ja erg is dat he,als je dan uit kan slapen en je bent zo vroeg wakker, ben je daarna dan ookzo moe later op de dag of dat niet?
Als je al weet dat je een late eisprong hebt dan zou ik gewoon de 2 weken voor dat je eisprong is geweest er bij rekenen. Je bent pas zwanger gerekend vanaf de ovulatie en je krijgt er 2 weken bij kado. GR, Paula
Ik heb vannacht naar mijn gevoel ook maar een uurtje geslapen, heb de hele nacht darmkrampen gehad.. pff ga straks nog wel even een dutje doen
IK slaap ook minder sinds een dag of 5.. Dat vind ik wel vervelend. Gisteren had ik zo'n lekkere nega dag dat het toch fout zou gaan.. Maar vanmorgen weer gekokhalsd en voor het opstaan 2 biscuitjes gegeten... Dus daar moet ik me maar weer aan vasthouden. Ja die steekjes en krampjes kunnen nog wel even duren (helaas) Maar anderen hebben daar weer niet zo'n last van. Ik vind het zo naar omdat ik het meteen link aan een miskraam, terwijl dat natuurlijk niet zo hoeft te zijn! Fijna dag voor iedereen en nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom!
Ben idd ook weer vroeg moe. Gisteravond lag k al om 10 uur op de bank te slapen. We hebben trouwens besloten om er toch maar geen gehiem meer van te maken. Dus de meesten in onze omgeving weten t nu al. Waarom wachten. Toch?
ja zo denk ik ook hihi, maar ja wij hebben het ook al zo vlot verteld omdat we al bijna 2 jaar bezig waren hihi nou s'avonds kanik juist niet slapen dan ben ik klaar wakker hihi
Goedemorgen meide Slapen is bij mij ook best een probleem aan het worden. Vanacht heel laat in slaap gevallen en vanmorgen weer heel vroeg wakker. Nou ja gaat wel weer over. Ik denk dat we het hier ook niet lang geheim houden. Mijn vriend had gister een vriend op bezoek en ik zat heel braaf gezellig er bij met alcohol vrij bier in een glas (is echt lang niet zo lekker als het echte werk, maar ja) Floept het op het einde van de avond er toch uit bij mijn vriend. Ik lachen want ik dacht dat ik het niet voor me zou kunnen houden. Nou ja nu hebben we afgesproken dat we het gewoon wereldkundig gaan maken. Ben ik ook wel blij mee kan ik het een beetje delen en gewoon met iedereen over hebben. Liefs Zoe
ja en de mannen maar zeuren niks zeggen hahah en dan floepen ze het er zelf uit,hihihi geef jullie groot gelijk hoor
ja ik zie het hihi dus jij ook 6 juni uitgerekend hih ja is je schoonzussie ook zwanger leuk hoever is ze?
Goedemorgen allemaal! @fl3xgirl: Gefeliciteerd! @ilona21: Door alcohol sneller zwanger worden? Volgens mij heb ik iets gemist?! Goede reactie van je trouwens! @Zoe10: Knap dat je de verleiding hebt kunnen weerstaan! Zowel de alcohol als het 'geheim'. @Blondie: Bedankt, maar daar was ik een pagina eerder al achtergekomen. Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Wat een herkenning. Ik heb de afgelopen twee dagen ook niet echt lekker geslapen. Ik ben echt blij met dit forum! Zo kom je snel te weten of het 'normale' kwaaltjes waar meer meiden last van hebben. Houden jullie ook 'statistieken' bij? Gewicht, omvang, etc.? Ik heb me voorgenomen om elke week een buikfoto te maken, telkens ongeveer dezelfde pose, achtergrond en dezelfde kleur slipje en bh. Ik wil dat eigenlijk gaan gebruiken voor onze babysite. Ik ben webdesigner, dus een site mag uiteraard niet ontbreken.
@Schaapje,nee ik hou dgeen omvang bij,maar maak wel om de zoveel tijd buikfoto.denk om de 3 a 4 weken