Ik ben lekker onder een dekentje gekropen met als gevolg dat ik binnen no-time lag te pitten . Gister geshopt, kapot was ik zeg! Dat trekt moeders ff niet.... wel een heel leuk shirtje gekocht voor ons schatje met lieve slofjes.... Ik kan het niet laten, erg he. Ik heb het idee dat mijn symptomen wat afnemen, ik slaap beter, en mijn borsten doen minder zeer dan eerst. stiekem maak ik me natuurlijk super zorgen, maar ik zal es ff opzoeken wanneer dat normaal gesproken minder wordt. Gisteren trouwens nog boek van daphne deckers gekocht, echt super leuk om te lezen 'de geboorte van een moeder' en een 9 maanden dagboek. Anders ben je straks vergeten wat je nu voelt en denkt enzo.... Overigens ook DE meisjesnaam gevonden (of zelf bedacht eigenlijk), dat gaat m worden, als het een meisje is!
pfff zonet ff lkker overgegeven was mijn tanden poetsen en stak de tandeborstel te ver in me strot nou 1 broodje gehad vanmorgen is er nu uit spuugde ook ietsje pietsje bloed denk addertje geknapt ofzo
Ja klopt, hun weten nog niet dat ik ook zwanger ben, en wil het ook nog even 2 week stilhouden, omdat ik dat naar de VK moet en we het hartje kunnen horen en dan toch weer een zekerheid hebben dat het goed is.
JOEPIE!!!!!! vandaag 12 weken zwanger!! vanmorge weer gespuugd deze keer niet groen... verder voel ik me tot nu toe wel ok maar ben ook maar net wakker.. hoe gaat het met jullie?
hey meid feli met je 12 weken ik voel me prima heb alleen vanmorgen overgegeven kwam door me tandenborstel die stak ik te ver naar achteren in me keel tja en toen kwam het ene broodje eruit bah bah
tja.. je weet toch wel dat je een tandenborstel niet kan eten he? heb ook hekel aan tandenpoetsen ga vooral sochtends kokhalzen ervan maarja moet ook gebeuren he...
ja idd moet gebeuren en normaal kan ik daar wel tege nmaar nu op dit moment niet kreeg het gewoon benauwd ik denk ik moet overgeven en nu ist klaar spuugte heel klein beetje bloed heb jij dat ook wel gehad denk gwoon een addertje ofzo wat is geknapt maar togh vind ik het wel eng
goedemorgen dames! Fl3xgirl gefeliciteerd met je 12 weken meid! yoehoe! ik zit hier (hopenlijk nog heel even) naast mijn straalkacheltje, op zolder is de monteur bezig met de ketel dus ben benieuwd. Mijn man is aan werk vandaag dus voor de rest is het stilletjes.. ga zo even een bakkie cornflakes eten..
goeie morgu flex gefeliciteerd met je 12 weken! meryem hopen da tje ketel snel gemaakt is tis nou niet echt lekker weer buiten! hoe is het verder hiero ?
Goeiemorgen! Lig nog lekker met de laptop in bed.... Els succes met je verkoudheid. Mo, las daarstraks over croissantjes bakken, sindsdien heb ik ook zo'n zin in croissantjes. Maar helaas we hebben ze niet in huis... Wat gaan jullie vandaag doen? Ik lekker niks, heerlijk!
vandaag ook niks doen. ben gister naar baby dump geweest wat leuk zeg om alles te zien. ik heb een kleren setje gekregen en een starterpakket van mama met tut flesje slabje staat dan op i love mama zo leif! van me moeder gehad. ik heb zelf eeen slabje gekocht met pappa`s kanjer en een romper met pappa`s kanjer en heb een zwagerschapsbroek gekocht!
kan begrijpen dat je staat te springen! ik wou dat ik nog een echo kreeg maar dat is pas met 20 weken jammer genoeg. hopen dat je morgen een mooie echo krijg