ik doe ook mijn buik omvang meten en doe elke week een foto maken. vind het wel erg leuk om te zien hoe het bij mij zal gaan.
Bevallingslijst 1 juni: els2806, josie, dannie81 2 juni: sandra 3 juni: reulf, ienieminie 4 juni:marijn 5 juni: essiegirl, mashaa 6 juni: derona, bulldog, flexgirl 8 juni: mereym, Zonneschijn, mo1978, Zoe10, joel 9 juni: ilona 10 juni: ktje 11 juni: paula, Schaapje82 15 Juni: Mariek Agenda oktober 8 okt: sangerdjan naar vk, spirit gyneacoloog, essiegirl vk echo? 9 okt: bulldog dokter 10 okt: josie 1e echo 11 okt: josie intake 15 okt: zonneschijn 1e echo, paula echo + bespreking uitslag 16 okt: josie gyneacoloog, marijn intake vk herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 20 t/m 27 okt; ienieminie op vakantie 23 okt: Derona Intake verloskundige 25 okt: Zoe intake vk 30 okt: els2806 1e echo 31 okt: ilona intake november 8 nov: mo1978 dec flexgirl ik heb je er tussen gezet
Flexgirl; leuk zeg! Gefeliciteerd! Hier verder alles goed. Nog geen tijd gehad om de verloskundige te bellen, komende week maar dan. Fijn weekend!
ik begin het steeds meer te bevatten. ga opeens heel veel fruit eten. ga opeens niet in rook staan van andere mensen. echt heel raar.
hey meiden met iedereen alles goed hier niemand nergens last van of juist heel erg? ik heb momenteel alleen gevoelige borsten als je er aan zit maar verder niks al s dat maar zo blijft dat is wle fijn maar ja ze zeggen wie dat dan fijn heeft heeft een zware bevalling. kijk er nu al tegen op lijkt me zo pijn doen. ik ben wel benieuwd naar mijn echo de 15 de van okt.bij 6 weken moet je toch iets zien een zakje of zo. weet iemand een site waar je leuke driewieler en 3 in 1 kinderwagen kan kopen ben eigenlijk 2de handse aan t zoeken. heb speurders, marktplaats babyplaats al gehad. groeten
Hoi Hoi, Jeetje we hebben al veel getikt met zijn allen. Heb nog geen tijd om het allemaal terug te gaan lezen. Mijn zoontje is vandaag 1 jaar geworden dus feesten straks. 4 okt heb ik mijn eerste echo gehad. Alles voor een zwangerschap is aanwezig. 16 okt terug voor tweede echo en dan hopen dat het hartje klopt. 22 okt derde echo. 2 juni 2008 ben ik uitgeteld, Verder ben ik met vlagen zooooo misselijk echt niet normaal. Kunnen jullie mij toevoegen op de lijst. Groetjes Karin
Bevallingslijst 01: els2806, josie, dannie81 02: sandra, karin29 03: reulf, ienieminie 04: marijn 05: essiegirl, mashaa 06: derona, bulldog, flexgirl 08: mereym, Zonneschijn, mo1978, Zoe10, joel 09: ilona 10: ktje 11: paula, Schaapje82 15: Mariek Agenda Oktober 08: sangerdjan naar vk | spirit gynaecoloog | essiegirl vk echo? 09: bulldog dokter 10: josie 1e echo 11: josie intake 15: zonneschijn 1e echo | paula echo + bespreking uitslag 16: josie gyneacoloog | marijn intake vk | karin29 2e echo Herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 20 t/m 27: ienieminie op vakantie 22: karin29 3e echo 23: Derona intake vk 25: Zoe intake vk 30: els2806 1e echo 31: ilona intake November 08: mo1978 December
Bij mij dringt het maandag door hoop ik Dan moet ik om helf 3 bij de vk zijn. En ook gaat ze een echo voor me regelen.... Wanneer die is horen jullie nog wel! xxxx
veel succes alvast maandag essiegirl! Ik heb trouwens nog niks aan mijn ouders verteld, mijn vader is nogal depressief en heb nu ook niet zo'n goed contact meer met me moeder, ben eigenlijk een beetje bang dat ze raar gaan reageren of dat ze me te jong vinden. Ook mijn zus die een aantal jaar ouder is dan ik, is ook totaal nog niet bezig met kinderen krijgen ze is zit na 4 jaar nog steeds in een soort knipperlichtrelatie. En ze heeft nogal een uitgesproken mening dus houd me hart een beetje vast, ik wacht denk nog wel een paar weekjes voordat ik ze het laat weten..
Hoi Meiden, Ook ik mag me bij de juni-mama's (waarschijnlijk 11 juni) voegen! Nu hopen dat alles goed blijft gaan! Vraagje, na hoeveel weken moet je contact opnemen met de verloskundige? Groetjes Robin