je hebt uu acrylnagels of hoe die dingen ook heten mogen haha ik heb het ook gehad denk dat ik het binnuhkort weer ff laat doen want mijn nagels is een ramp en met kerst vind ik het wel ff leuk
ik moet nu maandag en dat is gelijk voor de kerst dan want dan kom ik er neit meer ik ga 1x in de 5 weken vind het wel mooi! denk dat ik iets met kerst op me nagels laat zetten.
morgen meiden, hoe gaat het met jullie? met mij gaat het wel redelijk, echt koud heb ik het niet meer gelukkig wel mega veel last van maagzuur wordt er gek van!
haha de meimama's willen ons voor blijven met hoeveelheid pagina's wist niet dat het een wedstrijdje was? jullie wel? ach we kletsen gewoon gezellie
Goedemorgen meiden! Hoop dat je je snel beter voel fl3xgirl! Hier is de ketel er alweer mee opgehouden, hij reageert helemaal niet meer. Begin het nu toch wel komisch te vinden. Aan het eind van de middag zal er iemand komen dus ben benieuwd, ik blijf er optimitisch over . Ga vandaag niet echt iets leuks doen, alleen wat boodschappen zometeen. Blijf voor de rest lekker thuis. En jij dan bulldog?
heej flex ik had dat gister gelezen ja dat hun ons voor willen blijven haha. ik ben nu bezig met de poets en dan ga ik vanmiddag naar babydump en vanavond op visite bij vrienden .
hey meiden, sta nu stijf van angst wie o wie kan me helpen ik moest net spugen maar mijn braaksen (sorry) was knal groen?! normaal is het geel hoe kan dit nou ineens? ben behoorlijk geschrokken
pff heb me moeder met bevende stem opgebelt ze zegt dat het niet erg is dat het gewoon gal is wat je uitspuugd zij heeft het ook gehad jeetje zit helemaal te shakke hiero
idd raar hopen dat het snel over is dat braken en spugen. als het goed is nog een paar weken! heb gelukkig geen 1x hoeven te spugen (afkloppen)
wordt bij mij wel minder is nu voornamelijk als ik net me bedje uit kom maar dan ook nog niet altijd was ook helemaal niet misselijk maar les net op inet dat groene kots idd galvocht is dus ik hou het in de gaten en anders bel ik maandag de ha even
hou het idd in de gaten! ik ga me eigen eens aankleden huis is weer schoon! ga nu boodschappen doen. kom straks wel weer effe bijlezen.
hey meid das niks ergs hoor ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gehad das idd gwoon gal en tis erg bitter he! bah bah weet dat het echt goor is maar is niks ergs
haha vies is het idd ging er spontaan meer van spugen maar ben blij dat het niks is pfff ben ook zo'n stresskip! dankje vor je reactie maakt mij weer gerust
Hoi allemaal, hier weer even een berichtje van mij. het beetje bloed is bij dat ene vlekje en wat roze gebleven. het was uiteindelijk heel minimaal. Gelukkig maar. Ben wel heel blij dat ik 18 december weer naar de vk mag. dan gaan we proberen naar het hartje te luisteren. Ik ben dan 13 weken, moet dan toch wel lukken toch? liefs shartje
gelukkig dat alles goed is ik denk dat ze dan wel kunnen horen hoor kan volgens mij al vanaf 12 weken dacht ik.
@MC lover: Gefeliciteerd met je twee kleintjes! @fl3xgirl: Ik hoop dat die misselijkheid eindelijk een keer snel over is! Ik vind het zo vervelend voor je. @Shartje: Fijn dat het is opgehouden en je weer bij ons terug bent. Wat jammer dat je pas over een paar weken naar de vk mag. @Blondie & Ger78: Gefeliciteerd met jullie mooie echo! @bulldog: Veel plezier bij de BabyDump! Heb je al een verlanglijstje opgesteld? Toen ik een paar uur geleden opstond, werd ik heel erg duizelig en ben ik maar weer gaan liggen. Ik lig nu in bed met de laptop. Ik ga zometeen weer een poging doen om naar beneden te gaan.