ga vanmiddag naar me schoonouders die hebben me andere echo nog niet eens gezien was ook zo beroerd de laatste tijd dat ik geen zin had om naar ze toe te gaan maar nu nadat ik broodje ei heb gegeten gaat het goed
ja ze weten het wel mijn schoonzus is ook zwanger 5 weken en 3 dagen verder als mij ze heeft gisteren haar pretecho gehad en weet al wat het wordt hihi ze zit bij de meimama's
4 weken 6 dagen verder bdl ik nee heb het nog niet gezien mssn dat ze er vandaag ook zijn ben wel nieuwschierig vindt het zo leuk dat ze verteld hebben wat het wordt hihi maar ik wil het ook weten maar vertel het aan niemand hihi
vertellen hun het wel aan iedereen? wij willen het ook weten en iedereen mag het weten ik kan me mond toch niet houden. kan jij je mond dicht houden ?ben je niet bang dat je je eigen verspreek?
wat leuk! ik denk dat het bij mij een meisje wordt heb er gewoon een sterk gevoel over! maarja we zien het wel over 7 weken
Wat een ***weer is het buiten zeg! Ga vanmiddag met mijn moeder naar de bios. Las dat al iemand de kerstboom had gezet, gezellig! Ik wil hem van de week ook gaan zetten, vind het echt super gezellig zo'n boom in huis.
Ja het is ook wel weer om lekker lang in je pyama te zitten! Wij denken zelf dat wij een jongetje krijgen, ik weet niet waarom maar zo voelt het. Maar eigelijk maakt het me niks uit. Vind het alletwee leuk. Hoe groeit jullie buik meiden, naar voren of ook in de rondte zodat ook je taille dikker wordt? Ik heb het gevoel dat hij bij mij naar voren gaat ben in mn taille nog niet veel dikker geweorden.