waarschijnlijk een eeneiige tweeling maar dat gaan ze 10 december in het ziekenhuis nog eens checken. Woensdag hebben we dan voor het eerst beide hartjes gehoord, erg indrukwekkend! We genieten er enorm van!
@ MC Lover: Super zeg, 2 kleintjes in plaats van 1. Een dubbele proficiat. @ Blondie: hoe is je echo verlopen? Had je die niet deze morgen?
Ja meiden..even een egoistisch snel berichtje: Ik heb de 12 weken echo gehad en alles wat goed! Beebje lag eerst stil en ik zag geen hartje kloppen en opeens: jump jump! schoot zo als een raket omhoog! Haha! Ik ben 12 week en 2 dagen zwanger maar de echo zegt dat ik 3 dagen verder ben maar dat kan niet omdat ik mijn eisprong heb gevoeld. Ik was even bij de gyn (ivm met 2 miskramen) maar mag nu gewoon naar de vk! Ger hoe was jou echo? Ik plaats mijn echo zo in mijn album! Liefs Paula!
Goedemiddag, Hier goed nieuws hoor! Een prachtige echo gehad! Ik zag meteen een kindje en tegelijkertijd zei de verloskundige dat ze het hartje zag kloppen. Hebben het ook gehoord! Verder zag alles er goed uit, volgens de echo ben ik 2 dagen eerder uitgerekend (26 juni). Maar afwachten wat de verloskundige als datum aanhoudt. Ben dus helemaal blij en probeer straks nog even een foto te plaatsen. Ga meteen kraamzorg regelen, ben voor mijn gevoel nu echt zwanger! @Blondie: Voor jou hopelijk ook een goede echo. Heb aan je gedacht! Moet de rest nog even teruglezen
Mooie echo, Blondie! Bedankt allemaal voor jullie medeleven. Fl3xgirl voor je weet is het al maandag.............
@ Ger78: blij te lezen dat alles goed is. Ook een mooie echo trouwens @ Blondie: amai 6,2 cm is echt al groot. Mijn beebje was op 11w en 5d maar 4,4cm