Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik heb al wel een paar dingen waar ik voor wil gaan kijken hihi!
    miss dat iets eten helpt?

hoe heb jij je banner zo gedaan vind hem wel cool.

2. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Goedenmiddag allemaal,

Fl3xgirl ben blij dat je wat rustiger bent nu ivm met je kotsavontuur.
    Wist niet dat het een wedstrijd was wie de meeste pagina's volkalkt hahahaha

Hier gaan we vanavond pakjes avond doen, ik dacht dat het wel meeviel met de kadootjes maar heb net alles in zakken staan doen en het zijn er 4 :confused: En dat voor 2 kinderen.

Ik zal zo even wat in huis moeten doen want om 3 uur komt de eerste visite al

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

pff was net even de stad in kadootje kopen voor me schoonmoeder nou was nog niet op de helft en ik stond al in de bosjes te kotsen ik dacht nou gaat het wel maar zei tegen me vriend na een tijdje wil naar huis ben zo duizelig en voel me niet goed hij heeft me gedropt en is nu even boodschappen doen maandag weer een kans om een kadootje te kopen...

bah bah bah wat ben ik misselijk :cry:

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ow lekker is dat.. :( (heb medelijden met je)

dat is echt 1 van mijn angsten, de enige plaats waar ik wil kotsen is thuis (als het echt moet!).

Liepen er geen mensen om je heen ofzo, of was het een beetje afgelegen? Gelukkig was het niet midden in de stad :oops:

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

hihi liepen behoorlijk wat mensen maarja ik hielt het niet meer me vriend ging ervoor staan hihi

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Spugen in het openbaar is extra kl**e! Het is thuis al geen pretje. Ik ben er ook bang voor.. :(

Ik ga straks naar mijn ouders om mijn vader het nieuws te vertellen. Mijn moeder wist het al. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    spannend!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

mijn vader gaat de commode maken voor ons kleintje :D

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja volgens mij weten ze dat heel snel, want als dat het geval is krijg je medicijnen om te voorkomen dat je beebje het ook krijgt.
    Maar volgens mij testten ze iedereen standaard bij een zwangerschap op hiv en andere geslachtziektes.
    Maar hoe weet je nou wat je bloedgroep en zo is, hebben ze je dat ook nog niet verteld?

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hihi :) dat was ikke, bij mij hebben ze 20 nov bloedgeprikt dus nu 11 dagen geleden en ik heb er nog steeds n blauwe plek van :cry:

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

whoei morgen 12 weken :D eindelijk! en maandag om 10 uur echo :D

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    dan hoop ik maar voor je dat morgen (bij 12 weken ) je klachten ook wat minder worden meis.
    Want van al dat gekots word je ook niet vrolijk.
    Ik heb ook af en toe last van misselijkheid en brandend maagzuur maar gelukkig nog niet over gegeven.

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    ik moet wel nog ontzettend veel boeren. Jullie ook?

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    ja daar heb ik ook last van, ik lijk af en toe wel op n ballon die dan leegloopt haha.
    Daarom drink ik ook bijna geen prik meer.

15. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @fl3xgirl: Wat leuk dat je vader gaat knutselen!
    We krijgen een wiegje die de opa van mijn man heeft gemaakt. Daar hebben mijn man en zijn zusjes nog in geslapen. Nu wordt het gebruikt door het dochtertje van zijn zusje. :)

@bulldog: Bedankt. Eigen creatie. ;)

Ik heb gisteren in een Kringloopwinkel positiekleding gekocht. Merkkleding in nieuwstaat tegen lage prijzen. Ik zag er zelfs kledingstukken hangen met het originele prijskaartje er nog aan!

16. sangerdjan

sangerdjan Actief lid

6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    heyyyyy meiden hoessie hierzo?

heb weinig tijd gehad de laatste tijd om ff langs te hoppuh .. maar nu bijna klaaar met de schoonmaak dus denk hop ff langs de zwangere meiden

met mij gaat alles goed .. weinig tot geen kwaaltjuhs .. leven is er volop in mijn buik ,,het heeft soms de hik hahah lig dan helemaal plat van ut lachen ... 12 dec mag ik trug komen bij de verloskundige en 18 januari hebben we de 20 weken echo . spaannneenddd

dikkuh kus san

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Voel jij je beebje al bewegen dan?
    Kan haast niet wachten om het ook te voelen.

18. sangerdjan

sangerdjan Actief lid

6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    is voor mij nr 3 dus weet je al snel of het je babytjuh is ..

is heel vaag hoor ,... niet dat je zegt auw ik voel het kindjuh ...

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Leuk joh dat je het al voelt, het voelt als n soort geborrel toch? Wanneer voelde je t bij de 1e?

20. Afina80

Afina80 Actief lid

17 mei 2007
    270
    0
    0
    Groningen
    Wat enorm kl*te voor jouw meid, het houd ook maar niet op bij jou.
    Ik heb 1 week niets anders gedaan dan overgeven, maar sinds jouwn advies emesefene gekregen en sindsdien alleen s morgens bij het opstaan nog af en toe.

Ik kreeg vandaag net te horen dat een goede kennis ook zwanger was, ik natuurlijk heel benieuwd wanneer ze uitgeteld was, ennnne 2 dagen NA mij! (bij ons weet nog niemand het).

Deel Deze Pagina