Heb al een paar dagen niks meer geschreven hier. Heb het zooo druk (werk, verjaardagen, hypotheek-en makelaardingetjes, etc.) dat ik ook maar heel af en toe stukjes heb gelezen. Ger en Blondie, fijn een goeie echo! Hoop dat het met de rest van jullie ook goed gaat. Hoop dat ik het snel minder druk krijg, houdt dit niet lang vol zo. Zal in het weekend es even alles bijlezen en uitgebreider vertellen.
toch ff antwoord: vanwege mijn mk wist ik mijn bloedgroep al. Ik heb 1,5 week terug bloed laten prikken, en hoor de uitslag over 1,5 week bij de VK wel. Maak me er niet druk om. Ik denk wel laag op ijzer omdat ik zo moe ben, maar de rest is prima. (ook geen HIV hahahaha)
ik verwacht ook geen enge dingen laatste jaren alleen maar bloedprikken hihi wordt ene hobby van me kijk ook altijd hoe die buisjes vollopen hihi best leuk om te zien mijn bloedgroep is O maar weet niet meer of het nega of posi is hihi zal het de 13de wel horen. ik denk ook dat ik ijzer te kort heb en mssn wel te kort aan vitamine B dat had me moeder ook vandaar dat ik zo'n last heb van Rusteloze benen maar het is allemaal maar afw88 meer kan je toch niet doen toch?
ik hoefde geen bloed te prikken omdat dit het afgelopen jaar al een keer gedaan was door hun en toen was het allemaal picobelo.
ik maak me ook geen zorgen ook niet om de hiv test heb hem al eens eerder gedaan was toen verplicht bij de 2de zwangerschap en nu kreeg ik te horen dat het niet verplicht was maar heb hem togh gedaan want dat willen ze graag dus d88 vooruit maar weer
mijn ouders hebben allebei O alleen de een nega en ander posi dus bij hun eerste kindje (mijn broer) ging het niet helemaal goed hij was helemaal geel me moeder had geen antistoffen en die onderzoeken kenden ze toen nog niet ben blij dat alles nu beter geregelt is. mijn broertje (de jongste) die werdt helemaal blauw na een week ofzo hij had bloedvergifteging.... ik had niks gelukkig en me andere 2 broers ook niet
goeieavond WEEKEND @mclover welkom en gefeliciteerd leuk man 2 kindjes! @ger en blondie gefeliciteerd met jullie echo ik heb van het bloedprikken een kaart thuis gehad met de bloedgroep erop en of ik rhesus posi of nega ben de rest zal ik wel an de vk horen de 11de. vandaag alweer 13 weken heb erg veel last van me rug en van me banden maarja het hoort erbij. ik ga lekker badderen en op de bank liggen. morge lekker naar baby dump fijne avond !
Hiep hiep hoera 12 weken! Ik dacht dat het de vermoeitheid wat minder werd, maar ik ben toch moe de afgelopen dagen. En dat geld ook voor de misselijkheid. het was zo goed als weg maar vanmiddag zat ik in de auto opweg naar huis begin ik toch te kokhalsen. (sorry)
Gefeliciteerd met je 12 weken! Ik ben ook zo misselijk steeds, had een beetje gehoopt dat het wat minder zou worden, maar het lijkt of het alleen maar erger wordt.
hey meiden hebben jullie het savonds ook nog koud? ik wel niet zo erg als de 1ste weken zeg maar maar togh wel een beetje
Morgen dames! Inderdaad stil, maar ook nog vroeg! Lekker geslapen, lag alleen laat in bed en weer vroeg wakker. Ga nu lekker ff in bad en dan maar weer es sinterklaaskadootjes kopen!
ja idd ik heb het savonds nog wel koud maar nie zo erg meer als voorheen wou vragen of er meerdere zijn die het nog wel hebben
manndag mij nagels weer laten doen gelukkig jeetje wat zien die er uit zeg! maarja ze zeggen dat als je zwanger ben dat je eigen nagels dan harder groeien nou tis te zien me gel lak is er al bijna afgegroeit.